فروش کولرگازی ال جی و وستینگ هاوس ارزان

 

معرفی بهترین برند کولرگازی

جهت خرید کولرگازی وایت وستینگ هاوس با ما در ارتباط باشید
کولر گازی و اسپلیت همواره یکی از وسایل پرطرفدار وضروری برای هر مکانی هستند. بنابراین انتخاب برند ومدل مناسب کولرگازی می تواند در حفظ آرامش موثر باشد.
و مهم ترین دلیلی که سبب می شود تا از میان ده ها مدل کولر گازی دچار سردرگمی شوید این است که در هنگام خرید کدام برند و مدل را انتخا نمایید تا خریدی با صرفه تر داشته باشید.
بهتر است قبل از اینکه به انتخاب کولر گازی بپردازید، شناسایی کنید که کدام مدل مفید و مورد نیاز شما است. در نتیجه خرید به صرفه تری داشته باشید.
بهترین برندهای کولرگازی درعرضه رقابت، در پی این هستند که هرساله تکنولوژی های جدیدی را برای مشتریان خود ارائه دهند.
و هر ساله مدل های جدید دارای قابلیت های بیشتری نسب به مدل های قدیمی خود هستند.
این کولرهای گازی با استفاده از تکنولوژی های جدید به مطبوع سازی هرچه بیشتر وبهتر هوا کمک می کنند.
کولرگازی های موجود در بازاردر انواع و مدل های مختلفی وجود دارد. که یکی از انواع کولرهای گازی، اسپیلت ها هستند.
کولرهای گازی اسپلیت یا دوتکه یکی از جدیدترین نسل های سیستم های تهویه مطبوع است.
کولر های اسپلیت دارای انواع گوناگونی هستند که می توان به اسپلیت های دیواری، سقفی، داک اسپلیت و… اشاره کرد. و مشخصه همه ی آنها دوتکه بودن ساختار است.
این کولرها بیش از یک یا بیش از دوتکه هستند. که در هنگام نصب، یک یا چند قسمت در داخل محیط و یک قسمت در خارج از محیط قرار می گیرد.
کولرهای گازی اسپلیت در دو مدل هستند که یک مدل مخصوص سیستم سرمایشی و مدل دیگر هم سرمایشی و هم گرمایشی  است و می توان در فصول سرد سال از آنها.
اولین مرحله برای انخاب کولر گازی انتخاب ظرفیت متناسب کولر گازی است. که تعیین می کند کولر گازی منتخب شده مناسب چه محیط هایی است. ممکن است در هنگام خرید کولر گازی با اعداد کولرگازی 18000 ، 36000، 9000 و … روبه رو شوید. که این اعداد نشان دهنده میزان سرمادهی کولر است که با معیار Btu که درواقع مخفف British termal units است وبه معنی میزان سرمادهی بیشتر در واحد زمان است. هرچه اعدادبزرگتر باشند، قیمت کولر گازی نیز بیشتر خواهد بود

قبل از خرید کولر گازی بهتر است، گزینه های قبل از خرید را بررسی نمایید:
-چه مدل کولر گازی خریداری نماییم
-کولر گازی که می خواهیم خریداری نماییم با ظاهری زیبا باشد
-کولر گازی چند هزار خریداری نماییم
-چه تعداد کولر گازی نیاز داریم
-کولر گازی اینورتر باشد یا معمولی
-کولر گازی دارای چه کمپرسوری باشد
-میزان صدای کولر گازی
کولر گازیOGENERAL  :
یکی از بهترین و پرفروش ترین نوع کولر گازی، کولر گازی اجنرال می باشد که در صدر جدول بهترین نوع کولر گازی ها قرار دارد.
این اسپلیت دارای سیستم های سرد و گرم است که باید گفت از لحاظ طراحی و کیفیت از بهترین نوع  کولر های گازی است.
موتورهای این کولر های گازی از نوع موتورهای توشیبا و ساخت کشور تایلند است که از قیمت و کیفیت مناسبی برخوردار است.
این نوع کولر گازی به دلیل داشتن رده مصرف انرژی A++ ، به عنوان کم مصرف ترین کولر گازی جهان شناخته می شود و یکی دیگر از مزایای این نوع کولر گازی داشتن قطعات مستکم و موتور کم صدا می باشد.
کولر گازی اجنرال در شرایط گرمسیر دارای استحکام بالا می باشد وبه علت داشتن تنوع زیاد، متناسب با همه ی سلیقه ها در مدل وطرح های مختلف می باشد. بنابراین این مزایا امکان انتخاب بیشتری را برای شما فراهم می نماید. وشما می توانید به راحتی و با خیالی آسوده بهترین انتخاب کولر گازی خود را داشته باشید.
کولر گازی گری:
کولر گازی 30000 گری یمی از پر توان ترین دستگاه های  این کمپانی یکی از تخصصی ترین تولیدکنندگان تهویه هوای مطبوع است.
این نوع از کولر گازی ها از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند و در مدل های اسپلیت دیواری، ایستاده و پنجره ای وجود دارد.
این نوع از کولر های گازی دارای قابلیت حفظ دما، سیستم ضد قارچ وفیلتر الکترو استاتیک هستند.

%DA%A9%D9%88%D9%84%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C 12000

کولر گازی سامسونگ:
یکی از بزرگترین شرکت های کوره جنوبی است. و دارای چندین شرکت زیرمجموعه است.
این شرکت با تولید محصولات باکیفیت وارزان توانسته بازار رقابتی را در دست گیرد.
کولر های گازی اینورتر هوشمند بود و مصرف برق پایینی دارند.
کولر گازی سامسونگ با طراحی منحصرد به فرد وصنعتی و با بهره گیری از به روزترین فناوری های دنیا، به عنوان محصولاتی پرفروش وقابل اعتماد در دنیا تبدیل شده است. و با عرضه مدل های متفاوت و متنوع به همراه گارانتی وخدمات پس از فروش باعث شده که مخاطبان زیادی را جذب نمایند.سری کولر گازی های سامسونگ با توجه به زیبایی منحصر به فرد خود یعنی همان کولر گازی 3گوش های خود میتواند جلوه زیبایی به خانه شما بدهد همچنین فناوری وزش بدون باد میتواند خوابی راحت برای شما به ارمغان اورد و پس از خواب دچار ناراحتی هایی همچون گرفتگی عضلات نداشته باشید.

 کولر ال جی
می توان به یکی دیگر از پرفروش ترین وبهترین کولر های گازی به برند ال جی اشاره کرد.  این برند در طراحی کولر گازی بسیار موفق بوده است. این شرکت در تولید تجهیزات الکتریکی دارای سابقه طولانی و درخشانی است.
یکی از فناوری های مهمی که در سال های اخیر کمپانی ال جی ارائه داده است فناوری دوال کول یا دوال اینورتر میباشد  این فناوری کمک میکند که هم موتور دستگا هبه خوبی کار کند و. مصرف انرژی ان تا میزان قابل توجهی به این واسطه کاهش میباد و ان را در دسته ی سبز انرژی قرار میدهد.همچنین به دلیل وجود سیستم عیب یابی هوشمند میتواند به ما کمک کند تا بتوانیم مشکلات کولر را رغع نمایی م و در مواقعی که مشکل حل داشته باشیم میتواند با پشتیبان های ال جی تماس گرفته و به ان ها گزارش خرابی را اعلام نماید.
استفاده از فیلتر های مختلف در این کولر باعث شده است که از ورود گرد و خاک و همچنین ویروس های موجود در هوا جلوگیری کرده و با جذب ان ها محیطی پاک را برای مشا اماده نماید تا به مشکلات تنفسی برای افراد بیمار یا افرادی که حساسیت دارند نشود.جنس این فیلتر از تیتانیوم تقویتی میباشد که میتواند در برابر زنگ زدگی اب و یا خوردگی در هنگام کار کرد مقاومت نماید و میتوانید  هر چند ماه به راحتی با دستمال ان را تمیز نمایید.

اسپلیت های سرد وگرم ال جی، دارای قابلیت استفاده از برق تک فاز با نصب 2الی 4 پنل به یک دستگاه خارجی را دارند.
نصب اسپلیت های ال جی، بسیار سریع وآسان است. و می توان آن را یک انتخاب مطمئن معرفی کرد.
یکی از پر مصرف ترین کولرگازی های خریداری شده توسط مردم را میتوان کولرگازی 48000 دانست که توانسته است با مقدار توان مناسب خود و اندازه مناسب گزینه مناسبی برای خرید انواع خانواده های متوسط باشد.

فروش کولرگازی ارزان تخصص ماست…

فروش کولرگازی ال جی و وستینگ هاوس ارزان

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!