online earning

آیا میخواهید از طریق سئو به درآمد میلیاردی دست پیدا کنید؟

اگر بدنبال یکی از پایدار ترین روش های کسب درآمد در دنیا هستید، قطعا یادگیری سئو سایت بصورت حرفه ای شما را دیر یا زود به آرزویتان میرساند.
بنابراین برای شروع با استفاده از وردپرس wordpress یک وب سایت جدید برای کسب و کار خود راه اندازی کنید و هر روز بدنبال مطالعه مقالات آموزشی جدید در زمینه بهینه سازی سایت و سئو باشید.

مهمترین پارامترهای تاثیرگذار در سئو سایت:

⦁ دامین و هاستینگ سایت

⦁ طراحی سایت و نمایش مناسب در موبایل

تولید محتوا براساس الگوریتم های جدید سئو

⦁ استفاده حرفه ای از کلمات کلیدی در تیتر و توضیحات صفحات سایت

⦁ اتصال سایت به وبمسترگوگل و مدیریت حرفه ای سایر ابزار های گوگل مانند گوگل آنالیتیک و …

بر اساس گقته کارشناسان سئو سایت، دریافت بک لینک فالو دائمی Follow Backlinks در قالب رپورتاژ آگهی DPR از سایت های پربازدید که اتوریتی Domain Authority بالایی دارند مهمترین و تاثیر گذار ترین بخش سئو است.

shutterstock 113281159 1280x863 e1450106069138

6 روش کسب درآمد از سئو (روش های اصلی)

برای درآمدزایی و کسب درآمد از سئو و بهینه سازی وبسایت میتوانید با یادگیری سئو از روش های زیر کسب درآمد کنید .

  1. ساخت بکلینک و لینک بیلدینگ (off page seo)
  2. تولید محتوا سئو شده و حرفه ای 
  3. بهینه سازی داخلی سایت (on page seo)
  4. سئو و بهینه سازی کامل سایت (on page seo & off page seo)
  5. تحلیل و انالیز وبسایت 
  6. مشاوره سئو

در ادامه بیشتر شما را با روش های بالا آشنا خواهیم کرد .

1_ ساخت بکلینک و لینک بیلدینگ :

یکی از روش های کسب درآمد از سئو ساخت بکلینک و لینک بیلدینگ میباشد . در کل بک لینک به معنی یک لینک خارجی از یک صفحه به صفحه دیگر میباشد به عنوان مثال اگر یک سایت لینک سایت آکادمی سبز را درون وبسایت خودش بگذارد یک امتیاز مثبت برای سایت آکادمی سبز در گوگل ثبت میشود . 

هرچه بکلینک ها با کیفیت تر باشند بر رتبه ی سایت تاثیر بیشتری خواهند گذاشت . لینک سازی به بهبود رتبه وبسایت کمک خواهد کرد و در نهایت باعث افزایش ورودی از گوگل میشود , شما میتوانید با راه اندازی این خدمات برای وبسایت دیگران لینک بسازید و بابت این کار از انها مبلغی را دریافت کنید .

این را هم بگم که بحث لینک سازی داخلی یک بحث بسیار حساس میباشد و شما باید اصول لینک سازی خارجی یا off page seo را کامل یاد بگیرید و بعد از آن این خدمات را راه اندازی کنید و از سئو کسب درآمد کنید .

2_تولید محتوا سئو شده و حرفه ای :

یکی دیگر از روش های کسب درآمد از سئو تولید محتوای حرفه ای و سئو شده میباشد , محتوا نقش بسیار مهمی را در سئو و بهینه سازی سایت ایفا میکند , در کل میتوان گفت اگر شما یک محتوای کاملا حرفه ای و تخصصی بنویسید و درون سایت خود منتشر کنید 50 درصد سئو را انجام دادید .

در اکثر اوغات شما با یک محتوای تخصصی و جامع به رتبه های اول و صفحه اول گوگل خواهید رسید . اگر به بحث تولید محتوا علاقه دارید با یادگیری و اصول تولید محتوا برای سایت میتوانید به درآمد های بالایی دست پیدا کنید خیلی از افراد اصول تولید محتوا را نمیدانند و کار تولید محتوای سایت خود را به شرکت های سئو میسپارند که بابت هر محتوای جامع و سئو شده که ممکن است نهایتا 1 تا 3 روز زمان بر باشد مبلغی معادل 500/000 تومان تا 1/000/000 تومان و یا بیشتر به این شرکت ها پرداخت کنند .

3_بهینه سازی داخلی سایت:

سومین روش کسب درآمد از سئو  بهینه سازی داخلی سایت یا همان on page seo  میباشد , شما اگر هم اصول داخلی سئو را نیز یاد بگیرید میتوانید از این روش به درآمد بالایی دست پیدا کنید , تقریبا میتوان گفت بحث تولید محتوای سئو شده با بهینه سازی داخلی سایت شباهت دارد .

بهینه سازی داخلی سایت شامل محتوای جامع و سئو شده , بهبود سرعت سایت , بهینه سازی تگ ها , بهینه سازی تصاویر و… میباشد . اگر اصول بهینه سازی داخلی سایت را یاد بگیرید قطعا میتوانید به درآمد دائم و پایدار دست پیدا کنید .

4_ تحلیل و آنالیز وبسایت :

یکی دیگر از روش ها برای درآمدزایی از سئو تحلیل و انالیز وبسایت میباشد .ابزار های بسیار زیادی از جمله moz , ahrefs و… وجود دارد که میتوانید با آنها وبسایت های مختلف را آنالیز و تحلیل کنید .

با تحلیل یک وبسایت میتوانید نقاط قوت و ضعف آن را برسی کنید . در این تحلیل ها مشکلات کدنویسی قالب , کلمات کلیدی , سئو داخلی وon page seo , سئو خارجی و off page seo و… مورد برسی قرار خواهد گرفت .

متخصص سئو باید استراتژی سئو سایت را مشخص کند یعنی باید مشخص کند که کدام کلمه کلیدی برای بالا آمدن سایت و جذب ترافیک ورودی مناسب تر است . اگر شما یک متخصص سئو باشید میتوانید برای هر آنالیز وبسایت هزینه های بسیار بالایی (چندصد هزارتومان تا یک میلیون تومان ) که ممکن است چندروز زمان بر باشد بدست بیاورید .

5_مشاوره و آموزش سئو :

یکی دیگر از روش های پولساز کسب درآمد از بهینه سازی سایت مشاوره و آموزش سئو میباشد . شما با مشاوره دادن و آموزش دادن به افرادی که قصد یادگیری سئو را دارند میتوانید به درآمد های بسیار بالایی در ماه برسید .

اگر اصول سئو را کامل یادبگیرید و بلد باشید میتوانید با مشاوره دادن و برگزاری کلاس های آموزشی به صورت حضوری و غیرحضوری بابت هر کلاس و مشاوره مبلغ بالایی را دریافت کنید .

6_سئو وبهینه سازی کامل سایت :

ششمین و پولسازترین روش کسب درآمد از سئو و بهینه سازی سایت , بهینه سازی کامل سایت سئو داخلی و خارجی  (on page seo and off page seo ) میباشد . اگر شما اصول کامل سئو را بلد باشد میتوانید یک پروژه سئو را از 0 تا 100 انجام دهید . 

اگر متخصص سئو باشید یا میتوانید برای شرکت های دیگر کار کنید یا خودتان خدمات سئو و بهینه سازی سایت راه اندازی کنید و به درآمد های میلیونی بسیار بالایی دست پیدا کنید که به صورت کامل در ویدیوی بالا راجب این موضوع پرداختم.

با تبدیل شدن به یک متخصص سئو حرفه ای خیلی ساده میتوانید از این 6 روش که به شما آموزش دادیم کسب درآمدکنید .

اگر سئو را کامل یادبگیرید مطمئن باشید هرگز بیکار نمیشوید .

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!