download 7

امروزه واژه دیجیتال مارکتینگ در کسب و کارها بسیار به کار گرفته می شود و با توجه به نوپا بودن در ایران، افراد نخبه و متخصص در این زمینه بسیار کم هستند.

عمده وظایفی که یک دیجیتال مارکتر حرفه ای دارد : 

نکته : توانایی های بالا را اگر بلد هستید شما میتوانید در زمینه دیجیتال مارکتینگ به فعالیت بپردازید. اما یک نکته مهم این است شخصی که میخواهد به صورت حرفه ای در این زمینه فعالیت داشته باشد باید بتواند تمامی این اطلاعات را برسی و تحلیل کند!

اصلی ترین قسمت کار یک دیجیتال مارکتر حرفه ای این است که توانایی تحلیل و سنجش را داشته باشد. اگر او نتواند در زمان مناسب تحلیل لازمه را داشته باشد تمام زحماتش از بین میرود و نتیجه ای از کارش نمیگیرد.

بررسی نرخ تبدیل

Convertion rate یا نرخ تبدیل، از وظایف مهم یک کارشناس فعال در این حوزه می باشد که باید به صورت مداوم و مستمر سنجش و اندازه‌گیری شود. نرخ تبدیل می تواند با توجه به هدف کسب و کارها، تعداد فروش، تعداد دانلود فایل، تعداد بازدید یه صفحه سایت، تعداد کلیک و… باشد.

ایجاد و مدیریت کمپین های تبلیغاتی

ایجاد و مدیریت کمپین های تبلیغاتی توجیه پذیر با توجه به خلاقیت و هدف کسب و کار از دیگر مواردی هست که فرد کارشناس انجام می دهد.

سئو و بهینه سازی سایت

دیجیتال مارکتر باید به اصول و تکنیک های سئو و بهینه سازی برای افزایش جذب بازدید کننده تسلط داشته و از تکنیک ها و روش های مختلف تبلیغاتی در بستر اینترنت و آنلاین آگاهی داشته و بسته به نوع و هدف رقابتی کسب و کار آن را به کار ببرد.

بررسی و آنالیز نیاز مشتری

تحقیق و آنالیز خواسته ها و نیازهای مشتریان هر کسب و کاری و توانایی تحلیل رقبا در کسب و کارها، یک فرآیند ضروری و البته هوشمندانه می باشد. کارشناس بازاریابی دیجیتال بازاریابی دیجیتالی خود را در جهت خواسته و نیاز مشتری تطبیق دهد.

سوشال مارکتینگ

باید توانایی تشخیص ترند بازار و رصد آن را به خوبی داشته باشد و فعالیت های نظارت و فعالیت در شبکه های اجتماعی و تدوین استراتژی مناسب در این فضا از جمله کارهایی است که یک کارشناس دیجیتال مارکتینگ در فرآیند برندینگ کسب و کارها و شرکت ها انجام می دهد.

تبلیغات هدفمند

استفاده از تبلیغات با هدف برندینگ کسب و کار و یا شرکت ها سبب می شود که مخاطبان با نام و محصولات آن شرکت و یا کسب و کار آگاهی بیشتری داشته که در نهایت منجر به افزایش فروش در آینده می شود. فرد کارشناس توجه به برندینگ و مدیریت آن را انجام می دهد.

طراحی اصولی سایت

از مهمترین وظایف کارشناس دیجیتال مارکتینگ آشنایی با ترند های به روز دنیا در طراحی و تجربه کاربری وب سایت هاست. آژانس دیجیتال مارکتینگ ژوپین با به کار گیری نیروی فنی، متخصص و متعهد، کسب و کار شما را در صدر رقبایتان قرار خواهد داد.

سئوکار حرفه ای:مهندس مهدی مژدهی

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!