images 72 1

تولید محتوا در واقع ارائه اطلاعات برای یک محصول و یا خدمات خاص از طریق انتشار آن بر روی بستر وب می باشد این محتوا می تواند باعث بالا رفتن دانش و اطلاعات افراد در خصوص یک خبر، یک محصول و یا یک خدمات خاص شود. امروزه از محتوا برای رشد رتبه سایت و بهبود رتبه آن در جستجوی گوگل استفاده می شود.

 تأثیر تولید محتوا در بهبود سئو سایت:

 سئو سایت امروزه به یکی از دغدغه های مدیران وب سایت ها و وب مستر ها تبدیل شده است و فرقی نمی کند که سایت شما اداری باشد یا ضخیم خدماتی باشد یا برای فروش یک محصول و یا محصولات متنوع ایجاد شده باشد. تا زمانی که نفرات و کاربران وارد سایت شما نشوند سایت شما ارزش و اعتبار بالایی نخواهد داشت.

 یکی از راه های مهم در زمینه ورود کاربران به سایت ها بهبود رتبه سایت در موتور های جستجو است. روش کار به این صورت است که کاربران در اینترنت کلمه و یا موضوع خاصی را توسط موتور جستجوگر گوگل سرچ می کند و موتور جستجوی گوگل نیز بر اساس اعتبار و سئوی سایت ها آنها را در نتایج به کاربران نشان می دهد هرچه اعتبار و سئوی سایت ها بهتر باشد انها رتبه بالاتری خواهند داشت.

  • محتوای متنی: یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت در سئو سایت می‌باشد. همانطور که بیل گیتس می‌گوید:

محتوا پادشاه است.

مقدار و جایگاه کلمه کلیدی به کاربرده شده در متن، تعداد کلمات محتوا، نوع نگارش و ادبیات آن و درست‌نویسی و قواعد گرامری از جمله عوامل موفقیت در شناخته شدن محتوای شما می‌باشد.

  • محتوای ویدیویی: تحقیقات امروز به خوبی نشان می‌دهند که مخاطبان محتوای ویدیویی را به محتوای متنی ترجیح می‎دهند و دیگر حوصله خواندن مقاله و متن را ندارند.

از این رو شما باید تلاش کنید تا حداقل یک محتوای ویدیویی اختصاصی برای محتوای خود بسازید و سعی کنید در 15 ثانبه اول پیام خود را به شکلی جذاب و مناسب به مخاطبان خود برسانید.

زیرا اکثر کاربران فقط تا 15 ثانیه اول هر ویدیو آن را تماشا می‌کنند و نمی‌خواهند پهنای باند خود را از دست بدهند.

  • محتوای صوتی: محتوای صوتی یا همون پادکست یکی از انواع تولید محتوا است که مخاطبان خاص خود را دارد و به افزایش زمان حضور کاربر در سایت و کاهش نرخ پرش آن کمک زیادی می‌کند.

محتوای صوتی همچنین برای بازاریابی ویروسی و برندینگ شما نیز یک امتیاز محسوب می‌شود.

download 7

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!