افزایش بازدید سایت

افزایش بازدید سایت


افزایش بازدید سایت با آی پی های مختلف بصورت رایگان jingling

اگر شما هم صاحب وبسایت یا وبلاگ هستید مسلما یکی از بزرگترین اهدافتان افزایش بازدید سایت از کاربران است که روزانه از مطالب شما بازدید می کنند . برای دست یابی به این هدف راه های زیادی را امتحان کردید و گاها هزینه هایی را پرداختید که بازده آنچنانی نداشته اند .

اما در این پست سئوکار به شما نرم افزاری را معرفی می کند که با توانایی بالا در ایجاد ترافیک وب رتبه الکسای سایت یا وبلاگ را به شدت کاهش می دهد . با این نرم افزار می توانید روزانه حداقل چند هزار بازدیدکننده برای سایت خود داشته باشید . بعد از معرفی و خواندن آموزش کار با این سیستم در انتها مزایا و معایب استفاده را مطالع کنید .

رباتی به نام jingling

jingling  نام نرم افزاریست که به زبان چینی طراحی شده و با ایجاد ترافیک روی وب سایت رتبه جهانی الکسا را تا میزان زیادی کاهش می دهد . روش کار این نرم افزار استفاده از قدرت سیستم ، پهنای باند و تغییر آی پی مباشد . تغییر آی پی بازدیدکننده باعث خواهد شد که الکسا و موتورهای بازدیدنگار شما را یک بازدید کننده جدید فرض کنند و امتیازی را برای مشاهده صفحه در نظر بگیرند .

حتما در فروم های تخصصی متفاوت با عناوینی مثل :

افزایش ترافیک بی دردسر

فروش بازدیدکننده به شیوه نوین

افزایش بازدید ارزان

و…..

مواجه شدید نود درصد روش های مدیران این تاپیک ها به چنین نرم افزاری یا روش کار این نرم افزار ختم می شود . معمولا در سوال و جواب ها از اینگونه افراد روش کار خود را شرح نمی دهند یا با توضیحات مبهم شما را بیشتر گیج می کنند اما شما هم می توانید با دانلود نرم افزار jingling و پیگیری روش کار این ترافیک را برای وب خود و دیگران ایجاد کنید .

 

jingling1

نمایی از صفحه اصلی نرم افزار jingling

بعد از دانلود و باز کردن برنامه با نمایی مشابه شکل بالا مواجه خواهید شد . شما می توانید به سه روش و با سه آپشن مختلف برای سایت خود ترافیک ارسال کنید . از طریق تب های یک دو و سه !

گزینه ۱ :  این قسمت راحت ترین راه برای اضافه کردن لینک سایت شما به نرم افزار است . در صورتی که لینک سایت خود را از این تب وارد کنید دستگاه به صورت خودکار تا زمانی که فعال است بازدیدکننده ارسال میکند .

گزینه ۲:  این قسمت همان کار تب یک را انجام میده منتهی با یک آپشن بیشتر و اون تنظیم تعداد وردی ها هست . البته این تب کاربرد زیادی ندارد چون با بستن برنامه بهرحال مشاهده کننده ای ارسال نمی شود .

گزینه ۳: این قسمت ترکیبی از هوش مصنوعی است . برای کار با این بخش احتیاج به اطلاعات کاملی دارید که در ادامه این مقاله بصورت کامل توضیح داده خواهد شد .

گزینه ۴: حداکثر تعداد لینکی که می توانید اضافه کنید که بصورت همزمان بازدید کننده ارسال بشه . این گزینه با توجه به قدرت سیستم و پهنای باد بین ۱ تا ۶ متغیر است .

گزینه ۵: بخش مدیریت لینک ها . این بخش شامل آپشن های مختلفیست که در ادامه توضیح داده خواهد شد .

گزینه ۶: اضافه کردن لینک سایت ها از هر تب از طریق این کلید خواهد بود . با کلیک این قسمت پنجره ای باز خواهد شد که می تواندی لینک سایت را وارد کنید . ( توضیحات تکمیلی در ادامه )

گزینه ۷: اطلاعات در مورد برنامه که با اتصال به اینترنت بروز می شود . ( به زبان چینی و بدون کاربرد )

خب بعد از پایان توضیحات کلی نیاز است جزئیات را بررسی کنیم برای اینکار ابتدا یک لینک ساده را اضافه می کنیم و هر بخش را توضیح می دهیم .

تب یک را انتخاب کنید .

از طریق کلید اضافه کردن لینک ( گزینه ۶ ) یک لینک را اضافه کنید .

در نهایت یک آدرس در در بخش اصلی اضافه خواهد شد ( گزینه ۵) و چیزی مانند شکل زیر را مشاهده خواهید کرد .

6

توضیح هر گزینه :

گزینه ۱:  ادیت کردن لینک ورودی ( ممکن است آدرس را اشتباه وارد کنید )

گزینه ۲: تعداد بازدیدکننده های ارسالی به آدرس . هر ۲۴ ساعت رسیت خواهد شد و ۱۰۰ درصد دقیق نیست .

گزینه ۳: وضعیت لینک ، سبز در حال ارسال بازدیدکننده ، قرمز ایجاد مشکل

گزینه ۴: توقف موقتی ارسال بازدید کننده . با کلیک کردن دوباره روی همین قسمت ارسال مجددا شروع خواهد شد .

گزینه ۵: حذف لینک

گزینه ۶: تنظیم ارسال بازدید کننده در بازه زمانی . مثلا میتوانید از ۲۴ ساعت یک ساعت خاص را برای ارسال انتخاب کنید ( در حالت عادی کارآیی بالایی ندارد )

گزینه ۷: تنظیم ورودی های آی پی . این گزینه کاربرد بالایی در رتبه الکسا دارد ، بدین صورت که میتوانید تعیین کنید آی پی های مشاهده کننده سایت شما از کشور چین یا سراسر دنیا باشند . ( توضیحات تکمیلی در ادامه )

گزینه ۸: تنظیمات تکمیلی لینک . ( مقداری توضیح داده شده و توضیحات بیشتر در ادامه )

3

نحوه تنظیم آی پی ترافیک ورودی از طریق گزینه ۷

گزینه ۱: آی پی ارسالی از سراسر جهان باشند

گزینه ۲: آی پی ارسالی فقط از چین باشند .

گزینه ۳: آی پی ارسالی فقط از آمریکا باشند .

گزینه ۴: تنظیم منطقه ارسالی در گزینه چین .

از طریق کلید آبی رنگ می توانید تنظیمات را ذخیره کنید .

4

نحوه تنظیمات تکمیلی از طریق گزینه ۸

گزینه ۱: تنظیم میزان کلیک به این صورت که درصورتی که عدد وردی ۱:۱ باشد بازدیدکننده مدتی بعد از ورود به سایت بدون هیچ کلیکی خارج می شود . درصورتی ورود عدد ۱:۲ بازدید کننده یکی از لینک های داخل صفحه را کلیک می کند . و همینطور با تغییر عدد بازدید کننده لینک های بیشتری را پیمایش می کند .

گزینه ۲: تنظیم نوع کلیک بازدیدکننده ، با انتخاب گزینه اول بازدیدکننده یک لینک را بصورت اتفاقی کلیک میکند . گزینه دوم صفحه جاری را یکبار رفرش می کند . گزینه سوم یکبار لینک اتفاقی را وارد می شود و سپس به صفحه قبلی بازگشت میکند . گزینه چهارم می توانید عبارتی را مشخص کنید که بصورت لینک بوده و مشاهده کننده آن را در صفحه یافته و روی آن کلیک می کند .

گزینه ۳: تنظیمات پاپ آپ . درصورتی که سایت شما پاپ آپ دارد آن را روی ۲۰ درصد تنظیم کنید .

گزینه ۴: بعد از مشاهده لینک مشاهده کننده کجا برود؟ شما می توانید در این بخش ۵ آدرس را جهت خروج بازدیدکننده وارد کنید .

گزینه ۵: تنظیم ارجاع دهندگان . در اینجا می توانید تعیین کنید هر بازدیدکننده از چه سایتی وارد شده است . مثلا ۵۰ درصد بازدیدکنندگان از فیس بوک و بقیه از گوگل ! ( چه تکنولوژیی )

تنظیمات تب سوم

5

همانطور که در بخش اول ذکر شد می توانید از طریق تب سوم لینک سایت خود را با آپشن های بیشتری در برنامه وارد کنید . در صورتی که در تب سوم روی کلید اضافه کردن لینک کلیک کنید با شکل فوق مواجه خواهید شد .

گزینه ۱: ورود لینک سایت

گزینه ۲: مقدار زمانی که بازدیدکننده در سایت خواهد ماند ( این گزینه به ویژه برای گوگل بسیار مهم خواهد بود ) بطور پیشفرض روی ۲۰ تا ۳۰ ثانیه است .

گزینه ۳: تعداد بازدیدکنندگان روزانه . بیشترین مقدار اتوماتیک روی ۶۰۰ خواهد بود . درصورتی که مقدار بیشتری نیاز دارید از تب یک لینک خود را وارد کنید .

گزینه ۴: در بخش تنظمات تکمیلی توضیح داده شد

گزینه ۵: در بخش تنظمات تکمیلی توضیح داده شد

همانطور که مشاهده کردید کار با این نرم افزار بسیار ساده بوده و با توضیحات تکمیلی ردز کاربری حرفه ای نیز امکان پذیر است .

اما دلیل از معرفی این نرم افزار در واقع آگاهی بیشتر به کاربران است . متاسفانه فروم های ایرانی جایگاه اصلی سواستفاده از چنین برنامه ای یا ربات های مشابه است .

فراموش نکنید هرگز به ترافیک زیاد وب سایت ها توجه نکنید . رنگ الکسا و بازدید کننده های بسیار هیچگاه دلیل برتری یک سایت نیست . سعی کنید در بررسی سایت برای سفارش تبلیغات یا خرید آن ملاک های بسیاری را در نظر بگیرید . در آینده مقاله ای تکمیلی برای شناسایی ارزش یک سایت نیز از طریق وب سایت سیروتا منتشر خواهد شد .

مزایای کار با ربات :

کاهش رتبه الکسای جهانی

افزایش بازدید فوق العاده بالا با آی پی های مختلف

معایب :

یک نکته کلیدی این است که در واقع بازدید کنندگان این نرم افزار هیچگونه اهمیتی به مطالب شما نمی دهند و در واقع خودتان را گول می زنید ( یا شاید دیگران )

پهنای باند اینترنت خود ( یا vps ) و هاست خود را فدای رتبه الکسا نکنید . سایت الکسا آنقدرها هم میزان خوبی برای تعیین وضعیت یک سایت نیست .

نظرات و مشکلات خود را در رابطه با کار با این نرم افزار با ما در میان بگذارید .

مشخصات

5 star

شرکت ارائه دهنده : seowork.ir
حجم فایل : ۶۳۴ کیلو بایت
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۰ – ۹۳/۶/۲۵
منبع: سئوکار 
آخرین آپدیت: 98/06/21

رمز: 123456
منبع: سئوکار 
امتیاز: 

جهت خرید و دانلود کلیک فرمایید

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!