download 16

تاثیر منفی برچسب در سئو سایت:

اگر از برچسب ها به درستی استفاده نکنید، سیگنال های منفی، برای موتور های جستجو ارسال میشود . و باعث میشود از امتیاز صفحه و یا سایت شما کم شود.

  • اگر تعداد برچسب ها زیاد باشد باعث میشود برچسب هایی با یک مطلب داشته باشید. و ربات های گوگل از این صفحات خوششان نمی آید .
  • اگر تعداد برچسب ها زیاد شود در پی آن تعداد صفحات بیهوده سایت شما زیاد میشود که خوشایند نیست .
  • هرچه برچسب ها زیاد تر شوند اعتبار آن مطلب کاهش پیدا میکند . زیرا مجبور است از اعتبار خود به اعتبار آن صفحات ببخشد .
  • اگر طول برچسب های شما بلند باشد بر روی سئوی شما تاثیر منفی میگذارد .
  • برچسب هر مطلب با آن دسته بندی یکسان نباشد . زیرا باعث میشود دو صفحه یکسان (یکی برای دسته بندی و دیگری برای تگ) ایجاد شود که هم کاربر خوشش نمآید و هم گوگل . ربات های گوگل دوست ندارند در دو صفحه مثل هم بخزند .

تاثیر مثبت  برچسب در سئو سایت:

برچسب ها میتوانند کاربرد های زیادی داشته باشند .در ادامه به کاربرد هایی میپردازیم که تاثیر مثبتی بر روی سئو داشته باشند

برچسب های پایین هر مطلب در واقع یک نوع پل ارتباطی با سایر محتوای وبلاگ میباشد . و وقتی برچسب ها در پایان هر مطلب درج شود کاربر اگر کنجکاو شود که بیشتر در این باره بخواند میتواند با کلیک بر روی برچسب ها به مطالب دلخواه برسد . در نتیجه باعث کاهش نرخ خروج کاربر از صفحه میشود.

اگر وبلاگ ما در خصوص موضوعات زیادی مطلب مینویسد میتوانید یک دسته بندی کلی داشته باشیم و زیر موضوعات را در قالب برچسب پشتیبانی کنیم .

برچسب ها هر کدام صفحات جدایی برای خود میسازند و میتوانیم با لینک سازی و تبلیغات آنها سئوی این صفحات را بالا ببریم و در نتیجه ورودی بیشتری از گوگل دریافت میکنیم (مواظب باشیم این صفحات بیش از حد نشود).

download 93

سئوکار حرفه ای:مهندس مهدی مژدهی

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!