download 2019 12 28T215740.308

امروزه استفاده از محتوا برای بهبود رتبه سایت به امری مهم برای مدیران وب سایت ها تبدیل شده است. یکی از نکات مهم در تولید محتوا برون سپاری تولید محتوا است. فرقی نمی کند که سایت شما یک سایت تجاری باشد یا یک سایت شخصی، برای اینکه رتبه سایت شما افزایش پیدا کند شما باید در زمینه تولید محتوا فعالیت هایی را انجام دهید.

برون سپاری تولید محتوا :

برون سپاری تولید محتوا در واقع راهی مؤثر و نوین برای فرآیند تولید محتوا می باشد. تولید محتوای استاندارد و مناسب که بر اساس اصول و استاندارد های سئو تولید شده است می تواند ابزاری مناسب برای سایت شما باشد تا رتبه سایت شما در نتایج جستجو ها بهتر نشان داده شود.

 با توجه به این نکته برون سپاری تولید محتوا می تواند در زمان و صرف هزینه کمک بسیار زیادی به شما کند. همان‌طور که می دانید فرآیند تولید محتوا کاری سخت و چالش برانگیز است. به همین دلیل برون سپاری محتوا می تواند برای شما از لحاظ زمانی بسیار مقرون به صرفه و مناسب باشد.

 در کنار این تولید محتوا توسط مدیران وب سایت ها و یا استفاده از کارشناسان تولید محتوا می تواند برای سایت ها و شرکت ها هزینه های زیادی را در بر داشته باشد. با توجه به این مسئله برون سپاری تولید محتوا می تواند از لحاظ هزینه ها نیز برای شرکت ها مقرون به صرفه باشد.

مزایای برون سپاری تولید محتوا :

1.صرفه جویی در زمان:

انسان‌ها در دنیای تجارت و زندگی شخصی و در برخورد با موقعیت‌های بی‌شمار همواره دو گزینه پیش روی دارند: یا وقت خود را صرف انجام آن کار کنند یا با پرداخت هزینه مربوطه، شخص دیگری را مسئول انجام دادن آن کار قرار دهند.

هنگامی که شرکتی را اداره می‌کنید و به طور مرتب نیاز به تولید محتوای بی عیب و نقص دارید، آیا خودتان این کار را انجام می‌دهید یا کار را به یک حرفه‌ای برون سپاری می‌کنید؟ اگر شرایطش را دارید بهتر است خودتان تولید محتوا کنید. اما اگر شما تجربه و زمان لازم برای تولید محتوا را ندارید، می‌توانید کار را به یک فرد متخصص خارج از شرکت بسپارید. این اقدام ممکن است باعث ایجاد هزینه شود اما در وقت و انرژی شما صرفه‌جویی صورت گرفته و شما می‌توانید با فکر بازتر بر روی مسائل اصلی شرکت‌تان تمرکز کنید.

2.صرفه جویی درهزینه :

اگر یک پرسنل تمام وقت را برای تولید محتوای خود استخدام کنید، مخارج زیر بر شما تحمیل خواهد شد؛ هزینه‌های استخدامی اولیه، حقوق و مزایایی سالانه، بیمه و مالیات حقوق و هزینه‌های سربار دفتری. علاوه بر این که یک نویسنده محتوا را استخدام می‌کنید، به یک ویراستار نیز احتیاج خواهید داشت، مگر این که بخواهید نویسنده را به عنوان ویرایشگر نیز فعال کنید. در این صورت فشار کاری بیشتری بر فرد مذکور وارد خواهد شد که نارضایتی‌ها و مشکلات بعدی را به دنبال خواهد داشت. برونسپاری تولید محتوا از بروز بسیاری از مسائل و مشکلات با پرسنل جلوگیری کرده و در هزینه‌های شما صرفه جویی قابل توجهی به وجود خواهد آورد.

3.افزایش بهره‌وری در محل کار :

برون سپاری تولید محتوا به عنوان یک مؤلفه اصلی استراتژی بازاریابی، یکی از راه‌های مطمئن برای ایجاد فضای کارآمد در محل کار است. در واقع این کار باعث می‌شود ذهن شما و تیم‌تان از این مسئولیت آزاد شده و با فراغ بال بیشتری بر روی روش‌های جدید کسب درآمد برای تجارت خود تمرکز کنید.

4.دسترسی به متخصصان تولید محتوا :

شما در کاری که انجام می‌دهید، متخصص هستید و آن‌ها در زمینه کارهایی که می‌کنند، متخصص هستند. چرا وقتی می‌توانید (و باید) استعدادتان را بر روی بهترین کارها متمرکز کنید، خود را درگیر کارهایی می‌کنید که در آن تخصص چندانی ندارید. متخصصان بازاریابی محتوا می‌دانند که چگونه برند و کسب و کار شما را به درستی نمایش دهند. آن‌ها کارشناسانی هستند که در زمینه روند و تغییرات در دنیای بازاریابی محتوا به روز هستند و بهترین روش‌ها را برای ارائه تصویری شفاف، حرفه‌ای و جذاب از شرکت شما به کار می‌بندند.

 5.افزایش کیفیت محتوای تولیدی:

داشتن محتوای باکیفیت به معنای ترافیک بیشتر در وب سایت شماست. متخصصان بازاریابی محتوا می‌دانند چگونه می‌توانند از محتوای باکیفیت بالا و با ارزش استفاده کنند تا مخاطبان شما تحت تأثیر قرار گیرند. هنگامی که به طرز ماهرانه‌ای محتوای جذاب با عناصر جالب و اطلاعات مفید تولید شود، وب سایت شما برای موتورهای جستجوگر مانند گوگل جذاب‌تر خواهد شد و به صورت ارگانیک ترافیک بیشتری را به وب سایت شما هدایت خواهند کرد.

6.تاکید بازاریاب‌های محتوای حرفه‌ای بر ایجاد رابطه مثبت با مخاطبان :

بازاریابی محتوا شکلی از تبلیغات پنهان است. کاربران اینترنت در هنگام جستجو در وب، تبلیغات پاپ آپ مزاحم را سریعاً می‌بندند. یکی از مؤثرترین راه‌های جلب توجه مشتری بالقوه، تهیه اطلاعاتی است که به آن‌ها ارزش واقعی می‌بخشد. بازاریابی محتوا امکان ایجاد مکالمه معتبر را فراهم می‌آورد. در این قالب شما می‌توانید آنچه را که می‌خواهید، بگویید و مخاطبان شما می‌توانند به پاسخ سؤالاتشان برسند.

امروزه مردم قبل از تحقیق در مورد کالا یا خدمتی آن را نمی‌خرند. انتشار مطالب عالی، روشی مؤثر برای دادن اطلاعات به مشتریان می‌باشد. این قدم ابتدایی در ایجاد علاقه به خرید محصول یا خدمات شما به جای رقبایتان است. محتوای خوب، یک بازدیدکننده وب سایت را مجبور می‌کند نگاهی دقیق‌تر به برند شما بیندازد.

7.تولید محتوا به صورت مستمر :

امکانات شرکت شما به احتمال زیاد نمی‌تواند پاسخ‌گوی تقاضای بی‌امان برای مطالب با کیفیت بالا و پرارزش باشد. برای در ارتباط ماندن با مشتریان، باید همواره در اوج باشید. این کار می‌تواند برای صاحبان مشاغل کوچک با بودجه محدود یا حتی شرکت‌های بزرگی که باید توجه خود را به سایر موضوعات متمرکز کنند، دشوار باشد. وقتی برون سپاری می‌کنید، تولید محتوا و بازاریابی خود را بر روی حالت خودکار قرار می‌دهید.

8.ایجاد دیدگاه نوین:

بازاریابان محتوا می‌توانند با نگاهی واقع‌گرایانه به کسب و کار شما بنگرند و چشم‌انداز جدیدی ارائه دهند. آن‌ها می‌توانند چیزی را توسعه دهند که در نهایت محتوای شما و همچنین تصویر عمومی شما، واضح‌تر، قوی‌تر و معتبرتر شود. آن‌ها می‌توانند نقاط کور شرکت‌تان را ببینند و از این فرصت استفاده کنند تا با همکاری شما راهکارهای ایجاد محتوای سودمند برای تجارت‌تان را بررسی کنند.

سئوکار حرفه ای:مهندس مهدی مژدهی

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!