برای تکنیک های سئو داخلی و تگ های متا میتوان یک لیست بسیار طولانی را به شما ارائه داد ولی ما در اینجا مهمترین موضوعات را به شما معرفی می کنیم

قبلا نوشتن بهتر تگ های متا و استفاده از تگ های هدینگ و همچنین استفاده بسیار زیاد از کلمات کلیدی هدف در متن ها و بهینه کردن تصاویر بهترین راه برای موفقیت در سئوی داخلی بودند از سال  ۲۰۱۶ و با  معرفی الگوریتم مرغ مگس خوار تغییرات بسیار جامعی در الگوریتم های نمایش نتایج گوگل  ایجاد شد و به اوج خود رسید . در این الگوریتم های جدید گوگل سعی کرد هر چه دقیقتر رفتار کاربران در سایتها و میزان رضایت بازدیدکنندگان از محتوای سایتهای در حال بازدید هم مورد توجه قرار گیرد

در نظر داشته باشید که شما محتوا را برای کاربران تولید می کنید و نه موتورهای جستجو هر کجا  که از مرز رضایت کاربران دور شدید تا سئوی بهتری داشته باشید مسیر نادرستی را انتخاب کرده اید

شناسایی کلمات کلیدی پر جستجو

مهمترین کاری که ما هنگام ساخت یک صفحه یا نوشتن مقاله جدید باید انجام دهیم انتخاب کلمه کلیدی مناسب است . قبل از اقدام به نوشتن باید در نظر داشته باشیم که بازدیدکنندگان چه نوع موضوعاتی را  در گوگل جستجو می کنند یا در جستجو با چه ادبیاتی و از چه عباراتی استفاده می کنند و آیا می‌توان در این مورد محتوای خوبی تولید کرد و به چه موارد دیگری در نوشتن این محتوا می توان اشاره کرد.

این سوالات بهترین روش هستند تا بتوانید کلمات کلیدی مناسبی بیابید که بهتر است در محتوای خود از آن بهره ببرید. همچنین ابزارهای مختلفی مانند KEYWORD TOOLS وجود دارند که به شما کمک می کنند میزان جستجوی کلمات کلیدی را برسی کنید.

از عنوان و توضیحات مناسب استفاده کنید

تگ های متا همواره بخشی از کدهای  موجود در سایت هستند که در هدر سایت استفاده می شوند و محتوای صفحه را معرفی می کنند ولی توسط بازدیدکنندگان سایت شما کسانی  که در برگه ها و صفحات سایت شما هستند دیده نمی شوند و برای درک بهتر این صفحات توسط ربات های خزنده گوگل مورد استفاده قرار می گیرند و همین تگ ها گاهی در جستجوی گوگل زیر نام سایت شما نشان داده میشود پس  اهمیت بسیار زیادی دارند.

تگ های زیادی هستند که  در هدر سایت می توان از آنها استفاده کرد و هر یک از تگ ها کارایی مشخصی و مربوط به خودشان را دارند و مهم ترین تگ های متا که برای سئو داخلی مورد استفاده قرار می گیرند تگ title و تگ description می باشند .  تایتل برای معرفی عنوان صفحه و دیسکریپشن برای توضیحات کوتاه در مورد صفحه استفاده میشود .

گاهی  تاثیر این دو فاکتور در رتبه بندی سایت شما  در برخی آموزشها کم  آموزش داده می شود ولی در عمل اهمیت بسیار زیادی دارند زیرا مردم هنگام جستجو در گوگل اولین چیزی که از سایت شما می بینند همین محتوای تگ ها هستند و بر همین اساس سایت یا وبلاگ شما را از بین گزینه های دیگر انتخاب می‌کنندو هر چقدر  توضیحات شما در این تگ ها  جذاب تر و مفید تر باشد شانس بیشتری خواهید داشت تا مخاطب شما را انتخاب کند. اگر از این تگ های متا در سایت خود استفاده نکنید گوگل بر اساس محتوای صفحه عنوان توضیحات را برداشت میکنند در نتیجه گاهی بخشی از محتوا که شاید اهمیت و جذابیت کمتری دارد در گوگل نمایش داده می شود.

metatags
۴ روش برای نوشتن تگ های متا ی بهتر در سئو داخلی

۴ نکته برتر در نوشتن عنوان و توضیحات متا :

۱- برای عنوان حداکثر ۷۰ کاراکتر برای توضیحات متا تا ۳۲۰ کاراکتر بنویسید زیرا اگر بیشتر شود ممکن است گوگل همه آن را به کاربر در صفحات جستجو نمایش ندهد

۲- در توضیحات متا یک بار کلمه کلیدی هدف را قرار دهید و برای مخاطبان خود از ترکیب های جذاب استفاده کنید .

۳- حتما title  ( عنوان )  شما به تگ h۱ یا یکی از هدینگ های h۲  در صفحه یا مقاله شبیه باشد .

۴-  از کاراکتر های جدا کننده و ویرگول در متن توضیحات عنوان و متا  استفاده نکنید .

شما اولین دیدگاه این مطلب را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *