آموزش سئو سایت

آموزش سئو سایت
آموزش سئو سایت

۱- تعداد صفحات سایت

بعنوان قانون عمومی آموزش سئو سایت : هرچه بیشتر ، بهتر!

افزایش تعداد صفحات وب سایت شما ، قابلیت دیده شدن سایت در موتورهای جستجو را افزایش می دهد ، همچنین چنانچه اطلاعات جدیدی بصورت پیوسته به سایت شما اضافه شود ،موتورهای جستجو به این عمل بعنوان توسعه و گسترش سایت می نگرند، و این نگرش احتمال ارتقاء رتبه سایت شما در موتورهای جستجو را افزایش می دهد. شما بایستی بصورت دوره ای اطلاعات بیشتری را بر روی سایت خود منتشر نمایید ،اخبار ،مطالب آموزشی ،مقالات و .. از جمله این مطالب هستند.

۲-منوی ناوبری سایت

بعنوان یک قانون ، هرسایتی یک منوی ناوبری دارد.از کلمات کلیدی در لینک های منو استفاده کنید ، که این کار سبب اهمیت بیشتر موتورهای جستجو به صفحاتی می گردد که توسط این لینک ها ارجاع داده می شود.

۳-استفاده از کلمات کلیدی در نام صفحات

بعضی از کارشناسان سئو توصیه می کنند که از کلمات کلیدی در نام یک صفحه HTML استفاده شود چرا که سبب یک اثر مثبت بر روی جایگاه آن صفحه در موتورهای جستجو می شود.

۴-عدم بکارگیری زیر شاخه ها

چنانچه وب سایت شما صفحات زیادی ندارد(۲ تا ۲۴ صفحه ) بهتر است که همه آنها را در پوشه ROOT سایت خود قرار دهید . موتورهای جستجو به صفحاتی که در پوشه ROOT باشند بیشتر اهمیت می دهند تا به صفحات زیر شاخه ها

۵- یک صفحه – یک عبارت کلیدی

برای بهینه سازی هر صفحه از سایت بر اساس عبارت کلیدی خود آن صفحه ، گاهی اوقات شما می توانید ۲ یا ۳ عبارت مرتبط با آن صفحه را بیابید ،اما بهتر است اطمینان حاصل کنید که برای یک صفحه بیش از ۵ تا ۱۰ عبارت در یک زمان بکار نبرده اید . بکارگیری این تعداد عبارت کلیدی بر روی رتبه سایت شما تاثیرگذار نخواهد بود.

۶- سئو و صفحه اصلی سایت

بهینه سازی صفحه اصلی سایت شما با ترکیب نمودن کلمات کلیدی بسیار مهم می باشد .این صفحه بیشترین احتمال را دارد که در صدر نتایج موتورهای جستجو قرار گیرد . یافته های متخصصان سئو نشان می دهد که احتمالاً ۳۰ الی ۴۰% ترافیک حاصل شده از موتورهای جستجو مربوط به صفحه اصلی سایت می باشد.

شما اولین دیدگاه این مطلب را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *