download 39 1

انیمیشن ها  در طراحی سایت:

انیمیشن ها اصولا برای جذاب کردن داستان سایت شما ایجاد میشوند. هر چقدر تجربه ی شما در طراحی سایت بیشتر شود انیمیشن های جذاب تری برای باز دید کنندگان خود میتوانید ایجاد کنید. برای ایجاد یک انیمیشن خوب در سایت به نکات زیر توجه کنید.

 انیمیشن ها در مقیاس بزرگ Large scale animations : این سبک از انیمیشن ها که معمولا در اولین قسمت های سایت در هنگام بازدید کاربر میگیرد تاثیر زیادی را بر روی انان خواهد گذاشت.انیمیشن ها در مقیاس کوچک Small scale animations : این دسته انیمیشن ها شامل مواردی از جمله هاور ، نحوه ی لود شدن منوها بکار میرود.

Loading animations

این نوع انیمیشن برای سرگرمی و لذت بردن بازدید کنندگان از طراحی سایت شما بکار میرود نوع انیمیشن بکار رفته در سایت بستگی به نوع طراحی سایت دارد که طراحی سایت فلت باشد یا متریال انیمیشن های خود را تاجای ممکن ساده کنید و از قراردادن صدا با انها پرهیز کنید.

Navigation and menus (nonscrolling)

نویگیشن مخفی بصورت چشمگیری محبوب شده است. مخفی شدن منوها و نویگیشن میتواند در فضای طراحی سایت صرفه جویی کند. زمانی که شما بر روی منو کلیک میکنید انیمیشن فعال شده و منو باز میشود.

Hover animations

هاور افکت یک حس بصری خوب را زمانی که با موس روی محتوایی میرود میتواند در بازدید کننده ایجاد کند. زمانی که کاربران از عملکرد المانی در سایت مطمئن نباشند هاور کمک میکند تا ماهیت محتوا برای یوزر مشخص شود.

 Galleries and slideshows

هنوز جایگزین بهتری برای اسلایدرها که نمایش چندین عکس در طراحی سایت را به عهده دارند معرفی نشده است. طراحی اسلایدار ها بسیار مهم و متناسب با نوع طراحی سایت میباشد

Motion animation

چشمان ما بصورت نا خود اگاه بسمت اجسام متحرک جذب میشوند. بنابراین یکی از ابزار های جلب توجه مشتریان به محصولات وجود انیمیشن ها میباشد که علاوه بر جلب توجه امکان نمایش تصاویرم به شکل سه بعدی دارا میباشد.

Scrolling

اسکرول شدن محتوا بصورت ساده که با انیمیشن همراه است باعث کنترل بیشتر کاربر بر مطالب و محتویات سایت میباشد.

Background animations

یک انیمیشن ساده پیش زمینه باعت یک میدان دید زیبا و جذاب برای کاربران شود. البته رعایت اعتدال در این انیمیشن بسیار حائز اهمیت میباشد زیرا همین میتواند عامل مخرب و منحرف کننده ای برای کاربر سایت باشد.رعایت این نکات در طراحی سایت میتواند رابط کاربری زیبایی را در سایت شما ایجاد کند.

download 11

سئوکار حرفه ای:مهندس مهدی مژدهی

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!