⁣انواع محتوا چیست؟

همه شما می دانید که امروزه تولید محتوا مهمترین عامل موفقیت در برندینگ و افزایش سئو است.

برای همین، اکثر  شرکت ها به این مساله توجه ویژه دارند و از این رو در طراحی سایت خود سعی کرده اند  که قسمت های ویژه ای برای بلاگ سایت خود قرار دارند.

نکته مهم دیگر در نظر گرفتن تولید انواع محتوا است.

تولید یک نوع محتوا بعد از مدتی برای کاربران کسل کننده خواهد بود و برای همین است که شرکت ها اقدام به استخدام افراد متخصص در حوزه بازاریابی دیجیتال و تولید می کنند تا انواع محتوا را برای سایت و شبکه های اجتماعی خود تولید کنند.

GIFهای متحرک

ازگیف های متحرک در چت ها دوستانه و فروم ها به تناوب استفاده می شود ولی به کار بردن آن ها در اینترنت خیلی رایج نمی باشد.

پلتفرم های بلاگ نویسی مانند تامبلر از  گیف های متحرک به عنوان یک عنصر در تولید محتوا به کار برده است.

استفاده کردن از گیف های متحرک در صفحات وب سایت مخصوصا صفحه فرود باعث افزایش جذابیت محتوای سایت  شما و در نهایت جذب کاربران می شود. گیف ها امروزه به عنوان یکی از انواع محتوا استفاده می شود.

کمیک / کاریکاتور

بازاریابان و تولیدکنندگان محتوا می توانند برای افزایش جذابیت محتوای سایت استفاده کنند. در واقع، از این نوع محتوا بیشتر در شبکه های اجتماعی استفاده می شود.

 

محتوای بصری

محتوای بصری را نباید با اینفوگرافیک اشتباه گرفت.

محتوای بصری یکی دیگر از انواع محتوا است که در بازاریابی اینترنتی از آن استفاده می شود. از محتوای بصری برای توضیح ساده تر مفاهیم پیچیده که ارائه آن ها  به صورت متنی سخت است، استفاده شود.

ویدئو های زنده

یکی از انواع محتوایی که جدیدا به شبکه های اجتماعی اضافه شده است و البته از قبل هم در سایت ها به کار می بردند، ویدئوهای زنده از وقایع و رخدادها است.

این ویدئو ها می تواند شامل رویداد ورزشی، معرفی محصولات و تست آن به صورت زنده و غیره باشد.

نوشتن در توییتر

یکی از شبکه های اجتماعی که در آن می توان محتوای کوتاه تولید کرد. محتوایی که در توییتر قرار داده می شود باید کوتاه و جذاب باشد و از این رو به یکی از محبوب ترین شبکه ها بین افراد در جهان شده است.

 

الگوهای تصویری

یکی از انواع محتوا است که شدیدا بر استفاده از آن توصیه می شود. در این نوع محتوا شما سعی میکنید که خود و کسب وکارتان را در اینترنت با استفاده از الگوهای تصویری معرفی و شناسایی نمایید و یکی از بهترین ابزارها در بازاریابی اینترنتی است

 اطلاعات و داده اورجینال

اطلاعات اورجینال یعنی داده هایی که توسط خود شرکت تولید شود و در مورد آن تحقیقات بسیاری انجام می شود.

 

شما اولین دیدگاه این مطلب را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *