download 62

لینک سازی داخلی و خارجی فاکتورهای حیاتی در سئو سایت هستند و گوگل یا سایر موتور های جستجو توجه ویژه ای به لینک ها و بک لینک ها دارند.

برای همین باید حتما لینک هایی را ایجاد کنید که با ارزش و معتبر باشند ، مخصوصا بک لینک هایی که از سایر دامنه ها و وبسایتها دریافت می کنید باید موجب ارتقا اتوریتی ، رنک و اعتبار سایت شما شود. اگر لینک های بی کیفیت برای سایت خود دریافت کنید ، سریعا توسط گوگل جریمه خواهید شد.

لینک سازی اصولی برای سئو

– بک لینک های قدیمی نسبت به بک لینکهایی که به تازگی ایجاد شده اند، بیشتر تاثیرگذار خواهند بود.

– لینک سازی که به صفحات ریدایرکت 301 منتقل می شوند، ارزش کمتری خواهند داشت.

انکرتکست : انکر تکست ها دیگر مانند سابق تاثیر زیادی بر لینکها و اعتبار صفحه مقصد نخواهند داشت. اما هنوز هم به عنوان یک عامل موثر بر ارزش صفحه تاثیرگذار هستند.

– گوگل اعلام کرده که به طول کلی ( نه در همه موارد )، لینکهای Nofollow را دنبال نمی کند. استفاده بیش از حد تگ Nofollow غیرطبیعی به نظر می رسد.

با اینکه لینکهای موجود در محتوای ویکی پدیا Nofollow هستند، برخی تصور می کنند که بک لینک گرفتن از ویکی پدیا یک فاکتور مثبت در سئو بشمار می رود.

– بر اساس الگوریتم Hilltop، دریافت لینک از سایتهای معتبر که جایگاه محبوبی میان کاربران وب دارد، مانند یوتیوب و ویکی پدیا، اعتبار بالایی را به صفحه موردنظر منتقل می کند.

– لینکهای داخلی با پیوند زدن صفحات به یکدیگر یک ساختار تارعنکبوتی درون وبسایت ایجاد میکنند که به عنوان یکی از مهمترین فاکتور های سئو به شمار می رود.

– لینک کردن سایتهای اسپم، میتواند اعتبار وبسایت شما را کاهش دهد.

– گوگل روند دریافت لینک را بررسی می کند. در صورتی که سرعت دریافت لینک کاهش یابد، نشاندهنده کاهش محبوبیت سایت است و تاثیر منفی بر جایگاه آن خواهد داشت.

– سایتهای تازه تاسیس که در مدت کوتاه لینکهای زیادی دریافت میکنند، برای مدتی در Sandbox گوگل قرار میگیرند تا وضعیت انها بررسی شود. در این مدت شانس وبسایت برای حضور در صفحه نتایج کمتر خواهد بود.

– هرچه عمر دامنه بیشتر باشد، لینکهای خروجی آن اعتبار بیشتری خواهند داشت.

 لینکهای شکسته یکی از بدترین عواملی هستند که تاثیر منفی بر جایگاه سایت در صفحه نتایج خواهند داشت.

images 9

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!