model

سرعت می تواند وب سایت شما را رو به بهبود و یا افول نزدیک کند. به همین دلیل توسعه دهندگان وب ، بازاریابان و بخش های فناوری اطلاعات به طور یکسان به ابزار تست سرعت وب سایت توجه می کنند. بهبود سرعت بارگیری صفحه وب شما می تواند تأثیر چشمگیری در موفقیت کلی سایت شما داشته باشد.

1.GTMetrix

این ابزار جزو متداولترین ابزارها توسط وبمستران می باشد که از آن برای تست سرعت سایت خود استفاده می کنند. این ابزار Pagespeed و Yslow را محاسبه می کند. Pagespeed در واقع به بررسی سرعت سایت شما امتیازی را می دهد که مطابق با گوگل بوده و کاملا دقیق می باشد، Yslow نیز یکی دیگر از فاکتورهای تست سرعت سایت می باشد که مربوط به شرکت یاهو می باشد. این دو عامل به سرعت سایت شما امتیازی را در مجموع خواهند داد که این امتیاز ها از A تا F می باشد و می توانید سرعت سایت خود را دیده و برای رفع مشکل راه حلی را انتخاب کنید.

این ابزار بسیار پرقدرت است و می تواند اطلاعات دقیق و تحلیلی در رابطه با سرعت سایت شما در اینترنت های 3G، 4G و ای دی اس ال و … را اندازه گیری کرده و حتی میزان تاخیر با استفاده از گوشی یا لپ تاپ را نیز به شما می دهد.

2.سایت pingdom tools

سایت pingdom tools یک ابزار بسیار جامع و کاملی است که سایت شما را مورد تحلیل و بررسی قرار می‌دهد محتوای بررسی شده در قالب جدول به شما ارائه می شود و رتبه هایی از a تا f به وب سایت شما می دهد.فاکتورهایی که اینستاگرام می کند شباهت زیادی به جی تی متریکس دارد حل مشکل مورد نظر در سایت شما راه حلی دارد که این وبسایت برای هر یک از آنها راه حلی ارائه کرده تمام فایل های سایت شما را بررسی می‌کند.

3- WebPageTest

این ابزار سرعت بارگذاری سایت و عملکرد آن را به شما نشان می دهد. این گزینه بسیار منحصر به فرد عمل می کند و به شما اجازه می دهد کشور خود را مشخص کنید و ببینید سایت تان در سرتاسر جهان چه عملکردی دارد. اگر کاربران خارجی زیادی دارید این ابزار برایتان بسیار مفید خواهد بود.

4-Google PageSpeed Insights

در واقع، این یک ابزار تست سرعت صفحه واقعی نیست. اما دلایلی وجود دارد که هنوز هم می توانید این ابزار ساخت Google را بررسی کنید:
نتایج Google ممکن است مهمتر از نتایج سایر ابزارها باشد. دلیل این امر است که در واقع Google می تواند رتبه جستجو را در جایی که شما سعی در جذب آن دارید ایجاد کنید اگر یک ابزار Google با عملکرد وب سایت شما مشکلی را پیدا می کند، ایده خوبی است که این داده ها را جدی بگیرید.
این ابزار همچنین بسیار کاربردی است. فقط آدرس وب خود را وارد کنید و چند ثانیه صبر کنید تا نتایج آن را از نسخه های موبایل و دسکتاپ وب سایت خود مشاهده خواهید کرد. همه نتایج به زیبایی کد شده است، بنابراین شما می خواهید بلافاصله بدانید که آیا وب سایت شما عملکرد خوبی دارد یا خیر.

5-Yellow Lab Tools

وب سایت Yellow Lab Tools یک تست عملکرد خوب از سایت شما می گیرد و اطلاعات مختلفی ارائه می‌کند که در برخی وب‌سایت‌های تست سرعت این موارد کمتر دیده شده

مواردی که سایت شما مورد تحلیل و بررسی قرار میگیرد

  • رتبه a تا f به سایت شما
  • مشکلات فایل های css و جاوا اسکریپت
  • حجم صفحه وب سایت
  • تعداد کوئری ها کشور برای وب سایت های وردپرسی باید مورد توجه قرار گیرد
  • رتبه بندی به هر یک از این فاکتورها

    6- ابزار تست KeyCDN

    این ابزار نیز برای پاسخگویی سریع به سرعت سایت شما بسیار مناسب بوده و می توان نتیجه را نیز به اشتراک گذاشت و کسانی که می خواهند از این ابزار استفاده کنند به راحتی به لینک آن دسترسی پیدا کرده و تست سرعت سایت خود را انجام دهند.

    7-تست سایت Varvy Pagespeed

    این ابزار برای تست سرعت سایت شما امتیازی از 0 تا 100 را خواهد داد که امتیاز بالا نشان دهنده بهینه بودن سرعت سایت می باشد و همچنین این ابزار به وسیله نماهای گرافیکی اطلاعات سایت شما را به نمایش میگذارد که طرحی زیبا و در نوع خود قشنک می باشد.

    8-سرویس Dotcom-Monitor

    این ابزار برای کسانی که می خواهند سرعت سایت خود را در تمام مکان ها به طور همزمان ببینند مورد استفاده قرار می گیرد، و سرعت دسترسی به سایت را به صورت لیستی از کشورهای مختلف به صورت ثانیه در اختیار شما قرار می دهد و در 7 مرورگر مختلف قابلیت تست دارد

  • ابزارهای موجود در این لیست می توانند به شما کمک کنند تا راه خود را بدست آورید ، موفقیت خود را پیگیری کنید و ارزش خود را اثبات کنید.

 

سئوکار حرفه ای:مهندس مهدی مژدهی

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!