-مشاور-سئو

مشاور سئو

یک مشاور سئو باید بررسی کند که خود سایت از لحاظ ساختاری ، برای موتور های جستجو مانند گوگل درست ساخته شده یا باید تغییراتی در آن داده شود

یکی دیگر از وظایف مشاور سئو ، جمع آوری گذشته سایت می باشد ، برای مثال در 3 ماه اخیر چه میزان محتوا و چه تعداد پیوند خارجی یا همان بک لینک برای سایت کار شده است و این که این لینک ها مفید و حرفه ای بوده اند یا نه باید تغییراتی در آن ها داده شود ، سپس باید دید رقبا در چه وضعیتی هستند ، با این نگرش می توان درست تصمیم گرفت  و برای آینده برنامه ریزی درست انجام داد و پروژه سئو سایت را مدیریت کرد ،

پس با شناخت قابلیت های سایت ، پیشینه سایت ، و تحلیل رقبا می توان برای پیشرفت پروژه تصمیم گرفت و امکانات مجموعه را در کنار این لیست آورد تا به اعداد درست توانایی رسید ،

لازم به ذکر است که تولید محتوا و هزینه لینک سازی از مهم ترین موارد می باشند ، برای سئو سایت خود باید به یک مشاور سئو  سیروتا حرفه ای و قابل اعتماد مراجعه کنید ، اگر اولین تصمیم را درست اتخاذ کنید در نهایت به یک سایت بسیار معتبر در گوگل خواهید رسید .

برای چینش اطلاعات در کنار هم و به دست آوردن نقشه راه ، کمی نیاز به دانش برنامه نویسی خواهد بود که یک مشاور سئو حرفه ای قطعا این دانش را دارد ، مثلا تعداد خط ها یا کدهای سازنده در صفحات سایت نسبت به محتوا نباید خیلی زیاد و بیشتر از 90 درصد باشد و برای رسیدن به این نتیجه مشاور سئو باید روش های خوبی را به کار گیرد از جمله استفاده نکردن از کدهای سنگین ، برای این که بتوانید به تحلیل سئو سایت رقبا بپردازید ،

باید یک مشاور خوب سئو استخدام کنید و با گذاشتن زمان برای این کار جایگاه حقیقی و میزان کاری که رقبا انجام می دهند را بررسی نمایید ،

این مرحله یکی از مهم ترین مراحل سئو سایت می باشد ، برای این که بتوانید از کار مشاور سئویی که استخدام کردید مطمئن باشید ، بعد از طی کردن مراحل اولیه باید کمی زمان بدهید ، در دو ماه اول ممکن است نتیجه ای نبینید ولی در 6 ماه اول اگر باز هم نتیجه ای ندیدید ، باید مشاور سئو خود را تغییر دهید

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!