یک سئو کار حرفه ای به فردی می گویند که در زمینه برنامه نویسی، تحلیل و بررسی سایت از موتورهای جستجو شناخت کامل داشته باشد و همواره اطلاعات به روزی در رابطه با الگوریتم های موتورهای جستجو بدست آورد. یک سئو کار حرفه ای باید نمونه کارهای موفق زیادی در زمینه سئو داشته باشد. سئوکار حرفه ای به فعالیت هایی می پردازد تا رتبه یک سایت را افزایش دهد و موجب افزایش بازدید یک سایت شود. در نتیجه سپردن سئو و بهینه سازی یک سایت به کارشناس سئو می تواند موفقیت یک وب سایت را تضمین کند. اما سئوکار حرفه ای بودن مدرکی نیست که بتوان آن را در آموزشگاه ها بدست آورد، بلکه یک تخصص است که با کسب تجربه و اطلاعات زیاد در این زمینه بدست می آید.

 شرح وظایف متخصص سئو

برای این که در یک شرکت بزرگ به عنوان متخصص یا مشاور سئو استخدام شوید، ابتدا لازم است که شرح وظایف سئوکار را بدانید. سئوکار حرفه ای در واقع مدیریت تمامی فعالیت های سئو از جمله استراتژی تولید محتوا، ایجاد بک لینک، استراتژی کلمه کلیدی برای افزایش رتبه بندی در تمام موتورهای جستجو، مدیریت کمپین های SEO در Google و … را بر عهده دارد. فردی که استخدام سئوکار حرفه ای می کند، باید ویژگی های بالا را بلد باشد.

شرکت های بزرگ بر اساس میزان توانایی های فرد برای پیگیری، گزارش و تجزیه و تحلیل وبسایت، کمپین ها و طرح های PPC، مدیریت هزینه های کمپین، صرفه جویی در بودجه، برآورد هزینه های ماهانه و … به یک سئوکار حرفه ای حقوق پرداخت می کنند و او را در شرکت خود استخدام می کنند، اما در این زمینه پیش نیازهایی را بررسی می کنند که آیا فرد دارای میزان مهارت ذکر شده هست؟

معمولا برای این که متوجه شوند فرد تا چه حد به عنوان یک کارشناس سئو مهارت دارد به ویژگی هایی مانند، تجربه های ثابت شده ی سئو او، درک جامع از بازاریابی عملکرد، تبدیل و کسب مشتری آنلاین، داشتن رزومه ی واقعی و خوب، به روز بودن اطلاعات در این زمینه، آشنایی با ابزارهای سئو و … توجه می کنند.

سئوبهینه سازی وب سایت seoبهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجوسئوکار حرفه ایسئوکار حرفه ایسئوکار وب سایتوب سایتوبلاگ

سئوکارسئوکار حرفه ایسئوکار حرفه ای سیروتاسئوکار یاسوج

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!