Seo3

چگونه می توانم یک مقاله بزرگ وبلاگ بنویسم؟

یکی از بزرگترین ابزار بازاریابی که کسب و کار شما دارد وبلاگ شماست. شما می توانید از آن به روش های مختلف استفاده کنید – ایجاد اعتماد با مشتریان بالقوه خود، ایجاد انگیزه، آموزش مصرف کنندگان وفادار خود و مهم تر از همه، ایجاد آگاهی از نام تجاری خود. داشتن یک مقاله بزرگ وبلاگ باعث تفاوت زیادی در نحوه بازدید شما از کسب و کار شما می شود.

به منظور بهترین شرکت شما می توانید، داشتن مقالات و پست های با کیفیت بالا وبلاگ ضروری است. مقاله وبلاگ شما باید برای مخاطبان شما جذاب باشد، در حالیکه طبیعی و آسان برای خواندن است. همچنین نیاز دارد تا ارزش شگفت انگیزی را به همراه داشته باشد، در حالی که کاملا با برنامه ریزی کسب و کار و استراتژی شما هماهنگ شده است.

بنابراین، چقدر سخت است که یک مقاله وبلاگ را کامل بنویسیم؟ سخت تر از شما فکر می کنید، اما کار غیرممکنی نیست. ما لیستی از راهنمایی ها و ترفندها را که به شما در ایجاد این مقاله وبلاگ ایده آل کمک می کند، ساخته ایم. اگر همه این مراحل را به درستی دنبال کنید، نتیجه نهایی شما یک مقاله وبلاگ کامل است که همه خوانندگان شما را خیره خواهد کرد.

اغلب به چالش کشیدن محتوای محتوا که دارای ارزش استثنایی است و نیز در همان زمان درگیر است. ما تصمیم گرفته ایم که این روند را کمی ساده تر کنیم، بنابراین شما می توانید نتایج دلخواه خود را بدون هیچ زمان دریافت کنید. 

برنامه نویس وبلاگ

به منظور ایجاد این مقاله وبلاگ کامل شما نیاز به برنامه ریزی هر گام کوچک از راه. مهم نیست که آیا مهارت نوشتن استثنائی دارید یا اگر بتوانید 100 کلمه در دقیقه بنویسید، زمان بیشتری خواهد برد.یک فرایند کامل وجود دارد که با برنامه ریزی مقاله وبلاگ شما آغاز می شود و با کلیک بر روی «انتشار» به پایان می رسد. بین مراحل بسیار زیادی وجود دارد.

اگر بخواهید مقاله وبلاگ شما خوب باشد، باید کارهای زیادی انجام دهید. شناسایی استراتژی برای مقاله شما که بیشتر برای شما مناسب است بسیار مهم است. قبل از شروع به نوشتن هر یک از مقالات وبلاگ خود، باید فهرستی از کارهای لازم را که برای تکمیل کار شما لازم است تکمیل کنید. منظور از وظایف در لیست شما ممکن است متفاوت از ما، اما همیشه یک ایده خوب است که یک دید کلی در مورد آنچه که باید انجام شود. اینجا و نمونه ای از چگونگی نمایش لیست شما باید باشد.

فهرست

  • انتخاب موضوع برای مقاله وبلاگ شما. این ممکن است به نظر بی اهمیت، اما یکی از اولین چیزهایی است که شما باید قبل از نوشتن یک مقاله وبلاگ در مورد آن فکر کنید، موضوع است. اگر شما توانایی انتخاب موضوع خود را دارید، سعی کنید در مورد چیزهایی که واقعا در مورد آن علاقمند هستید نوشتن کنید. اگر شما آن را سرگرم کننده نوشتن نیست، خوانندگان شما سرگرم کننده خواندن آن نیست.
  • نوشتن یک طرح کلی برای داشتن یک مقاله خوب، شما نیاز به یک راهنمای خشن دارید که به شما کمک خواهد کرد که در مسیر درست بمانید. این یک طرح کلی است. این به شما کمک می کند که در زمینه هایی که باید در پست وبلاگ خود قرار دهید، کدام قسمت های مربوط به آن ها و جزئیات مربوط به آن چه باید پوشش داده شود.
  • پژوهش. شما نمیتوانید یک مقاله وبلاگ شگفت انگیز بنویسید اگر در مورد موضوع دلخواه شما هیچ اطلاعی ندارید. ممکن است درباره این موضوع خاص اطلاعات زیادی نداشته باشید، اما به همین دلیل است که شما تحقیق می کنید. شما می توانید با چند ساعت کاری که در تحقیق در مورد موضوع خود سرمایه گذاری می کنید چندین چیز جدید را یاد بگیرید که می توانید یاد بگیرید.
  • بررسی حقایق شما قبل از تحقیق گسترده ای در مورد آن نباید هیچ اطلاعاتی را منتشر کنید.اگر اتفاق می افتد برای انتشار یک واقعیت نادرست، قدرت و اعتبار شما یک ضربه بزرگی به بار می آورد. سعی کنید از همان مقدار که می توانید جلوگیری کنید و حتی اگر گاه گاهی اتفاق می افتد، باید به یاد داشته باشید که هر کس اشتباه می کند. بر اشتباهات خود متمرکز نشوید و سعی کنید از آنها یاد بگیرند.
on page SEO image illustration

عنوان مقاله وبلاگ شما و پاراگراف آغازین

اولین چیزی که چشم خوانندگان شما را به خود جلب می کند، عنوان مقاله وبلاگ شما است. در یک مطالعه اخیر کشف شد که تنها 25٪ از کاربران که عنوان مقاله شما را می بینند، در واقع تمام مقاله وبلاگ را می خوانند. این نشان دهنده اهمیت پنهان و ارزش عناوین شگفت انگیز مقاله است و به همین دلیل داشتن عنوان مقاله مناسب باعث تفاوت همه آنها می شود.

قبل از انتخاب عنوان برای مقاله خود، سعی کنید حداقل 10 عناوین مختلف مقاله انجام دهید. انتخاب عنوان کامل هنر بیشتر از یک علم است، بنابراین نگران نباشید آزمایش و آزمایش چند عناوین مختلف مقاله را انجام دهید. نتایج به شما بهترین بینش را در مورد عنوان مقاله وبلاگ شما باید شبیه باشد.

ساختن محتوا برای یک مخاطب خاص

مقاله بزرگ وبلاگ با ارزش خواننده تعریف شده است. اگر می خواهید مقاله خود را خوب کنید، باید به خوانندگان علاقمند باشید که علاقه خاصی به این طرز تفکر دارند. پیدا کردن مخاطب مورد نظر شما و انجام تحقیقات در مورد آنها نیز یک گام بسیار مهم در نوشتن مقاله وبلاگ شگفت انگیز است.

اگر شما یک محصول را برای توسعه دهندگان وب طراحی کرده اید، محتوای حرفه ای را ایجاد کرده و به طور مستقیم آنها را به آدرس های دیگر بفرستید. اگر شما در حال نوشتن یک مقاله وبلاگ در مورد بهترین رستوران ها در لس آنجلس هستید، تمرکز بر افرادی که در واقع آنها زندگی می کنند یا قصد بازدید از سفر را دارند. مقاله خود را به طور کلی و وسیع تدوین نکنید، سعی کنید آن را به عنوان خاص که ممکن است.

همیشه بهتر است یک مقاله وبلاگ ایجاد کنید که یک گروه خاص از آنها شگفت انگیز را پیدا کند، از جمله اینکه یک مقاله وبلاگ که دارای یک مخاطب نامشخص است – فقط نگاه ساده و رایج است.

به خوانندگان کمک کن تا چیز جدیدی یاد بگیرند

هنگامی که شما سعی می کنید یک مقاله وبلاگ ایجاد کنید که ارزش خوبی داشته باشد، باید اطلاعات خواننده خود را به شما ارائه دهید. کلمات خود را در حال شلاق زدن یا سخن گفتن در مورد دستاوردهای خود ندهید، محتوایی را که دارای هدف آموزشی است را ایجاد کنید.

هدف مقاله وبلاگ شما باید برای کمک به خوانندگان یک موضوع خاص را درک کند و چیزی جدید در مورد آن را یاد بگیرد. این به طور کامل درست است که تخصص شما را برجسته کرده و توضیح دهید که چرا شما صلاحیت دارید تا در مورد این موضوع بنویسید، اما این نکته اصلی را برای شما ایجاد نکنید.

هدف این است که برای پیدا کردن تعادل کامل بین محتوای جالب، آموزشی و محتوا که سرگرم کننده و ساده برای خواندن است.

Seo3

بهینه سازی محتوای شما برای جستجوگرها

شما می توانید بهترین مقاله وبلاگ در مورد یک موضوع خاص در کل اینترنت داشته باشید، اما اگر هیچ کس نمی تواند آن را کشف کند، این یک مقاله هدر رفته است. شما همیشه باید در نظر داشته باشید که قوانینی که مقاله شما باید دنبال کند تا امتیازات بهینه سازی موتور جستجو خوب باشد.

در اینجا برخی از ویژگی های مقاله وبلاگ شما است که تاثیر زیادی بر SEO دارند.

  • داشتن یک عنوان که کلمه کلیدی بهینه شده است
  • داشتن یک نسبت کلیدی کلیدی
  • متن لنگر که شامل کلمه کلیدی شما است
  • با استفاده از کلمه کلیدی خود در جمله اول و آخر مقاله وبلاگ خود

با خوانندگان خود ارتباط برقرار کنید

هدف کلی نوشتن یک مقاله وبلاگ، ارتباط با خوانندگان شما است. نگران نباشید از بازدید کنندگان خود در مورد نظر آنها بپرسید – بگذارید آنها بدانند صدای آنها شنیده می شود. از آنها بپرسید که آنها چه چیزی در مورد یک موضوع خاص فکر می کنند، پیشنهاداتشان چیست، یا اگر اطلاعاتی دارند که شما در مقاله خود آنها را ندیده اید.

حفظ رابطه سالم با خوانندگان شما می تواند راه طولانی ای را طی کند. وب سایت خود را یک مکان منحصر به فرد برای خوانندگان خود، جایی که آنها می توانند آزادانه در مورد یک موضوع خاص بحث و به اشتراک گذاری ایده های در آن گذارند.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!