چگونه سئو سایت را بالا ببریم

چگونه سئو سایت را بالا ببریم

سئو سایت در عین سادگی پیچیده مینماید.

عواملی که در سئو سایت نقش دارند بسیار زیادند. از ویژگی های قالب سایت تا سابقه دامنه تا تبلغیات در شبکه های مجازی و بسیاری عوامل دیگر در این دسته قرار دارند.

شرکت های طراحی سایت فراوانی را میتوان یافت که صدها مقاله سئو منتشر کرده اند.

ولی در سایت خود مواردی را که خودشان تائید می کنند را رعایت نمی کنند.

دلیل این امر واضح است. دلیل آن فرهنگی است.

آری ما ایرانی ها بدنبال راه یک شبه برای مسیر صد ساله هستیم.

این دلیل آن است که شما شرکت هایی طراحی سایتی را مشاهده می کنید. که تمام محتوای مقالات خود را با تگ های h1-h6 ایجاد می کنند. اگر از آنها دلیل این کار را بپرسید، پاسخشان ساده است. آنها خواهند گفت: گوگل تگ های H را راحت تر میخواند. این حرف آنها درست است.

تگ H عنوان یک مقاله را میخواند. تصور کنید که تمام مقاله شما عنوان تشخیص داده شود. محتوای این عناوین کجاست؟ رباتهای گوگل بسیار هوشمند عمل می کنند. اگر سایت های این چنینی را مشاده می کنید که در رتبه های خوبی در موتورهای جستجود قرار دارند.

دلیل رتبه آنها مخاطب آنها است و نه شیوه سئو سایتشان. اگر این سایت ها محتوای خود را اصلاح کنند قطعا رتبه بهتری در گوگل کسب می کنند. شاید ساده ترین روش سئو سایت این باشد که سئو سایت خود را به بهترین سئو کار ایران بدهیم، ولی بهترین سئو کار ایران کیست؟ قطعا سئو کاری که مخاطب بالاتری برای سایت ایجاد کند.

اگر بخواهیم برای سئو سایت یک اصل کلی بگوییم، آن این است که :ابتدا محتوا را برای کاربر ایجاد کنید. سپس آن را بر اساس اصول سئو موتورهای جستجو ویرایش کنید.در مثال زیر اصل انتخاب کلمات کلیدی؛ چگونه کلمه کلیدی مناسب را انتخاب کنیم؟ که از اصول مهم است را با دیدگاه اولیت مخاطب بررسی می کنیم: یک مقاله در ارتباط با فروش باطری های اتمی، در یکی سایت فروش باطری خودرو، این عنوان را در جایی از مقاله خود بکار برده است: فروش نقدی با تخفیف، سپس در مرحله ویرایش، این عنوان را به این صورت تغییر میدهد: فروش نقد باطری خودرو با تخفیف ویژه، به این ترتیب در عنوان خود از کلمه کلیدی استفاده کرده است و با افزودن کلمه ویژه به عنوان خود بار فانتزی داده است.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!