۹ موتور برتر جستجو اینترنتی و سهم شما در نتایج جستجو

موتورهای جستجوگر زیادی در اینترنت به شما کمک می کنند تا در نتایج جستجو مطالب و محصولات مورد نیاز خود را بیابید ولی آیا همه به یک میزان در کمک بازدیدکنندگان و صاحبان وبسایت سهم دارند ؟

بهترین مهمترین موتورهای جستجو برای یافتن نتایج حستجو برتر در جهان عبارتند از :

۱- گوگل google

۲- بینگ bing

۳- یاهو yahoo

۴- اسک . کام  Ask.com

۵- ای او ال AOL

۶- بایدو Baidu مربوط به کشور چین

۷- ولفرام  آلفا  WOlframalpha

۸- داک داک گو DuckDuckGo

۹- یاندکس Yandex.ru مربوط به کشور روسیه

در سالهای اخیر گوگل حدود ۷۱ درصد از تمام جستجوهای توسط کامپیوتر و ۹۵ درصد از تمام جستجوهای انجام شده توسط موبایل را به خود اختصاص داده است البته این به دلیل استفاده گوشی های اندروید از سیستم عامل گوگل نیز می باشد.

بررسی های انجام شده نشان می دهد که درصد کاربرانی که در ایران از گوگل استفاده می‌کنند بسیار بیشتر است چون در ایران سرویس های مانند بینگ مایکروسافت کمتر مورد استفاده قرار میگیرند .

google mobile search apps ss 1920
۹ موتور برتر جستجو اینترنتی و سهم شما در نتایج جستجو

صفحه اول در مقایسه با رتبه اول :

در نتایج جستجو  گوگل صفحه اول بودن خوب است. بودن در میان سه نتیجه اول بسیار مطلوب می‌باشد ولی تنها یک برنده داریم رتبه اول . میزان کاربرانی که در رتبه اول گوگل به سایت شما می آیند دوبرابر کل میزان کاربرانی است که در رتبه های دوم و سوم گوگل وارد سایت شما می شود. این بدان معنی است که شما زمانی که  رتبه اول گوگل را دارید همزمان به تعداد نفرات دوم و سوم گوگل مشتری وارد سایت شما خواهد شد. هر چه توانایی گوگل در شناسایی سایت های برتر و مرتبط با جستجوی شما بیشتر شود احتمال اینکه کسی که در اولین رتبه گوگل است بیشتر دیده شود بسیار افزایش می‌یابد و کسانی که در رتبه های پایین تر هستند میزان نمایش آن به همان ترتیب کاهش خواهد یافت و با شناختی که از گوگل داریم همیشه در صدد این است که خود را پیشرفته تر کند پس بهتر است برای داشتن رتبه اول گوگل همیشه مبارزه کنید.

شما اولین دیدگاه این مطلب را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *