images 22

سئوسایت و مراحل بهینه سازی آن

مراحل سئو سایت و بهینه سازی را می توان به 4 مرحله ی کلی تقسیم کرد:

در مرحله ی اول بازار هدف باید مورد بررسی قرار بگیرد. بررسی وب سایت موجود و تحلیل رقبا گام مهمی در تعیین راهبرد سئوی وب ساید در مراحل بعدی است.

در گام دوم باید کلمات کلیدی مهمی که از طریق کاربران زیادتر مورد جستجو قرار می گیرند با استفاده از ابزار های سئو شناسایی شود. تحقیقات کلمات کلیدی اهمیت بسیار زیادی در تولید محتوا و در پی آن اثر مهمی بر رتبه بندی سایت خواهد داشت.

در ادامه باید محتوایی که برای یک وب سایت تولید می شود مورد دقت نظر واقع شود. محتوا باید برای کاربران مفید بوده و آن ها را جذب کند و مهمتر اینکه متناسب با اهداف وب سایت باشد.

مرحله ی نهایی مهم در روند سئو بررسی دائمی و اصلاح دائمی و پیوسته است. واقعیت این است که موتور های جستجو نیز همواره در حال تغییرو اصلاح الگوریتم خود هستند. بنابراین باید روند سئوی وب سایت پیوسته باشد.

دلایل اهمیت سئو:

1.شناخته شدن :

قرار گرفتن سایت شما در صفحه اول گوگل ، بزرگترین مزیتی که برای کسب و کار شما دارد این است که باعث شناخه شدن سریع کسب و کار شما در فضای اینترنت می شود. اگر سایت شما در نتایج اول گوگل قرار بگیرد به طور قطع باعث افزایش مخاطبین و بازدیدکنندگان سایت شما خواهد شد.

2.بازاریابی به صرفه

بازاریابی یکی از موارد مهم هر سازمان می باشد که برای ادامه ی کسب و کار به آن نیاز خواهد داشت. به طبع کسب و کار های آنلاین نیز از این قاعده مستثنا نیستند و برای بازاربابی در این فضا گزینه های مناسبی وجود دارند مانند شبکه های اجتماعی ، تبلیغات ، ریپورتاژ ، ایمیل مارکتینگ و … اما یکی از ارزان ترین و معتبر ترین آن ها رتبه برتر در نتایح جستجو میباشد. سئو و بهینه سازی یکی از مهم ترین موارد بازاریابی اینترنتی محسوب می شود.

3.بازگشت سرمایه

امروزه با توجه به رقابتی شدن کسب و کار، تبلیغات بسیار پر هزینه و زمان بر خواهند بود. اما در عمل هیچ راهی جز تبلیغات محصولات و خدمات شما برای ارائه آن ها وجود نخواهد داشت و مطمئن باشید با بهینه سازی سئو کسب و کار شما رونق پیدا خواهد کرد.

4.افزایش مخاطبین

امروزه داشتن یک ترافیک رو به رشد مزیت محسوب می شود. به صورت کلی در سئو و بهینه سازی قرار نیست هر بازدید منجر به فروش محصولات یا خدمات شود اما با ارائه یک فضای مناسب محتوایی، می توان میزان قیف فروش را بازتر کرد، به عبارتی داشتن مخاطبین بیشتر احتمال فروش را بیشتر خواهد کرد چه بسا این که تولید محتوای خود را به گونه ای سازماندهی کنید که گروه هدف را مورد بررسی قرار دهد و فروش شما را تضمین کند.

سئوسایت و مراحل بهینه سازی آن

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!