5 ابزار قابل اعتماد SEO

امروزه همه شرکت ها سرمایه گذاری زیادی در بازاریابی دیجیتال، بازاریابی رسانه های اجتماعی و SEO برای افزایش نام تجاری / کسب و کار برای فروش محصولات آنلاین سرمایه گذاری می کنند. بسیاری از شرکت ها تیم های بازاریابی خود را استخدام می کنند و برخی از شرکت ها استخدام سازمان های جستجوگرها، مشاورین جستجوگرها و مترجمان آزاد برای تبلیغ و بازاریابی آنلاین برای وب سایت های خود می باشند.

جستجوگرها (بهینه سازی موتور جستجو) نقش مهمی را برای به اشتراک گذاری وب سایت ها در موتورهای جستجو بزرگ و رتبه بندی موقعیت برای کلمات کلیدی و صفحات فرود می کند. به طور کلی، با انجام بازرسی SEO در ابتدا، ما شروع به انجام SEO برای یک وب سایت خواهیم کرد. فرایند حسابرسی وب یک فرایند زمان گیر است و ما باید تمام صفحات وب سایت را با پشتیبانی از چندین ابزار فنی تحلیل کنیم. ما می توانیم بسیاری از ابزارهای حسابرسی SEO را در وب برای بررسی و تجزیه و تحلیل وب سایت برای کشف مناطق مشکل پیدا کنیم. ما باید گزارش حسابرسی وب سایت کامل را با تمام توصیه های به وب سایت برای بهبود نتایج جستجو و رتبه بندی آماده کنیم.

در اینجا ابزار 5 ابزار قابل اعتماد SEO که می تواند به خوبی کار کند، وجود دارد.

(1). Seoptimer: 
Seoptimer یک ابزار حسابرسی عالی برای تعیین اشتباهات وب سایت است. این ابزار مراحل را برای بهبود رتبه بندی جستجوی وب سایت شما توصیه خواهد کرد. همچنین پسوند Google Chrome را برای ممیزی صفحات وب سایت شخصی دانلود کنید.

ابزار حسابرسی وب سایت
ابزار حسابرسی وب سایت

(2). Woorank: 
Woorank بهترین ابزار برای تجزیه و تحلیل وب سایت ها است و این ابزار برای مالک وب سایت، سازمان های جستجوگرها و شرکت های بازاریابی دیجیتال بسیار مفید است. Woorank یک تجزیه و تحلیل دقیق از صفحه جستجو درونی، Off Page SEO، لینک های خراب فراهم می کند و توصیه به بهبود دید سایت و رتبه بندی جستجو را ارائه می دهد.

Woorank نسخه های رایگان و پرداخت می دهد و می توانیم یک گزارش حسابرسی را دانلود کنیم. گزارش های حسابرسی در حوزه های مختلف به راحتی قابل درک است و شرکت جستجوگر به راحتی می تواند مشکلات وب سایت را حل کند.

بهترین ابزار برای تجزیه و تحلیل وب سایت ها
بهترین ابزار برای تجزیه و تحلیل وب سایت ها

(3). سئو سایت چک کردن:

سایت بازرسی سایت سایت رایگان ابزار حسابرسی وب سایت است که تمام وب سایت ها را تجزیه و تحلیل 6 مقوله های مختلف مانند قابلیت استفاده از تلفن همراه، مسائل مربوط به SEO، رسانه های اجتماعی و سرور، امنیت و وب معنایی است.

سئو سایت چک کردن

(4). SpyFu: 
SpyFu یک ابزار فوق العاده برای بینش رقیب است و شما می توانید تمام فعالیت های رقیب خود را مشاهده کنید.

SpyFu یک ابزار بسیار مفید برای شرکت جستجوگرها و صاحبان وب سایت ها برای انجام بازاریابی آنلاین، بازاریابی دیجیتال و فعالیت فروش است.

فقط باید یک صفحه اینترنتی در صفحه اصلی SpyFu قرار دهیم و همه بینش از وب سایت های ما را دریافت خواهیم کرد و بینش رقبا است.

یک ابزار فوق العاده برای بینش رقیب است

(5). semrush: 
Semrush بهترین حسابرسی و ابزار تحقیق است که برای ردیابی کلمات کلیدی آلی، تحقیق رقبا، لینک ها و کلید واژه PPC رقبا استفاده می شود. از ابزار Semrush Tool استفاده کنید تا اطلاعات رقیب را پیگیری کنید و ما می توانیم آنها را در تلاش های SEO ما به منظور افزایش رتبه بندی وب سایت ها پیاده سازی کنیم.

بهترین حسابرسی و ابزار تحقیق
بهترین حسابرسی و ابزار تحقیق