download 2019 12 26T033023.020

طولانی بودن متن سایت شما موجب می شود که یک اطلاعات جامع درباره مطلب خاصی ارائه شود، در این صورت بازدیدکننده سایت از مطالب شما راضی خواهد بود و برای مراجعه مجدد به سایت شما راغب خواهد شد، از این جهت نیز افزایش تعداد کلمات در سئو وبلاگ شما موثر است. در واقع شما با این روش تجربه کاربری (UX) سایت خود را بهبود می بخشید که باعث افزایش رنک وبلاگ شما نیز می شود.

افزایش و یا کاهش تعداد کلمات در سئو وبلاگ تحت شرایط مختلف می تواند تاثیر های متفاوتی داشته باشد، آن چیزی که بیشتر از تعداد کلمات در سئو وبلاگ تاثیر خواهد گذاشت کیفیت است، در صورتی که نوشته های شما کوتاه ولی مفید و کاربردی باشند و به صورت مرتب در وبلاگ شما قرا گیرند تاثیر مثبتی روی سئو خواهند داشت، در صورتی افزایش تعداد کلمات در سئو وبلاگ موثر خواهد بود که در ارائه مطالب دقت شود و از زیاد نوشتن مطالب بی کیفیت پرهیز شود. در نتیجه به اهمیت کلمات در سئو از لحاظ کمی و کیفی دقت کافی داشته باشید.

علاوه بر تاثیر تعداد کلمات در سئو وبلاگ، نحوه ارائه و چیدمان مطالب نیز می تواند در سئو وبلاگ تاثیر گذار باشد، چون وقتی مطلب شما طولانی باشد بازدیدکننده را به دلیل سردرگمی از سایت شما دور خواهد کرد و این یک پوئن منفی در سئو سایت شما خواهد بود. به نکات ذیل در مورد نوشته های طولانی و تاثیر در سئو وبلاگ دقت کنید:

  • از هدرها بهره ببرید: استفاده از هدرها در یک مطلب طولانی موجب خواهد شد که بازدید کننده سایت شما به راحتی مطلب مورد نظر را پیدا کند و این امر موجب رضایت کاربران می شود، که در نتیجه بر مطلوبیت سئو سایت شما اضافه خواهد کرد.
  • از تصاویر استفاده کنید: حتما از تصاویر و نمودارها استفاده کنید چون هم تاثیر مناسبی در سئو سایت شما خواهد گذاشت و هم موجب درک بیشتر مطالب توسط بازدیدکنندگان می شود.
  • موارد مهم را لیست کنید: لیست کردن موجب خواهد شد که بازدیدکنندگان به راحتی و با سرعت بالا مطالب را درک کنند.
  • از ویدئو استفاده کنید: الگوریتم های جدید گوگل که مسئول رتبه بندی سایت ها و وبلاگ ها هستند توجه ویژه ای را به متن های ویدئودار دارند.

در کنار رعایت تاثیر تعداد کلمات در سئو وبلاگ حتما موارد فوق را در متن طولانی رعایت کنید.

سئوکار حرفه ای:مهندس مهدی مژدهی

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!