images 2020 04 07T094035.797

کلمه SEO که مخففSearch Engine Optimizationاست، به معنی بهینه سازی موتور جستجو می باشد.

زمانی که شما در گوگل به دنبال یک موضوع خاص می گردید مشاهده می کنید که برخی از وب سایتها در صفحات اولیه نمایش داده می شوند و رتبه بعضی دیگر در صفحات دوم و سوم و… قرار می گیرند پس وب سایت هایی که در صفحه اول گوگل نمایش داده شده است یعنی اینکه گوگل از این وب سایتها بیشتر خوشش می آید و برای آنها امتیاز و رتبه بالاتری نسبت به بقیه سایتها که در صفحات دورتر هستند قائل است و به بیانی دیگر این سایتها که در رتبه بالاتری قرار گرفته اند برای گوگل بهینه تر بوده اند.  دیگر سایتها داشته و دارای چه مزیتی می باشد که جزو سوگلی های گوگل می باشند؟حالا باید علت این تفاوت را پیدا کنیم که چرا گوگل از این سایتها بیشتر خوشش می آید و رتبه بالاتری را به آنها می دهد؟ آن سایت ها چه تفاوتی بادیگر سایتها داشته و دارای چه مزیتی می باشد که جزو سوگلی های گوگل می باشند؟

پس از بررسی این وب سایتهای به اصطلاح سوگلی گوگل، خواهیم دید که اولا با الگوریتم گوگل تطابق بیشتری دارند و دوما آنها هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ محتوایی، هم از لحاظ گرافیک و هم از لحاظ رابط کاربری، هم از لحاظ کیفیت محتوا و هم از لحاظ تعداد کاراکتر های موجود در صفحات و هم از لحاظ خیلی دیگر از شاخص ها و آیتم ها برتری دارند و به نوعی متفاوت هستند.

پس ما باید با استفاده از ابزارهای مربوطه روی وب سایتمان عملیات و شاید تغییراتی را انجام دهیم که سایت ما نیز مشابه این سایتها شده و گوگل سایت ما را هم در رتبه های بالاتر یا همان سوگلی هایش قرار دهد.

مزایای استفاده از سئوسایت:

۱- افزایش ترافیک سایت

seo یک استراتژی موثر و مهم است موقعیت های بالا در صفحات نتایج جستجو باعث افزایش ترافیک سایت می شوند عنوان ها و برچسب ها ی مرتبط باعث افزایش سرعت کلیک می شود و در سئو بسیار تاثیر گذار هستند.

۲- سرمایه گذاری

سئو یک استراتژی بازاریابی مقرون به صرفه است چرا که کاربرانی که به صورت آنلاین به دنبال محصول هستند هدف قرار می گیرند و در صد بالایی منجر به خرید می شوند سئو هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است.

۳- آگاهی از برند

از آن جایی که رتبه بندی گوگل منجر به موقعیت های قابل توجهی می شوند از این رو قرار گرفتن در صفحه ی اول با کلمه کلیدی مورد نظر، اعتماد را افزایش می دهد. سئو به عنوان شناسنامه ای برای سازمان محسوب می شود.

  1. ۴- افزایش قابلیت استفاده سایت

هنگامی که سئو بر روی سایت انجام می شود سبب می شود تا حرکت جستجو گرها آسان تر شود و سایت برای کاربران بهینه تر شود سئو شامل بهینه سازی مجدد سایت و لینک ها می باشد و کاربران راحت تر می توانند به اطلاعات دست یابند.

سئوکار حرفه ای:مهندس مهدی مژدهی

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!