download 2020 06 14T094855.447

آشنایی با روش های هک سئو 

  1. ایجاد محتوای با کیفیت بالا

در حالت کلی محتوا بسیار زیاد می باشد . اما محتویاتی را در صفحه داشته باشید که شانس بیشتری دارند که رتبه صفحه شما را بالاتر ببرند . در حقیقت، تحقیقات نشان داده است که محتوای بلند از ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ کلمه شانس بهتری برای رتبه بندی در Google SERPs را دارند.

اما صرف داشتن ۲۰۰۰ واژه اضافه بدون داشتن یک طرح و برنامه مناسب نمی باشد . تمرکز محتوای شما باید به موضوع مربوط به آن صفحه وب باشد. این به این دلیل است که شما نیاز دارید که قصد کاربر را برآورده نمایید ، چیزی که گوگل و سایر موتورهای جستجو از آن استفاده می کنند تا تصمیم بگیرند که چه محتوا و صفحات وبی را برای کاربران ارائه نمایند.

  1. احساس نیاز به سرعت وب سایت

افزایش رتبه بندی وب سایت وردپرسی شما در موتورهای جستجو به تجربه کاربر و استفاده از یک کلمه کلیدی مربوط می شود. تجربه کاربر این است که چگونه کاربران با یک وب سایت ارتباط برقرار می کنند و یکی از بزرگترین جنبه های ارائه یک تجربه کاربر ، سرعت سایت است. بهینه سازی سرعت سایت وردپرسی شامل تعدادی متغیر از جمله فشرده سازی تصویر و تعبیه ویدئو به پلاگین هایی است که سازگار نیستند و سرعت سایت را کاهش می دهند. برای اولویت دانستن سرعت صفحه، شما می توانیدیک تست سرعت صفحه را برای دسکتاپ و موبایل انجام دهید.

یکی ازجاهایی که سرعت سایت واقعا مهم می باشد بر روی تلفن همراه است. مردم بیشتر به جستجوی دستگاه های تلفن همراه ای می پردازند که بهترین عملکرد جستجو را داشته و در ضمن اطمینان داشته باشند که وبسایت وردپرس بهینه سازی شده برای موبایل است .

  1. افزایش خوانایی برای افزایش قابلیت اطمینان

یکی دیگر از روش های  هک  قدرتمند SEO که شما به آسانی می توانید آن را بکار بگیرید افزایش قابلیت خواندن وب سایت است. این روش  بسیار ساده و آن چیزی است که شما می توانید در صفحات وب و پست های وبلاگ های آینده خود پیاده سازی کنید. برای افزایش قابلیت خواندن در وب سایت وردپرسی ، شما نیاز به فکر کردن در مورد نوع سازمان دهی متن خود در صفحه دارید . به عنوان مثال، پاراگرافهای طولانی را به صورت کوچکتر تقسیم کنید که تنها دو تا سه جمله دارند.

استفاده مناسب از برچسب های عنوان و علامت نیزیک جنبه بسیار مهم است. اطمینان حاصل کنید که حداقل سه برچسب سرتیتر ، مانند برچسب هایh2یاh3 را در متن خود اضافه کرده تا اطمینان حاصل شود که درک بخش های محتوایی و موضوع شما برای خوانندگان  وب آسان است.

  1. بررسی خطا ۴۰۴ و تغییر مسیر به عنوان مورد نیاز

ممکن است بازدیدکنندگان وب سایت شما از طریقیک صفحه که دیگر وجود ندارد کلیک کنند. هنگامی که این اتفاق می افتد یک خطای ۴۰۴ ظاهر خواهد شد ؛ در این حالت بازدید کنندگان سایت شما ، سایتتان را برای یک رقیب که محتوای مورد نظر را دنبال می کند ترک می کنند.

این اصلا اتفاق خوبی نیست و براحتی می توان از آن جلوگیری کرد . اگر سایت شما کوچک است، مانند زیر ۲۰ صفحه، از طریق لینک هر صفحه بروید و خطا ۴۰۴ را بررسی کنید . اگر وبسایت شما بزرگ باشد، بایدیک خزانه سایت را اجرا کنید و هر خطا ۴۰۴ را شناسایی کرده و مسائل را حل کنید. این نکته  بسیار مهمی برای هک سئو می باشد تا گوگل  از پیاده سازی آن اطمینان پیدا کند .

  1. استفاده از قدرت محتوای چندرسانه ای

محتوای چند رسانه ای شامل متن، تصاویر،GIF ها، فیلم ها و غیره می باشد. با تغییر نوع محتوایی که روی صفحه دارید، تجربه کاربر باید  بهتر شود که این امر باعث افزایش تعامل می گردد.

چرا این روش هک سئو مهم می باشد؟ هنگامی که یک بازدید کننده در وبسایت شما در مدت زمان طولانی در یک محتوا قرار دارد، متریک شما برای “زمان بر روی صفحه” افزایش مییابد. اینیک عامل رتبه بندی گوگل است ، چراکه به گوگل می گوید که محتوا در وب سایت وردپرسی شما جذاب و ارزشمند برای جستجوگران است.

آیا وب سایت وردپرس شما بهینه شده است؟

هک های بالا در جستجوگرها تنها نوک کوه یخ هستند، با این حال، آنها برخی از مهمترین روشهای هک سئو هستند و از فردا می توانید شروع به استفاده آسان از آنها نمایید . رتبه بندی خود را افزایش داده و بودجه تبلیغاتی خود را نصف کنید.

download 2020 06 14T095130.359

سئوکارحرفه ای:مهندس مهدی مژدهی

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!