چیست

سئو چیست


انتخاب بین بازاریابی محتوا و سئو فنی

بازاریابی محتوا یا سئو، مسئله ای است که صاحبان سایت های پر بازدید جهت استراتژی کسب و کار اینترنتی خود بر سر آن تصمیم گیری می کنند. در دنیای بازاریابی اینترنتی، به دو قسمت محتوا و سئوی فنی، به عنوان دو بخش کاملا مجزای بازاریابی نگاه می کنیم. اما این مسئله خیلی هم درست نیست. این دو قسمت، با هم و همراه هم در وبسایت عمل می کنند تا موفقیتی طبیعی را به وجود آورند. من فکر می کنم دلیل آن این است که برای انجام بازاریابی اینترنتی، دو مجموعه مهارتی کاملا جدا از هم باید به کار گرفته شوند. کسب و کاری که به دنبال استخدام یک سئوکار است، پیدا کردن فردی که در هر دو بخش محتوا و سئوی فنی قوی باشد سخت است. بنابراین کسب و کارها و برندها، ابتدا …d9b208614500b6f80739755fd29fad52 L

سه موتور جستجو برای یک بازاریاب محتوا چه هستند؟

همه ما گوگل را برای سئو و بازاریابی محتوا حیاتی می دانیم. هر پست وبلاگی یا صفحه وب سایتی که ساخته می شود باید کاملا بهینه سازی شود تا به سادگی بررسی، فهرست و رتبه بندی شود. هرچه این کارها را برای گوگل راحت تر کنیم، احتمالا افراد بیشتری محتوای ما را خواهند دید و ترافیک بیشتری خواهیم داشت.

موتور جستجوگر گوگل چندین قسمت دارد. آیا وب سایت خود را برای جستجوی تصاویر بهینه می کنید؟ هر عکس یا فیلمی که شما بر روی سایت خود، در یک پست وبلاگی یا در یوتیوب (فقط ویدئو) قرار دهید توسط گوگل ایندکس شده و در بخش نتایج جستجوی مخصوص عکس یا ویدئو نمایش داده می شود. همچنین عموما ویدئو ها در نتایج جستجوی سنتی نیز ظاهر می شوند.

شما اولین دیدگاه این مطلب را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *