images 34

چرا از سئو استفاده میکنیم؟

برای انجام دادن هر کاری باید یک سری اهداف را در نظر داشته باشید و بدانید به چه دلیل است که آن را انجام میدهید. برای اینکه از سئو در وب سایت خود استفاده کنید باید بدانید که اصلا هدف سئو در وب سایت شما چه چیزی می باشد. در ادامه می خواهیم به چند نمونه کوچک از دلایل استفاده از سئو اشاره کنیم.

  • سئو در بازدید وب سایت تاثیر بسزایی دارد
  • باعث می شود ترافیک وب سایت بالا رفته و کاربران و ورودی های بسیاری را جذب وب سایت شما می کند
  • سئو کردن سایت باعث می شود میزان حجم فروش محصولات شما افزایش پیدا کند
  • می توان اینگونه عنوان کردن که سئو یکی از بهترین ابزارها و مناسب ترین ابزار برای تبلیغات می باشد
  • برای شما ایجاد برند می کند
  • این امکان را برای وب سایت شما به وجود می آورد که رتبه و جایگاه مناسبی را در نتایج جستجو در گوگل بدست آورید.
چرا از سئو استفاده میکنیم؟
چرا از سئو استفاده میکنیم؟

همه چیز درباره سئو

یک وب سایت خوب و قوی زمانی به موفقیت می رسد که بهینه سازی درست و کاملی بر روی آن صورت گرفته باشد و این در صورتی می باشد که هدف خود را در ابتدای فعالیت مشخص کرده باشد و سپس اقدام به طراحی سایت خود کند و بعد از آن به فکر ارزیابی وب سایت خود باشد یعنی تمامی جوانب آن را همچون {گرافیک، لود شدن سایت، ساختار داخلی سایت سنجیده باشد.} با بکارگیری اصول اولیه و به جای سئو به راحتی می تواند یک وب سایت سئو شده موفق داشته باشید و قرار گرفتن در صفحه اول گوگل را برای خود آسان کنید.


سئو از دو بخش سئو داخلی و سئو خارجی تشکیل شده است که هر کدام از آنها در رتبه بندی موتورهای جستجو مورد بررسی قرار خواهند گرفت. بنابراین برای بهینه سازی سئو سایت باید بر روی هر دو سئو داخلی و خارجی زمان گذاشته و به نوعی بر روی آن ها سرمایه گذاری کنید.

تعریف سئو داخلی:

وقتی از سئوی داخلی یا On-page SEO حرف می‌زنیم، منظورمان کار کردن روی همه‌ی اصول، ابزارها و تکنیک‌ها در وب‌سایت خودمان است؛ یعنی جاهایی که اختیار و کنترل کامل روی آن‌ها داریم.

تعریف سئو خارجی:

وقتی از سئوی خارجی یا Off-page SEO حرف می‌زنیم، منظورمان تلاش و تمرکز بر روی وضعیت محتوا و سایت ما از نگاه دیگران است؛ یعنی جاهایی که معمولاً اختیار و کنترل کامل روی آن‌ها نداریم.

images 8
چرا از سئو استفاده میکنیم؟

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!