images 37

تفاوت سئو سایت فروشگاهی با وبسایت عادی

در یک دسته بندی کلی می توان وب سایت ها را به دو دسته فروشگاهی و غیرفروشگاهی تقسیم کرد. در این حالت سایت های معمولی یا عادی دسته ای هستند که با هدفی غیر از فروش آنلاین طراحی شده اند و در مقابل فروشگاه های اینترنتی باهدف فروش مستقیم محصول و دریافت هزینه آنلاین از مشتری فعالیت می کنند.

یک تفاوت عمده ای که این دو دسته با هم دارند در سئو کلمات کلیدی آنهاست. معمولا وبسایت های معمولی در راستای یک عبارت خاص بهینه می شوند اما سئو فروشگاه اینترنتی به علت کثرت محصولات و تنوع دسته بندی ها بر روی یک عبارت خاص متمرکز نمی شود. از سویی دیگر در سایت های غیر فروشگاهی تلاش برای ارتقای صفحه اول وبسایت در گوگل است درصورتی که در فروشگاه اینترنتی باید تمام محصولات در رتبه های مناسب گوگل قرار بگیرند.

اگر سئوسایت در شرایط عادی را فرآیندی سخت و زمانبر در نظر بگیریم ، سئو فروشگاه اینترنتی ده ها برابر دشوارتر و زمانگیر تر خواهد بود و تفاوت آنها به علت ساختار و طراحی متفاوت غیرقابل انکار است.

خدمات سئو فروشگاه اینترنتی:

اساسی ترین خدمات در حوزه سئو و ارتقا فروشگاه های اینترنتی شامل موارد زیر می باشد. که علاوه بر مواردی که قید شده خدمات سئو دیگری همچون مشاوره های بازاریابی اینترنتی ، طراحی کمپین های تبلیغاتی آنلاین ، لینکسازی داخلی و خارجی سایت های فروشگاهی را نیز ارائه خواهد داد.

آنالیز دقیق عبارات و کلمات کلیدی برای محصولات و کالاها و انتخاب پرکابردترین آنها
دسته بندی محصولات ، ایجاد پنل اختصاصی فروشگاه ساز ، قابلیت مقایسه کالاها و درج نظرات کاربران
بهبود اساسی رتبه سایت در گوگل در سریعترین زمان ممکن برای مجموعه ای از کالاها
افزایش تعداد صفحات محصول در موتورهای جستجو و افزایش بازدید فروشگاه
ارتقای برند با سئو فروشگاه اینترنتی و افزایش محبوبیت برند سایت نزد مخاطبان و موتورهای جستجو
پشتیبانی دائمی و تحلیل رفتار کاربران ، آنالیز روزانه وضعیت سایت ، ارائه گزارش
افزایش سرعت فروشگاه اینترنتی با استفاده از جدیدترین متدهای سئو
توسعه فروشگاه اینترنتی و همکاری در زمینه فروش آنلاین با تبلیغات ویژه

سئو تصاویر فروشگاه اینترنتی

تصاویر حجم بالایی از دیتابیس سایت های فروشگاهی را اشغال می کنند. معمولا از یک محصول بین 3 تا 5 تصویر بر روی وبسایت بارگزاری می شود و درصورتی که تصاویر به درستی سئو نشده باشند علاوه بر بالا رفتن حجم دیتاست ، کاهش سرعت سایت و نارضایتی مشتری را درپی خواهد داشت.

سئو تصاویر یعنی کاهش حجم هر تصویر با نرم افزارهای تخصصی و افزودن تگ توضیحات به شکل صحیح و موثر در رتبه بندی تصاویر در موتورهای جستجو.

درصورتی که برای معرفی محصولات از ویدئو و کلیپ های تصویری نیز استفاده شود ، به همین صورت باید اقدام کرد و فایل مربوطه را فشرده سازی و بهینه نمود.

 

images 36

سئوکار حرفه ای:مهندس مهدی مژدهی

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!