download 17

سئو درون صفحه :

هر کدام از روش های سئو سازی وب سایتها برای رتبه بندی شما در موتورهای جستجو از اهمیت ویژه ای برخوردار است. برای رسیدن به این هدف مهم چه اقداماتی باید انجام دهیم. بیس و پایه سئو سازی سئو درون صفحه و سئوی بیرون صفحه است که در این مقاله سعی بر این شده که بتونم به صورت مفهومی سئوی درون صفحه رو براتون تشریح کنم. برای بحث سئو سازی باید به نحوی این مرحله به صورت قدم به قدم انجام گیرد که با اشتباهات هر چند سهوی و ساده، مورد جریمه های گوگل و الگوریتم های اون قرار نگیریم. که الگوریتم هایی که پایه و اساس سئو و بهینه سازی سایت را تشکیل می دهد سئوی درون صفحه و سئوی بیرون صفحه است.

اهمیت محتوا در سئو درون صفحه:

سئو درون صفحه ای شامل تمام عناصر بهینه سازی برای سایت می باشد که تمام عملکردهای آن می تواند تحت کنترل شما باشد. اگر شما هم دارای یک وب سایت تجاری می باشید می توانید مسائل فنی و کیفیت محتواهای وب سایت خودتان را تحت کنترل داشته باشید.

با طراحی و راه اندازی یک وب سایت عالی بدون شک می توانید رتبه مناسبی را در نتایج موتورهای جستجو بدست آورید. می توانید با تمرکز کردن بر روی سئو دورن صفحه ای این احتمال را افزایش دهید که استراتژی سئو سایت شما با موفقیت انجام شود.

در حقیقت می توانیم بگوییم که سئو درون صفحه یک تمرین مناسب برای بهینه سازی صفحات وب سایت شما می باشد تا بتوانید بالاترین رتبه را بدست آورید. سئو درون صفحه به محتوا و منبع کدهای HTML اشاره دارد.

نکته دیگری که بعد از اهمیت محتوا  در سئو درون صفحه اهمیت ویژه ای دارد قرار گرفتن لینک های سایت می باشد که این لینک ها باید مرتبط با موضوع و عنوان محتوای شما باشد یعنی قرار دادن لینک  های استاندارد در ارتباط با عنوان و کلمه کلیدی محتوای شما. همچنین لینک های فالو و نوفالو و همینطور لینکهای خارجی و داخلی را به صورت دقیق بررسی و در سایت خود پیاده سازی کنید.

از دیگر ویژگی های سئو درون صفحه به ظاهر وب سایت اشاره می کنیم چرا برای کاربران ظاهر وب سایت مهمه و همچنین شما می تونید از تصاویر برای محتوهای خودتون و همچنین استفاده از رنگ ها در متن خودتون باعث جذب کاربران به لحاظ ظاهری به سایت شما می شود. یک نکته خیلی مهم که در سئو درون صفحه از اهمیت زیادی برخوردار است بحث هدینگ هاست. که از هدینگ۱ داریم تا هدینگ ۶ . که از این هدینگ ها برای اهمیت و ایمپورتنت بودن عنوان ها و سرتیترهای محتواها به کار می بریم. نکته بعدی در مورد سئوی درون صفحه بهینه سازی تصاویر هست. سعی کنید از عکس هایی با حجم کم استفاده کنید. چرا که در هنگام بارگذاری سایت باعث سنگین شدن وب سایت شما و در نتیجه سرعت لود سایت شما را کم می کند بنابراین سعی کنید  تصاویر خودتون رو فشرده سازی کنید و سپس با آلت کردن ، اون رو در سایتتون قرا بدین.

سرعت بالا اومدن سایت شما از دیگر موضوع های مهم در ارتباط با سئوی درون صفحه می باشد. هر چه سرعت بالا اومدن سایت شما بیشتر باشه به نفع خودتون و گوگل می باشد . چرا که غیر از این مخالف بیزینس گوگل و همچنین به نفع شما هم نیست. و یک نکته قابل توجه این که در کدنویسی های سایت خود سعی کنید که فایل ها را فشرده و سپس در قسمت کدنویسی ها قرار بدین تا حجم سایتتون زیاد نشه و در نتیجه سرعت بارگذاری اون کم بشه و این باعث اتفاق های ناگوار برای سایتتون بشه.

عوامل مهم سئو درون صفحه ای

  • استفاده از تگ Title
  • به کار بردن درست Head
  • تاثیر کلمات کلیدی یا Keywords بر رشد بهینه سازی وب
  • تگ توضیحات
  • تگ های Heading
  • تعداد کلمات در صفحه
  • استفاده از تگ Alt برای تصاویر
  • استفاده از لینک های صحیح
  • قرار دادن عنوان یا تایتل به لینک ها
  • استفاده از کلمات کلیدی در صفحات
  • لینک دادن تصاویر مهم به مطالب

images 98

سئوکار حرفه ای:مهندس مهدی مژدهی

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!