رپورتاژ آگهی :

رپورتاژ آگهی نوعی متن برای معرفی خدمات و محصولات یا شرح نوعی فعالیت است. هدف این متن تبلیغات است اما باید به گونه ای بیان شود که خواننده متوجه این موضوع نشود. به عبارتی، یکسری از وبسایت های معروف و پربازدید، متنی را از طرف شما برای تبلیغ کار شما منتشر می کنند. این مطلب را می توانید خودتان یا دیگری بنویسد. تبلیغ شما نیز از طریق لینک هایی که داخل متنتان می گذارید انجام می شود و یا از تکنیک های بازاریابی اینترنتی با سئو استفاده می شود. صاحب وب سایت برای این کار هزینه ای را از شما دریافت می کند. این هزینه بسته به معروفیت سایت، میزان بازدید، رتبه الکسا و اعتباری که سایت نزد گوگل دارد تعیین می شود. 

تاثیر رپورتاژ در سئو سایت:

 ۱. جلب توجه افراد

تبلیغات اگر ظاهر یک مقاله را بگیرد بارها و بارها خوانده می شود. زیرا مردم به مقاله ای که جالب توجه و در عین حال اطلاع رسان باشد بیشتر از تبلیغات توجه می کنند و شاید بارها آن را مطالعه کنند.

۲. بالابردن اعتبار سایت 

رپورتاژ آگهی در این مورد نسبت به سایر روشهای تبلیغاتی برتری دارد. چرا؟ زیرا رپورتاژ آگهی یک داستان کوتاه و مفید است که به طور ظریف کیفیت های یک محصول یا خدمت را در خود جای داده است. اما نباید فراموش کرد که چنین مقاله هایی از منبع خود اعتبار می گیرند. مقاله های که در یک سایت معتبر قرار گیرند اعتبار بیشتری به دست می آورند.

۳. فرآیند لینک سازی به شیوه ای طبیعی

این موضوع باب میل موتورهای جستجو است. بک لینک از وب سایت های معتبر و معروف ارزشمند است و قابلیت دیده شدن بیشتری برای وب سایت در صفحه نتایج جستجو به همراه دارند.

۴.تسهیل فرایند اندیس گذاری

در این صورت قابلیت دیده شدن وب سایت را افزایش می دهند و موقعیت آن را بنا به کلمات کلیدی هدف گذاری شده ارتقا می دهند.

۵.افزایش رتبه سایت

بهتر دیده شدن در صفحه نتایج گوگل باعث افزایش اعتبار سایت و افزایش نرخ تبدیل و در نهایت افزایش در آمد و فروش می شود.

تمام مزایای بالا از طریق درج رپورتاژ آگهی در سایت های معتبر حاصل می شود اما به شرط آنکه محتوایی که نوشته می شود برای موتورهای جستجو نباشد بلکه برای مخاطبانش نوشته شود.

عوامل تاثیرگذار در رپورتاژ

۱-اعتبار سایت:

سایتی که روی آن رپورتاژ انجام می دهید باید رنکینگ و آتوریتی بالایی داشته باشد. اصولا سایت های خبری رنکینگ و دامین آتوریتی بالایی دارند،  بنابراین بهترین و معتبرترین گزینه می باشند. هر چقدر سرعت ایندکس شدن سایت خبری بالا باشد رپورتاژ سریع تر ایندکس می شود و لینک سایت شما زودتر مورد کرال قرار می گیرد.

۲-حوزه فعالیت:

زمانیکه رپورتاژ در سایت های مرتبط صورت می گیرد به دلیل نزدیک بودن جامعه کاربران تاثیر لینک ها روی سئو دو چندان می شود.

۳-عدم وجود مزرعه لینکی:

با توجه به اینکه در صفحه رپورتاژ آگهی فقط به  سایت شما لینک داده می شود، احتمال به وجود آمدن مزرعه لینکی به صفر می رسد.مزرعه لینکی تاثیر منفی در سئو سایت دارد.

سئوکار حرفه ای:مهندس مهدی مژدهی

 

SEOالکسابازاریابی اینترنتیبروزرسانی هابک لینکبهینه سازی سایتبهینه سازی وب سایت seoبهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجوسئوسئوکار حرفه ایسئوکار وب سایتوب سایت

رپورتاژ آگهیسئوسئوسایتسوکار

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!