seo basics

مرحله 2: ایجاد صفحات بهینه شده برای جستجوی


تحقیق کلید واژه تنها اولین گام برای جذب بیشتر ترافیک جستجوی ارگانیک است.

شما همچنین باید مطمئن شوید که صفحات شما به خوبی ساختار یافته اند و فردی که در جستجوی جستجو می کند را برآورده می کند تا برای کلمات کلیدی انتخاب شده رتبه بندی کند.

تلاش های بهینه سازی شما باید با اطمینان از اینکه بازدید کنندگان شما از تجربه کاربر ( UX ) وب سایت شما در حال فراهم شدن است، شروع می شود. از طراحی و تایپوگرافی استفاده کنید که محتوای آن را آسان می کند و عناصر غیر ضروری مانند پاپ آپ ها، جعبه های انتخابی و غیره را حذف می کند که می تواند خوانندگان شما را آزار دهد.

 گام بعدی در استراتژی SEO شماست .

حتی اگر کلمات کلیدی سودمند با محتوای “بهترین” را هدف قرار دهند، اگر صفحات شما برای موتورهای جستجو بهینه نباشند، به شما کمک نخواهند کرد.

راه های زیادی برای پیاده سازی ویژگی هایی که در بخش های زیر بحث می کنم وجود دارد، اما اگر از وب سایت خود برای وردپرس استفاده می کنید، ابتدا توصیه می کنم یک پلاگین SEO مانند Yoast SEO را نصب کنید . این رایگان و ساده برای استفاده است، و مناسب برای کسانی که تازه به SEO در صفحه است .

yoast seo

راه اندازی صفحات شما برای موفقیت در موتور جستجو شامل موارد زیر است:

الف) ایجاد محتوائی که با “هدف جستجو”

تمایل به رتبه بندی برای یک کلمه کلیدی به این معنا نیست که شما سزاوار آن هستید، حتی اگر عناصر سنتی خود در صفحه جستجوگر به نقطه ای برسند. این به خاطر چیزی است که هدف جستجوی آن نامیده می شود .

به طور خلاصه، سه نوع اصلی از جستجوهایی که افراد انجام می دهند وجود دارد:

  1. ناوبری : آنها به دنبال یک وب سایت خاص مانند ” فرودگاه دوبلین”
  2. اطلاعاتی : آنها به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد یک موضوع خاص، به عنوان مثال،‘چیزهایی که در دوبلین انجام می شود’
  3. تراکنش : آنها به دنبال خرید یک محصول یا خدمات خاص هستند، مثلا “کتاب هتل در دوبلین”

به طور طبیعی، جستجو با سطح بالایی از منافع تجاری، از نظر کسب و کار ارزشمندتر است زیرا افرادی که آنها را انجام می دهند، به خرید نزدیک تر است (به عنوان مثال، به پایین تر از کانال بازاریابی ) و در نتیجه احتمال بیشتری برای صرف هزینه در سایت خود .

اما قصد جستجو همیشه از جستجوی پرس و جو خود کاملا واضح نیست.

به عنوان مثال، پرس و جو “بهترین هتل در دوبلین” را دریافت کنید.

در حال حاضر، شما ممکن است فکر کنید “هتل من بهترین هتل در دوبلین است، بنابراین این احتمالا یک معامله است که من می توانم صفحه اصلی من رتبه بندی،”  درست است؟ نه خیلی سریع.

بهترین روش برای درک قصد در پشت هر عبارت جستجو، این است که ببینید کدام صفحه برای آن رتبه بندی شده است.

پس بگذارید این کار را انجام دهیم:

best hotelsl in dublin

Top 10 رتبه بندی صفحات برای “بهترین هتل در دوبلین” از طریق آیرف کلمات کلیدی اکسپلورر

در اینجا شما می توانید ببینید که تقریبا تمام نتایج بالا رتبه بندی پست های وبلاگ و عناوین – یعنی  نتایجاطلاعاتی .

منطق در اینجا این است که چرا هدف اصلی گوگل برای برآوردن کاربران آن است، الگوریتم آنها نگاهی دقیق به رفتار افرادی که به دنبال یک واژه خاص هستند، تلاش می کند تا نتایجی را ارائه دهد که هدف جستجوی آنها را برآورده کند. بنابراین، با در نظر گرفتن مشترکات بین صفحات برتر در حال حاضر، می توانید قصد جستجو را بیابید.

هرگز مطالب را بدون ایجاد درک هدف جستجو در پشت جستجوی شما هدف قرار ندهید.

ب) از URL های توصیفی کوتاه استفاده کنید

آدرس وب صفحه شما یک سیگنال را برای موتورهای جستجو در مورد موضوع ارسال می کند. اولین بار این حق را توصیه می شود زیرا اگر لازم باشد، نباید تغییر آن را تغییر دهید.

در اینجا توصیه گوگل  درباره URL ها است:

ساختار URL سایت باید به همان اندازه ساده باشد. سازماندهی محتوای خود را به طوری که URL ها منطقی ساخته شده و به شیوه ای که برای انسان ها قابل درک تر است (در صورت امکان، کلمات قابل خواندن به جای شماره هایطولانی ID ).

به عبارت دیگر، برای رفتن نیست …

domain.com/56945602_86587356.asp

… هنگامی که شما می توانید برای چیزی توصیفی مانند:

domain.com/dublin-guide

مزایای دیگر URL های توصیفی این است که آنها اغلب شامل کلمات کلیدی مورد نظر شما (یا حداقل کلمات و عبارات از آن) هستند. در این صورت، کلمات کلیدی را به URL های خود اضافه نکنید، اگر آنها غیر طبیعی هستند.

ج) ایجاد متا و توضیحات قانع کننده

صفحات وب دارای دو ویژگی خاص هستند که موتورهای جستجو برای ایجاد نتایج جستجو استفاده می کنند:

16 dublin guide meta

بر خلاف آنچه که نام نشان می دهد، برچسب متا تگ در هر صفحه شما ظاهر نمی شود. این فقط نام برگه مرورگر را تنظیم می کند، و Google و سایر موتورهای جستجو از آن هنگام نمایش صفحه در نتایج جستجو استفاده می کنند.SIDENOTEگوگل همیشه برچسب های عنوان شما را تعیین نمی کند. گاهی اوقات تصمیم به نمایش چیزی کمی متفاوت می کنند.

برچسب عنوان یک فرصت عالی برای نوشتن یک عنوان است که:

  1. شامل کلید واژه ای است که می خواهید این صفحه را برای رتبه بندی، و
  2. به اندازه کافی قانع کننده است تا جستجوگرها را کلیک کنند و از سایت شما بازدید کنند.

عقل متعارف همچنین نشان می دهد که شما کمتر از 60 کاراکتر دارید تا بتوانید به طور کامل در نتایج جستجو از بین برید. با این حال، این مربوط به تعداد کاراکترها نیست بلکه پیکسل هاست. بنابراین، ایده خوبی است که از یکابزار پیکسل SERP  برای اطمینان از اینکه عناوین شما برش ندهید استفاده کنید.

توصیفات متا نیز مهم هستند، عمدتا به این دلیل که آنها همچنین می توانند میزان کلیک را تحت تاثیر قرار دهند.SIDENOTEفکر نمیکنم که نرخ کلیک روی یک عامل رتبه بندی مستقیم باشد ، اما به طور مستقیم بر میزان ترافیک شما از جستجو تاثیر می گذارد.

اگر میخواهید از خطر قطع شدن جلوگیری کنید، توصیفهای شما نباید بیش از 155 کاراکتر باشد. از ابزار پیکسل که در بالا ذکر شد استفاده کنید تا آنها را در حد محدود نگه دارید.

د) برای ایجاد یک ساختار منطقی از هدر ها و subheaders ها استفاده کنید

از قالب فرمت استاندارد HTML برای هدر (از H1 تا H6 ) استفاده کنید تا موتورهای جستجو را برای درک ساختار صفحه خود و اهمیت هر بخش آسان کنید.

سرصفحه 1  باید برای عنوان صفحه در محتوا خود محفوظ بماند و در کل ایده آل کلید واژه اصلی (یا چیزی نزدیک به کلید واژه اصلی) باشد که هدف قرار دهید. شما می توانید بیش از یک تگ H1 را در هر صفحه داشته باشید ، اما توصیه می شود به یک تیک بزنید.

سربرگ 2  باید برای عناوین بخش های اصلی در صفحه شما استفاده شود. آنها همچنین باید کلید واژه اصلی شما را هدف قرار می دهند (هر زمان که ممکن است طبیعی و نه shoehorn!) و جای خوبی برای اضافه کردن کلمات کلیدی اضافی (طولانی تر) که شما می خواهید رتبه.

هر بار که قدمی عمیق تر در مطالب خود دارید، از نوع دیگری از هدر استفاده کنید، به عنوان مثال Header 3 برای زیر شاخه ها در قسمت H2 و غیره.

در اینجا یک قطعه محتوا به خوبی ساختار یافته به نظر می رسد:

  • H1 : راهنمای مسافرتی کامل برای دوبلین
    • H2 : مناظر و جاذبه ها
      • H3 : کالج ترینیتی
        • H4 : نمایشگاه کتاب سلس و کتابخانه قدیمی
      • H3 : انبار گینس
        • H4 : نوار جاذبه
      • H3 : معبد بار منطقه
    • H2 : محل اقامت
      • H3 : هتل 1
      • H3 : هتل 2
      • H3 : هتل 3
    • H2 : رستوران ها
      • H3 : رستوران فوق العاده
      • H3 : Gastropub
      • H3 : یکی دیگر از مکان های ران
    • H2 : میله
      • H3 : نوار با موسیقی زنده
      • H3 : نوار با کوکتل بزرگ
      • H3 : نوار بسیار توریستی
    • H2 : نتیجه گیری

به دنبال ساختار واضح و جامع، موتورهای جستجو را برای دسته بندی مطالب خود آسان می کند و همچنین به خوانندگان انسان کمک می کند.

الف)  تصاویر خود را بهینه کنید

تصاویر برای انسان ها عالی هستند، اما موتورهای جستجو می توانند درک کنند که آنها را درک کنند.

برای نشان دادن این نکته، در اینجا، هنگامی که یک عکس از کره را به API  Cloud Vision API – ابزار شناسایی تصویر یادگیری دستگاه خود آپلود می کنید، چه اتفاقی می افتد :

google cheese butter fail

گوگل 91 درصد مطمئن است که این عکس از پنیر است که اشتباه است.

برای کمک به گوگل (و سایر موتورهای جستجو) تصاویر خود را درک می کنید، شما باید از ALT برچسب برای توصیف و توضیح آنها استفاده کنید. در این مورد، برچسب خوب Alt خواهد بود alt=”Butter”.

در وردپرس ویرایش تگ alt با استفاده از  فیلد Alternative Text در ویرایشگر تصویر انجام می شود:

alt tag wordpress

اگر از WordPress استفاده نمی کنید، می توانید این برچسب را به صورت دستی اضافه کنید:

20 alt in code

ج) تنظیم طرح

طرحواره به یک روش محبوب برای بهبود وب سایت شما در نتایج جستجو تبدیل شده است. به عنوان مثال، شما می توانید از آن برای اضافه کردن رتبه بندی به ورودی نتایج جستجو استفاده کنید، در نتیجه آن را بیشتر قابل توجه:

schema

برای شروع با استفاده از Schema، باید مستندات رسمی  و این ابزار را بررسی کنید که به شما امکان  داده و داده های ساخت یافته را تولید  و آزمایش می کند.

بیشتر در مورد SEO در صفحه بیشتر بدانید

SEO بر روی صفحه یک جانور پیچیده است. همه چیز در بالا شما را در پا درست می کند، اما همیشه بیشتر برای یادگیری (همانطور که در مورد همه چیز مربوط به SEO)

اتمام راهنمای کامل خود را به بر روی صفحه SEO  برای کسب اطلاعات بیشتر.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!