هتل‌های خوب در شهر وان

وان یکی از شهرهای ترکیه است که در نزدیکی مرز ایران و ترکیه قرار گرفته است. این شهر جمعیتی اکثراً کرد نشین دارد و زبان مردم آنجا معمولاً کرد بوده و بسیاری از ایرانیان هم در آنجا مشغول به کار هستند به طوری که می‌توانید در هتل‌هایی با کادر فارسی زبان اقامت داشته باشید. این شهر از نظر طبیعت دارای اهمیت بوده و شامل مراکز خرید بسیار خوبی می‌شود. شهر وان شامل قله وان است که یک قلعه قدیمی مربوط به دوران باستان می‌شود و همینطور در آنجا می‌توانید به دریاچه زیبای وان و محیط دیدنی اطرافش هم سر بزنید. البته ایرانیان این شهر را اول از همه به دلیل نزدیکی و سفر ارزان و زمینی انتخاب کرده و در آنجا به مراکز خرید این شهر حتماً سر میزنند. در آنجا همچنین می‌توانید از غذاهای خوشمزه ترکی هم در رستوران‌های خوشمزه بهره ببرید و اقامت بسیار راحتی را داشته باشید. در این شهر هتل‌های بسیار خوبی ساخته شده است. تعدادی از هتل‌های این شهر را می‌خواهیم در ادامه خدمت شما خواننده گرامی معرفی کنیم در ادامه با ما همراه باشید.

هتل دابل تری بای هیلتون وان

از هتل‌های بسیار خوب و 5 ستاره شهر وان و تور وان هتل معروف هیلتون است. این هتل در خارج از شهر و در نزدیکی دریاچه زیبای وان قرار گرفته است. ساختمان این هتل یک ساختمان زیبا و دیدنی بوده که نمایی دیدنی دارد. فضای داخلی این هتل به زیبایی تزئین و طراحی شده است و امکانات مدرنی را در آنجا در اختیار خواهید داشت. از پنجره‌های این هتل می‌توانید مناظر زیبای طبیعت وان را مشاهده فرمایید و از تراس لذت ببرید. اتاق‌های این هتل امکانات کامل و خوبی را دارند که شامل تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع، حمام خصوصی، مینی بار، چای سای و قهوه ساز و همینطور گاو صندوق هستند. در این هتل در کل 94 اتاق وجود دارد که تمامی آنها به زیبایی دیزاین شده و دارای عایق صوتی هستند. در این هتل رستوران‌های بسیار خوب ترکی و بین المللی وجود دارد که انواع غذاهای خوشمزه را با کیفیت بسیار خوب و بالا به شما ارائه خواهند کرد. این هتل دارای سالن اجتماعات بزرگ بوده که برای انواع جشن و برنامه‌های رسمی می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. آنجا همچنین دارای سالن غذا خوری بزرگ است. امکانات این هتل شامل استخر سرپوشیده، حمام سنتی ترکی، سونا و جکوزی، خدمات ماساژ درمانی، مرکز اسپا و زیبایی و بسیاری امکانات دیگر می‌شود. این هتل دارای اینترنت سراسری وای فای رایگان است.

هتل الیت ورد وان

به گزارش سفر باتو ، دیگر هتل لوکس و مجلل در شهر وان هتل الیت ورد است. این هتل هم یکی دیگر از هتل‌های 5 ستاره شهر وان بوده که در مرکز شهر قرار دارد و می‌توانید از آنجا به راحتی به نقاط دیدنی و مراکز خرید وان بروید. هتل الیت ورد شامل 230 اتاق می‌شود. ساختمان این هتل بسیار زیبا بوده و در شب دارای نورپردازی دیدنی است. فضای داخلی آنجا هم به زیبایی هرچه تمام‌تر طراحی و تزئین گردیده است و به شما حسی لوکس خواهد بخشید. اتاق‌های این هتل تماماً دارای عایق‌های صدا بوده و امکاناتی مانند اینترنت پرسرعت بی سیم، تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، حمام لوکس، مناظر زیبا، گاو صندوق و تهویه مطبوع دارند. در این هتل می‌توانید از رستوران‌های بسیار خوب بهره مند شوید که به شما انواع غذاهای محلی و همچنین بین المللی را با کیفیت بسیار خوب ارائه می‌کنند. هتل الیت ورد امکانات تفریحی و رفاهی بسیار خوبی دارد. این هتل دارای سالن بدنسازی بوده و همچنین دارای استخر، سونا و جکوزی و همینطور یک حمام سنتی ترکی است. این هتل دارای سالن کنفرانس و اتاق جلسات بوده که برای شرکت‌ها می‌تواند بسیار مفید باشد. در این هتل خدمات خشک شویی و ترانسفر فرودگاهی هم ارائه می‌گردد.

هتل رسکیت وان

دیگر هتل خوب در شهر وان هتل رسکیت است. این هتل یک هتل 4 ستاره بوده و جزو هتل‌های بسیار خوب در شهر وان به حساب می‌آید. این هتل دارای 94 اتاق بوده و تمامی آنها دارای تهویه هوا، مینی بار، تلویزیون، حمام، گاو صندوق، بالکن و اینترنت وای فای هستند. در این هتل دو رستوران مختلف با غذاهای محلی و بین المللی وجود دارد. امکانات این هتل شامل استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی، خدمات ترانسفر فرودگاهی، خدمات ماساژ درمانی، حمام سنتی ترکی، باشگاه بدنسازی و فیتنس و همچنین سالن آمفی تئاتر و کنفرانس است. این هتل در خارج از شهر قرار گرفته و در نزدیکی دریاچه وان است که باعث می‌شود بتوانید از مناظری زیبا بهره مند شوید و همینطور در محیط بیرونی این هتل بتوانید به پیاده روی و طبیعت گردی در اطراف دریاچه وان مشغول شوید. در این هتل خدمات 24 ساعته روم سرویس ارائه می‌گردد و آنجا برای بچه‌ها هم سالن بازی وجود دارد و همچنین برای خانواده‌ها خدمات نگهداری از کودکان ارائه می‌شود که بتوانند پدر و مادر با خیال راحت به خرید و گشت و گذار بروند بدون نگرانی از کودکشان.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!