مدعیان تو خالی بهینه سازی

مدعیان تو خالی بهینه سازی


مدعیان تو خالی بهینه سازی سایت و سئو سایت

این روز ها پیام های زیادی از این سو و آن سو میشنویم که اعاهایی میکنن که حتی در آن باره اطلاعی ندارند. امروز بعد از دریافت چند پیام از سمت به اصطلاح سئو کار ها تصمیم به گذاشتن این پست گرفتم.

این روزها با توجه به ناشناخته بودن علم سئو و بهینه سازی وب سایت هر فردی که مقداری با اینترنت و احتمالا کمی با طراحی وب سایت آشنا است ادعا بر متخصص بودن سئو و سئوکار بودن می نماید. در این ما بین ادعای افزایش رتبه و قرار گرفتن در رتبه نخست بصورت تضمینی اعلام میشود و حتی گاهی دیده ام که افرادی با اطمینان کامل به مشتریان خود گفته اند که روزانه n  تعداد بازدیدکننده به سایت شما ارسال میکنیم. همینجا این اطمینان رو به شما دوستای گلم میدم این چنین افرادی صرفا قصد خالی کردن جیبتان را دارند و هیچوقت نمیتوانند کمک لازم و کافی رو توی افزایش کیفیت و رتبه سایتتان داشته باشند عده ای نیز با استفاده از نرم افزار های مختلف اقدام به افزایش بازدید رو مینمایند در اینجا نیز فقط یک موضوع رو به شما بگم افزایش کیفیت سئو سایتتان باعث افزایش رتبه آن و رنک آن در وب سایت های مختلف می شود اما عکس این اتفاق یعنی افزایش بازدید بصورت مجازی و یا حتی بصورتی که فورا صفحه بسته شود در سئو سایت بسیار مضر است و حتی امکان دارد با خطرهای همچون حذف دامین سایتتان از صفحات گوگل باشد و تمام قدمت و مطالبی که داخل سایت گذاشته اید به همراه کل هزینه ای که برای سایت نموده اید بسوزد.

نکته پایانی این که سعی کنید قبل از انتخاب سئوکار برای وب سایتتان ابتدا راهکار های او را بپرسید و از او بخواهید که به شما گزارش ماهیانه از روند رو به رشد سایتتان بدهد.

لازم هست در این متن یه نکته نیز به آن مدعیان توخالی سئو بگویم  هرگز سعی نکنید مدیران موتور های جستجو را فریب دهید چون آنها از شما باهوش تر هستند.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!