images 6

روشهای درآمد زایی سئو

برای درآمدزایی و کسب درآمد از سئو و بهینه سازی وبسایت میتوانید با یادگیری سئو از روش های زیر کسب درآمد کنید .
  1. ساخت بکلینک و لینک بیلدینگ (off page seo)
  2. تولید محتوا سئو شده و حرفه ای 
  3. بهینه سازی داخلی سایت (on page seo)
  4. سئو و بهینه سازی کامل سایت (on page seo & off page seo)
  5. تحلیل و انالیز وبسایت 
  6. مشاوره سئو

1_ ساخت بکلینک و لینک بیلدینگ :

یکی از روش های کسب درآمد از سئو ساخت بکلینک و لینک بیلدینگ میباشد . در کل بک لینک به معنی یک لینک خارجی از یک صفحه به صفحه دیگر میباشد هرچه بکلینک ها با کیفیت تر باشند بر رتبه ی سایت تاثیر بیشتری خواهند گذاشت . لینک سازی به بهبود رتبه وبسایت کمک خواهد کرد و در نهایت باعث افزایش ورودی از گوگل میشود , شما میتوانید با راه اندازی این خدمات برای وبسایت دیگران لینک بسازید و بابت این کار از انها مبلغی را دریافت کنید . این را هم بگم که بحث لینک سازی داخلی یک بحث بسیار حساس میباشد و شما باید اصول لینک سازی خارجی یا off page seo را کامل یاد بگیرید و بعد از آن این خدمات را راه اندازی کنید و از سئو کسب درآمد کنید .25_تولید محتوا سئو شده و حرفه ای :

2_تولید محتوا سئو شده و حرفه ای :

یکی دیگر از روش های کسب درآمد از سئو تولید محتوای حرفه ای و سئو شده میباشد , محتوا نقش بسیار مهمی را در سئو و بهینه سازی سایت ایفا میکند , در کل میتوان گفت اگر شما یک محتوای کاملا حرفه ای و تخصصی بنویسید و درون سایت خود منتشر کنید 50 درصد سئو را انجام دادید . در اکثر اوغات شما با یک محتوای تخصصی و جامع به رتبه های اول و صفحه اول گوگل خواهید رسید . اگر به بحث تولید محتوا علاقه دارید با یادگیری و اصول تولید محتوا برای سایت میتوانید به درآمد های بالایی دست پیدا کنید خیلی از افراد اصول تولید محتوا را نمیدانند و کار تولید محتوای سایت خود را به شرکت های سئو میسپارند که بابت هر محتوای جامع و سئو شده که ممکن است نهایتا 1 تا 3 روز زمان بر باشد مبلغی معادل 500/000 تومان تا 1/000/000 تومان و یا بیشتر به این شرکت ها پرداخت کنند .

3_بهینه سازی داخلی سایت:

سومین روش کسب درآمد از سئو  بهینه سازی داخلی سایت یا همان on page seo  میباشد , شما اگر هم اصول داخلی سئو را نیز یاد بگیرید میتوانید از این روش به درآمد بالایی دست پیدا کنید , تقریبا میتوان گفت بحث تولید محتوای سئو شده با بهینه سازی داخلی سایت شباهت دارد . بهینه سازی داخلی سایت شامل محتوای جامع و سئو شده , بهبود سرعت سایت , بهینه سازی تگ ها , بهینه سازی تصاویر و… میباشد . اگر اصول بهینه سازی داخلی سایت را یاد بگیرید قطعا میتوانید به درآمد دائم و پایدار دست پیدا کنید .

4_ تحلیل و آنالیز وبسایت :

یکی دیگر از روش ها برای درآمدزایی از سئو تحلیل و انالیز وبسایت میباشد .ابزار های بسیار زیادی از جمله moz , ahrefs و… وجود دارد که میتوانید با آنها وبسایت های مختلف را آنالیز و تحلیل کنید . با تحلیل یک وبسایت میتوانید نقاط قوت و ضعف آن را برسی کنید . در این تحلیل ها مشکلات کدنویسی قالب , کلمات کلیدی , سئو داخلی وon page seo , سئو خارجی و off page seo و… مورد برسی قرار خواهد گرفت . متخصص سئو باید استراتژی سئو سایت را مشخص کند یعنی باید مشخص کند که کدام کلمه کلیدی برای بالا آمدن سایت و جذب ترافیک ورودی مناسب تر است . اگر شما یک متخصص سئو باشید میتوانید برای هر آنالیز وبسایت هزینه های بسیار بالایی (چندصد هزارتومان تا یک میلیون تومان ) که ممکن است چندروز زمان بر باشد بدست بیاورید .

5_مشاوره و آموزش سئو :

یکی دیگر از روش های پولساز کسب درآمد از بهینه سازی سایت مشاوره و آموزش سئو میباشد . شما با مشاوره دادن و آموزش دادن به افرادی که قصد یادگیری سئو را دارند میتوانید به درآمد های بسیار بالایی در ماه برسید . اگر اصول سئو را کامل یادبگیرید و بلد باشید میتوانید با مشاوره دادن و برگزاری کلاس های آموزشی به صورت حضوری و غیرحضوری بابت هر کلاس و مشاوره مبلغ بالایی را دریافت کنید .

6_سئو وبهینه سازی کامل سایت :

ششمین و پولسازترین روش کسب درآمد از سئو و بهینه سازی سایت , بهینه سازی کامل سایت سئو داخلی و خارجی  (on page seo and off page seo ) میباشد . اگر شما اصول کامل سئو را بلد باشد میتوانید یک پروژه سئو را از 0 تا 100 انجام دهید . اگر متخصص سئو باشید یا میتوانید برای شرکت های دیگر کار کنید یا خودتان خدمات سئو و بهینه سازی سایت راه اندازی کنید و به درآمد های میلیونی بسیار بالایی دست پیدا کنید
روشهای درآمد زایی سئو

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!