download 71

پیج رنک وب سایت چگونه افزایش پیدا میکند؟

Pagerank به معنای رتبه صفحه است و در اصل امتیازی است که گوگل برای هر صفحه وب قائل می شود. برای دیدن رتبه صفحات یک سایت می توانید تولبار گوگل را دانلود و روی IE خود نصب کنید تا به محض ورود به هر صفحه ای امتیاز آن صفحه را روی نوار ابزار گوگل مشاهده کنید. پیج رنک، الگوریتم اصلی موتور جستجوی گوگل در زمان بوجود آمدن آن بود و موتور جستجوی گوگل به دلیل ابداعی که در بوجود آمدن معیار پیج رنک داشت توانست از موتورهای جستجوی زمان خود پیشی بگیرد (یاهو و آلتاویستا) و خود را مطرح کند. الگوریتم پیج رنک توسط بنیانگذاران سایت سرگی برین و لری پیج به عنوان اختراع ثبت گردید و ایده آن از معیار citation مقالات علمی گرفته شده است. ایده اولیه به این صورت است که برای رتبه بندی صفحات مختلف اینترنتی در موتور جستجو به جای اینکه به پارامترهای سئو داخلی توجه شود به پارامترهای سئو خارجی اهمیت بیشتری داده می شود. در واقع ایده پیج رنک به این موضوع می پردازد که اگر یک صفحه اینترنتی صفحه مفیدی باشد، خارج از آن صفحه و در صفحات دیگر اینترنت به آن صفحه لینک داده شده است و آن صفحه معرفی شده است.

راه های افزایش پیج رنک گوگل :

راه اصلی افزایش PageRank ، افزایش تعداد لینک ها و ارتقاء کیفیت آن ها می باشد. برای دستیابی به چنین موردی، ما می بایست تکنیک ها و روش های متعدد و گوناگونی را بررسی و پیاده سازی کنیم. اگرچه، ما باید بیشتر از قبل مواظب افرادی باشیم که این کار را به آنها می سپاریم تا در این تکنیک ها، روش ها و تکنیک های کلاه سیاه (Black Hat) دخیل نشوند. در این صورت تمام زحمات شما به باد خواهند رفت.
برای آشنایی بیشتر با بهترین تکنیک های موجود، به لیست تکنیک ها و روش های زیر دقت کنید:
– ارسال پست مهمان (Guest Posting)
– نوشتن مقاله برای دفاتر روزنامه نگاری و مجلات
– اضافه کردن شرکت خود در دانشنامه ویکی پدیا در صفحات مختلف
– استفاده از منابع مناسب و شناخته شده برای لینک سازی
– استفاده از ساختار و استراتژی های لینک دهی

چطور PageRank خود را بررسی کنیم؟

– بهترین و سریع ترین روش برای چک کردن PageRank اضافه کردن یک افزونه به تولبار (نوار ابزار) مرورگر می باشد.
– استفاده از سیستم PageRank گوگل با عنوان Google PageRank Checker
– استفاده از ابزار Backlink Hunter به منظور بررسی تعداد بک لینک ها و بهبود بخشیدن به آن ها
– استفاده از ابزار Link Popularity Checker جهت پیدا کردن فرصت برای اضافه کردن بک لینک برای کلمه کلیدی خاص و ویژه
– استفاده از سیستم Backlink Analysis برای کشف لینک های مشکل دار (Broken Links)
– استفاده از ابزار Link Structure برای پیدا کردن تمام وب سایت هایی که به سایت شما لینک داده اند.پیج رنک وب سایت چگونه افزایش پیدا میکند؟

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!