improved position in google

5 راه موثر ترکیب بازاریابی محتوا و سئو

چگونه می توان با به کارگیری ترکیب بازاریابی محتوایی و سئو، بازاریابی نمود؟

ایجاد محتوای با کیفیت و بی همتا مستلزم صرف ساعت های متمادی و هشدار از بنیاد بازاریابی محتوایی است. در این مقاله کوشش می کنیم پنج تدبیر بنیادی در رابطه با ترکیب این دو زمینه بیان نماییم.

learning content marketing
5 راه موثر ترکیب بازاریابی محتوا و سئو
  • مخاطبین خود را بشناسید:

    دوستان عزیزم باید دقت داشته باشید که همه چیز یک برند بازرگانی موفق در مشتریانش خلاصه می شود. احتمالاً در موفقیت یک نام بازرگانی عوامل دیگری از جمله اسم مناسب، استراتژی، کیفیت محصول و … مهم باشد ولی بدون شک مخاطبین و مشتریان شما از همه مهم تر هستند زیرا تضمین بقای شما در این صنعت می باشند.

    متاسفانه مطابق با آمارهای معتبر 80 درصد برندها مشتریان خود را نمیشناسند؛ برای اینکه بتوانید مشتریان خویش را جذب نمایید باید به نکات ذیل توجه نمایید:

    علاقمندی خود به مشتریانتان را نشان دهید:

    رعایت این مورد خیلی ساده است. کافیست بررسی نمایید مشتریان شما چه چیزهایی را اغلب مصرف میکنند و چه کالاهایی از محبوبیت اکثریت برخوردار است. همچنین محتوایی تولید نمایید که از اقبال عمومی بالاتری برخوردار است و بیننده بیشتری دارد.

    مسیر ورود کاربران خویش به سایتتان را پیگیری نمایید:

    خودتان را در گذرگاه ورود کاربران به مراحل مختلف سایتتان پیمان دهید و از صفر تا صد تمامی مراحل را، درنظر بگیرید. از تجربیات کاربران استفاده و آنها را تشویق به انتقاد یا پیشنهاد نمایید. سایت خویش را برای تمامی دستگاه های جانبی از قبیل موبایل، تبلت و … بهینه نمایید.

    مشتریان وب سایت خود را تجزیه و تحلیل نمایید:

    یادتان باشد مشتریان خود را که امروز از سایت شما خرید می کنند، آنالیز نمایید. همواره رسیدگی کنید دلیل اینکه از شما خرید می کنند چیست؟ عملکرد خویش را دائم به نقد و چالش بکشید. با مشتریان خود در پیوستگی باشید و از آنها در جهت بهتر شدن کسب و کار خود کمک بخواهید.

  • هدف داشته باشید:

    همانطور که اسم بازرگانی باید هدفی را پیگیری کند، شما نیز باید در جذب مشتری و تولید محتوای مناسب هدفی را تعقیب نمایید. هر محتوایی که فرآوری می کنید باید هدفی را دنبال کند.
    مهمترین مورد در اهداف بازاریابی محتوا این است که شما تبدیل به منبع تولید محتوا شوید. در واقع راهبرد فرآوری محتوا، محوری بر پای بست، تبدیل شدن به یک قطب کبیر تولید درونمایه در فضای مجازی است. اما به راستی این مسئله چگونه شدنی است؟
    برای این شغل باید شما را با سه اصل مهم یا سه E آشنا کنم:
    Experiment: آزمایش کردن را هیچوقت کم نکنید.
    Experience: از آزمایشات تجربه کسب کنید و آموزه بگیرید.
    Engage: سپس به انجام کار و رسیدن به هدف، پایبند شوید.

  • محتوای بهینه تولید کنید:

    خب، رسیدیم به مهمترین مواردی که بارها و بارها از زبان سئوکار سیروتا شنیده اید یعنی تولید محتوای بهینه.
    بعد از اینکه پی به راهبرد تولید درونمایه بردید، گام بعدی تهیه یک محتوای باکیفیت و بهینه می باشد. اهمیت بهینه بودن مطلب بسیار بسیار است. برخی از محتوانویسان جاسازی یک محتوای باکیفیت و بهینه را یک ماموریت غیرممکن می دانند درحالیکه برخی از کارشناسان معتقدند حتی یک نوشتار یا مطلب بهینه شده به مراتب بهتر از محتوای باکیفیتی است که بهینه نشده است.
    در پیوسته به بیان چند نکته در رابطه با محتوای بهینه شده می پردازیم:
    عنوان مناسبی برای متن خویش برگزیدن نمایید.
    از عبارات کلیدی صحیح برای متن خویش کاربرد نمایید.
    از نقشه تولید مطلب بهره‌گیری نمایید.
    سایت برای تلفن های به اتفاق و گوشی های هوشمند بهینه سازی نمایید.

  • کیفیت و کمیت را ترکیب نمایید:

    دنیای امروز دنیای فرآوری محتواست. به طور نمونه در دقیقه بالغ بر 500 ساعت ویدئو، 1500 پست در سایت ها، 150 هزار ایمیل، 448 هزار توییت در توئیتر و 3.3 میلیون پست در فیس بوک چهره می گیرد (خیلی زیاده نه؟!!).
    همانطور که مشخص است در بیزینس های نام اسیر کمیت مطلب چشم نوازی می کند ولی این کمیت بدون کیفیت هیچ نیست.
    به عبارت دیگر مهم نیست شما تا چه میزان متن، مقاله و محتوا فرآوری نموده اید بلکه مهم این است که محتوای تولیدی شما تا چه اندازه با کیفیت است.
    براساس پیش بینی که برای سال 2020 شده است، ، حجم محتوای تولیدی به میزان 2.3 زتابایت در این سال می رسد به طوریکه تا سال 2020 هر گونه محتوایی که فکر کنید در وب هستی دارد و قبلا فرآوری شده است.

  • اندازه گیری نتایج و تکرار آنها:

    شما هرگز به پیشرفتی دست پیدا نمی کنید مگر با اندازه گیری کامیابی هایتان. همواره با استفاده از سنجه های اندازه گیری، میزان ترقی و تمایلات خویش را اندازه گیری نمایید.
    لطفا فراموش نکنید همواره خودتان را با خودتان مقایسه نمایید.
    نموداری از میزان عملکرد هر ساله خویش تهیه نمایید و در ماه ها و سال های مختلف آنها را بررسی نمایید. در این چهره به طور قطع پیشرفت خواهید کرد.

  • کلام آخر:

    به عنوان آخرین صحبت ها در این مورد مهم، توجه داشته باشید که در بازاریابی تولید محتوا، تولید و انتشار محتوای باکیفیت باید به گونه ای باشد که نیاز کاربران را رفع کند. برای اتمام این کار، احتیاج به نظرسنجی دارید، چون فهمیدن این موضوع که برای چه کسانی باید محتوا فرآوری کنید اهمیت دارد. بدانید که محتوای وبسایت با شبکه های اجتماعی فرق دارد و به جای سردرگم کردن کاربران ، به دانش آنها بیافزایید.

شما اولین دیدگاه این مطلب را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *