images 37

اولین گام در سئو سایت ، طراحی سایت بر اساس اصول سئو می باشد. برای این کار ابتدا قبل از ساخت سایت باید تعدادی کلمات کلیدی تعیین کنیم که می خواهیم سایت ما در جستجوی این کلمات در صفحه نخست و نتایج ابتدایی موتورهای جستجو قرار گیرد. سپس طراحی سایت خود را بر اساس این کلمات کلیدی پایه ریزی کرده و به این کلمات حساس تر کنیم. در طراحی سایت با سئو کلمات کلیدی از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و در حقیقت هدف ساخت سایت ما را تعیین می کنند.

محتوا:

منظور تازگی محتواست نه هر محتوایی، بلکه محتوایی که مربوط به آنچه وب سایت شما ارائه می دهد. اگر زمینه فعالیت شما فرضا طراحی سایت و سئو است، اضافه کردن یک مقاله در مورد تکنیک های مناسب آموزش طراحی وب سایت و یا اطلاعات در مورد استانداردهای طراحی وب سایت و سئو عبارات جستجوی طبیعی را به وب سایت شما اضافه خواهد کرد

اضافه کردن کلمات کلیدی مرتبط با آنچه سایت شما بر آن تمرکز دارد به گوگل نشان می دهد که سایت شما بر چه چیزی متمرکز شده است. این مورد بازدیدهای جدیدی را در جستجوهای مختلف اما مرتبط توسط کاربران که علاقه مند به آنچه که شما ارائه می دهید، فراهم می کند.

URL ها:

یک URL چیست؟ یک نشانی اینترنتی برای یک موقعیت یاب منبع (یا جهانی) است. در شرایط عادی، وبسایت ها نام منحصر به فردی دارند. هنگام ایجاد یک صفحه وب، گوگل وقتی که کلمات را در URL پیدا می کند که مربوط به محتوای موجود در صفحه وب است، آن را دوست خواهد داشت. یک صفحه وب با url webdesign-seo-2018.html موقعیت بسیار خوبی در رتبه بندی موتورهای جستجو برای عبارت جستجو “طراحی سایت – سئو” در مقایسه با یک صفحه وب با صفحه page1.html دریافت خواهد کرد.

سرعت سایت:

سرعت سایت تعیین کننده تصمیم گیری موتور جستجو در خصوص جای دادن لیست وب سایت شما در مقایسه با وب سایت دیگر برای یک عبارت جستجو است. صدها عنصر گوگل در هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه صفحه وب در یک نتیجه جستجو نمایش داده می شود، وجود دارد. مقدار زمان لازم برای بارگذاری یک صفحه بسیار مهم است، در طراحی وب سایت خود به این موضوع دقت نمایید. اگر زمان زیادی طول بکشد تا سایت شما بارگذاری شود، بازدید کنندگان خود را ازدست خواهید داد و این مورد در نمایش سایت شما در صفحات اول جستجو توسط گوگل تاثیر گذار است.

بک لینک های ارزشمند:

اگر می خواهید وب سایت شما یک سیگنال ارسال کند که یک منبع ارزشمند باشد، یک لینک از یک وب سایت مورد اعتماد و ثابت شده دریافت کنید. یک سایت لینک شده با وب سایت معتبر، بیش از یک لینک از یک وبلاگ جدید ایجاد شده حتی با سابقه بسیار کم برای گوگل ارزشمند است.

اعتبار و ارزش یک دامنه:

اعتبار و ارزش یک دامنه تاثیر مستقیمی بر رنک گوگل در نتایج جستجو دارد، عمر سایت هرچه بیشتر باشد بهتر است. شما نمی توانید گوگل را با یک شناسه جعلی فریب دهید. اگر دامنه شما بزرگتر از رقبای شما باشد، احتمالا سایت شما در موتورهای جستجو بالاتر خواهد بود. اگر نام دامنه شما هفته گذشته خریداری شد و سایت شما نام تجاری جدید دارد، زمان بیشتری برای رتبه عالی خواهید داشت.

سئوکار حرفه ای:مهندس مهدی مژدهی

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!