seo consultant

شما همیشه به مشاور سئو نیاز دارید ولی نقش مشاور در هر زمان متفاوت خواهد بود.

به عنوان مثال هنگام راه اندازی اولیه سایت مشاور سئو در انتخاب اسم، نام دامنه، شرکت طراحی سایت، شرکت ارائه دهنده هاست، امکانات مورد نیاز سایت و … شما را همراهی خواهد کرد. همین مشاور برای یک سایت در حال کار میتواند اقدامات و پیشنهادات کاملا متفاوتی را ارائه نماید. سعی کنید قبل از شروع پروژه وب سایت خود مشاوره سئو را انجام دهید تا استراتژی مشخصی از همان ابتدا در سایت شما ایجاد شود.

مشاور سئو کیست؟

در چند سال اخیر  ارزش  و کسب جایگاه بهتر در صفحه اول گوگل بیشتر از بیش شده است.همین مسئله سبب شده کلماتی مانند متخصص سئو یا کارشناس سئو به گوش اکثر فعالان در حیطه وب آشنا باشد و افراد زیادی در زمینه مشاوره سئو فعالیت نمایند.به تدریج شرکت ها و افراد به این نتیجه رسیدند که بهتر است تیمی برای تولید محتوا و سئو تشکیل دهند و به طور مستقیم بر عملکرد آن ها ناظر باشند.

امروزه نیاز به دانش های تخصصی و پیگیری علم روز در کنار وقت محدود مدیران کسب‌وکار ها ماهیتی را می‌طلبد به نام مشاور سئو و در مقابل افرادی هستند که خود را مشاورین سئو می دانند.و به طور مستقیم برای شما و کسب‌وکار شما کاری انجام نمی‌دهند بلکه دستورالعمل ها و آموزش های مورد نیاز را در اختیارتان قرار می‌دهند و مشاوره سئو حرفه‌ای را انجام می‌دهند.

در هنگام مشاوره سئو پیشنهاد می شود سوالات زیر را از اشخاصی که می خواهند این کار را برای شما انجام دهند بپرسید:

  • آیا شما می توانید از نمونه کارهایی که قبلا در زمینه سئو انجام داده اید به من نشان دهید؟
  • آیا شما می توانید افرادی که به آنها مشاوره سئو داده اید به من معرفی نمایید؟
  • آیا شما توصیه های گوگل وب مستر را پیاده سازی می نمایید؟
  • مشاوره سئو شما چه پیشنهاداتی روی کلمات کلیدی مد نظر من دارد؟
  • تجربه شما از کسب و کار من چقدر است؟
  • از شهر یا کشور من چقدر اطلاعات دارید؟
  • مهمترین تکنیک هایی که شما می خواهید در افزایش رتبه وب سایت من بکار برید چیست؟
  • چقدر پیش بینی می نمایید این کار بطول بینجامد؟

موارد بالا تنها برخی از سوالاتی است که می بایست در مشاوره سئو که برای شما انجام می شود پاسخ های مناسب و منطقی وجود داشته باشد.

821ee19c73076a9074fe1f4f0b493d5a L

خیلی اوقات پیش می آید که صاحبان کسب و کارهای مختلف نمی دانند که جهت بهینه سازی موتور جستجو و قرار گرفتن در موقعیت های بالای صفحه نتایج و یا بعبارتی دیگر جهت افزایش رتبه خود از کجا شروع کنند و یا چه استراتژی را دنبال نمایند. بدین منظور سئوکار با ارائه مشاوره سئو رایگان به این گونه از صاحبان کسب و کار اطلاعات لازم را در اختیار آن ها قرار می دهد و برای آنها تشریح می کند که در انجام این کار با توجه به کسب وکار پیش رو از چه مسیری می بایست کار خود را شروع کنند و در ادامه این مسیر تا رسیدن به هدف مورد نظر خود چه کارهایی را می بایست انجام داده و چه کارهایی را نباید انجام دهند.

مزایای استفاده از یک مشاور سئو چیست؟

در کار با یک مشاور سئو متخصص مزایایی وجود دارد. اول از همه اینکه شما به صورت مستقیم با یک سئوکار حرفه ای در تماس هستید و در اغلب مواقع می توانید از طریق تلفن یا ایمیل با او ارتباط برقرار کنید.

در اغلب آژانس های سئو، گرفتن پاسخ یک سوال، چند روز به طول بینجامد. در حالی که چنین مشکلی را در کار با یک مشاور سئو ندارید. همچنین میزان دستمزد مشاور سئو کمتر از آژانس هاست، چرا که افراد کمتری بر روی کار شما فعالیت می کنند.

ارتباط با مشاورین سئو راحت تر است و فیدبک های او را سریعتر دریافت می کنید. بنابراین می تواید از مزایای کار با یک متخصص در کارهای خود بهره ببرید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!