سئوکار به شخصی گفته می شود که دارای تجربه کافی در مورد تحلیل وب سایت و شناخت کافی از موتورهای جستجوگر داشته باشد و همچنین در خصوص الگوریتم های موتورهای جستجو مخصوصا موتور جستجوگر گوگل اطلاعات خوب و بروزی داشته باشد.

یک متخصص سئو باید از نحوه کار موتورهای جستجو اطلاع داشته باشد.

سئو از سه مبحث تشکلیل می شود که باید سئوکار هر سه مورد را مسلط باشد:

یکی از مباحثی که هر سایت اینترتی با اون روبرو هست بازید کننده می باشد. زمانی از یک سایت بازید خوب و قابل توجه ای می شود که در نتایج جستجو و یا SERP باشد. پس وقتی شما در رتبه ای ابتدایی موتورهای جستجو باشید نتایج بسیاری خوبی را خواهید داشت البته به شرطی که کلمه کلیدی خوبی برای متن خود انتخاب کرده باشیم.

بخشی خیلی زیادی از مدیران کسب کارهای دیجیتال و آنلاین دوست دارند که در صفحه اول گوگل باشند. اینجاست که همه دوست دارن سایت های خود را بهینه کرده و در نتایج باشند. در این هنگام هست که تقاضا برای سئو و بهینه سازی وب سایت زیاد می شود. در این بین هم وقتی که تقاضا زیاد می شود عده ایی سود جو و کم سواد و دیده شده بی سواد وارد این شغل می شوند.

در این بین افرادی مشاهده شدن که با یک دوره گذراندن دوره طراحی سایت سعی در سئو سایت مشتری خود را دارند و با دادن وعده های عجب سعی در آوردن سایت در رتبه های نخست را برای شما و یا مشتریان خود می کنند.

مهمترین فاکتورهای بررسی میزان موفقیت کارشناس سئو در انواع فنی، کمی و کیفی در زیر فهرست شده اند:

  • سئوی تکنیکال: افزایش سرعت سایت، رفع مشکلات ساختاری، کدها و مشاهده صحیح در موبایل، رفع خطاها و استفاده از انواع داده های ساختار یافته (Technical SEO)
  • ایمپرشن (Impression)
  • متوسط موقعیت (Average Position)
  • موقعیت کلمه کلیدی (Main Keyword Position)
  • افزایش طبیعی کلیک کاربران و ورودی از گوگل و سایر موتورهای جستجو (Organic Traffic)
  • اختصاص سهم بیشتر در جستجوی کلمات کلیدی نسبت به رقبا (CTRs)
  • کاهش نرخ پرش یا خروج کاربران از سایت (Bounce Rates)
  • افزایش زمان ماندن کاربر در سایت (Time on site)
  • بازگشت کاربران به سایت (Return visitors)
  • بهبود سرعت ایندکس صفحات (Index speed)
  • ارتقای کیفیت بک لینک ها (Backlink Quality)
  • افزایش اعتبار دامنه (Domain Authority)
  • افزایش اعتبار صفحات به ویژه صفحات فرود (Page Rank)
  • جستجوی برند (Brand Search)
  • نرخ تبدیل (Organic Conversions)
  • بازگشت سرمایه یا ROI (Return on Investment)

سئوکار حرفه ایSEOآموزش سئوبازاریابی اینترنتیبهینه سازی سایتتولید محتواسئوسئوکار حرفه ایسئوکار وب سایتکسب و کار آنلاینوب سایتوبلاگ

سئوکارسئوکار بروجردسئوکار حرفه ایسئوکار حرفه ای سیروتا

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!