1698b847c2e4fe98c05adcdc9d420590 L

سئو سیروتا


چگونه سئو کار شویم؟

در بازاریابی آنلاین، تمام امور در نهایت به کسب رتبه در نتایج طبیعی جستجو می رسد و این مسئله اهمیت وظیفه سئو کار را نشان می دهد. در این نوع بازاریابی تقریبا بیش از نصف ترافیک طبیعی یک سایت برای سایت های متوسط از طریق نتایج جستجو تامین می شود. با در نظر داشتن این حقیقت که 67.6 درصد کلیک ها در نتایج جستجو متعلق به پنج رتبه اول می باشد، کسب رتبه های بالا در نتایج جستجو تاثیر فراوانی در رشد کسب و کار و افزایش درامد خواهد داشت.

کسب رتبه های اول در نتایج جستجو منوط به درک بالایی از سئو سایت، نحوه انجام و ارزیابی نتایج آن است. ایده تبدیل شدن به یک سئو کار می تواند بسیار طاقت فرسا باشد. الگوریتم های موتورهای جستجو دائما در حال تغییرند و روش های سئو نیز مطابق با این تغییرات سازگار می گردند.

همواره تداخلاتی نیز در بین عقیده های کارشناسان وجود دارد و دلیل این امر نیز اینست که هیچ کسی به صورت دقیق بر این الگوریتم آگاه نیست. ایجاد یک برنامه دقیق سئو و مشاهده نتایج آن نیز، نیازمند آگاهی از نحوه ارزیابی روش ها و آنالیز سایت هاست. با وجود این شرایط مبهم، جای تعجبی ندارد که بسیاری از افراد با شنیدن نام سئو ترس وجودشان را بگیر و نتوانند آن را درک کنند.

اما با این حال پروسه تبدیل شدن به یک سئو کار پشت میزتان کاملا امکان پذیر است. در حقیقت با پیمودن یک مسیر مشخص و درست در این کار می توان به یک سئو کار قابل تبدیل شد که این امر هم به نفع سازمانتان و هم به نفع فعالیت حرفه ایتان خواهد بود. پیشنهاد میکنیم که در راستای این مطب مقاله “سئوکار کیست” را مطالعه کنید.

improved position in google
سئو

شما اولین دیدگاه این مطلب را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *