YOAST SEO HEADER min

پلاگین چیست؟

سئو سایت و تاثیر پلاگین موضوع بسیار مهمی است.نرم افزاری کوچک و کاربردی که برنامه های جانبی و تکمیل کننده ای را به برنامه اصلی وردپرس اضافه می کند پلاگین گویند. این نرم افزار باعث می شود که کار کردن با وردپرس برایتان راحتر شود و شما از میان هزارها افزونه که در وردپرس مشاهده می کنید و با آنها روبرو هستید آن چه را که مورد نیازتان می باشد انتخاب کرده و از آن استفاده کنید.

پلاگین های موثر در سئوسایت:

اولین پلاگین که در سئو سایت نیز بسیار موثر می باشد  پلاگین wordpress seo by yoast می باشد کاری که این پلاگین انجام می دهد این است که مجبور می کند فرد برروی یک کلمه در حتوا تمرکز کند و باید از ان کلمه در عنوان مطلب، URL صفحه، محتوا و توضبحات استفاده کند.

اما می توان عنوانی که برای توضیحات صفحه در نظر گرفته اید را براساس هدفی که سئو دارد تغییر داد و این کار را می توان از روی تنظیماتی که در این پلاگین وجود دارد انجام داد همچنین برای افزایش ترافیک و رتبه سایت می تواند از دستوالعمل هایی که این پلاگین دارد استفاده کرد

All in one seo pack  پلاگین دیگری می باشد که موثر بر  سئو سایت است که بسیار برای بهینه سازی سایت موثر است و همچنین محیط کاملی را فراهم می کند کاری که انجام می دهد این ااست که جلوی محتوای تکراری را میگیرد و برای صرفه جویی در زمان به صورت خودکار عنوان و متاتگ ایجاد می کند ویژگی های دیگری که این پلاگین دارند استفاده راحت و آسان، سازگاری با افزونه های دیگر، بهینه سازی عنوان و متاها و… می باشد

پلاگین دیگری که برسئو سایت تاثیر می گذارد seo ultimate است این پلاگین به جز اینکه عنوان سایت را بهینه میکند برای صفحه اصلی، پست ها، صفحات و صفحه پروفایل به صورت خودکار ایجاد متاهای og می کند ویژگی هایی که این پلاگین دارد این است که در کنار پست تصویر پروفایل گوگل پلاس را به صورت برجسته نمایش می دهد

ساخت پلاگین

ساخت پلاگین در وردپرس توسط برنامه نویس ها صورت می گیرد زمانیکه می خواهید وب سایت خود را طراحی و راه اندازی کنید نیاز به یک برنامه نویسی دقیق دارید تا بتوانید یک وب سایت موفق را طرح ریزی کرده تا قرار گرفتن در صفحه اول گوگل را تجربه کنید.
همانطور که گفتیم افزونه که همان پلاگین می باشد توسط برنامه نویس های وب سایت تولید می شود در حقیقت برنامه نویسان با تسلیط به زبانهای  php و با استفاده از وردپرس پلاگینی را برای وب سایت شما برنامه نویسی می کنند که برای سایت شما مناسب باشد. در حقیقت این کار باعث می شود که وردپرس روز به روز گسترده تر شود و به نوعی برای تمام مسائلی که پیش می آید یک راه حل آماده  برای شما وجود داشته باشد.

امروزه استفاده از پلاگین برای آن دسته از افرادی که به برنامه نویسی برای وب سایت های گوناگون مشغول هستند توانسته یک فرصت کسب وکار درآمدی را ایجاد کند. افرادی بسیاری هستند که با پلاگین نوسی به درآمد رسیده اند. زمانیکه وب سایتی بتواند برای کاربران خود موقعیت کسب درآمد را به وجود آورد بدون شک میزان کاربرانی که به این وب سایت وارد می شوند بیشتر خواهد شد و ترافیک وب سایت افزایش پیدا می کند و کاربران در نهایت به مشتریان وفادار تبدیل می شوند.

سئوکار حرفه ای:مهندس مهدی مژدهی

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!