چگونه سئو کار حرفه ای شویم

شروع هر کاری متاسفانه با مفاهیم تئوری هستش و یکم باید تحمل به خرج داد تا به مرحله عمل و اجرا هم برسیم. تو مرحله اول شما باید برای سئوکار شدن، گوگل رو بشناسید و یکمی راجب الگوریتم های اون مطالعه کنید.

گوگل یکسری قواعد و چارچوب ها تعیین کرده که افراد برای بدست آوردن رتبه های بالا دست به بعضی تخلفات نزنند. این کار رو سطحی نبینید! بالا بودن روی یکسری عبارات کلیدی می تونه درآمد میلیاردی رو بصورت روزانه به همراه داشته باشه و خیلی مهمه که گوگل به کی رتبه اول رو بده.

اون کار شو خوب بلده شما باید فقط ببینید که راجب الگوریتم های رتبه بندیش چی گفته و قوانین پایه اون برای اعتبار سنجی مطالب یک وب سایت چی هستش.

 

حالا من توی این مقاله هم سعی می کنم اطلاعاتی رو که بیش رو براتون آماده کنه، در اختیارتون قرار بدم و بعدا برید با تمرکز کامل و نگاه دقیق تر مطالعه هاتون رو انجام بدید.

سئوکار کیست و چه تکنیک هایی بلد است؟

سئوکار کسیه که همونطور که گفتم اصول و پایه های رتبه بندی رو میدونه و با استفاده از اون ها و البته خلاقیت خودش، تکنیک هایی رو بکار میگیره که گوگل اون رو دوست داشته باشد!!

اما قبل از اینکه بخواد الگوریتم های گوگل رو بشناسه، باید بدونه رایج ترین اصطلاخاتی که در سئو بکار میره چیا هستند و طبق اون ها مطالعاتش رو انجام بده:

اصطلاحات رایج در سئو:

یک سئو کار باید حتما این موارد رو بشناسه و با شناخخت اصطلاحات، بتونه درک در تری از الگوریتم ها و توضیحاتی که داده میشه بدست بیاره…

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!