ریدایرکت صفحات ۴۰۴ در وردپرس

ریدایرکت صفحات ۴۰۴ در وردپرس


طراحی سایت | طراحی سایت ارزان

طراحی سایت: شما می توانید با خیالی آسوده طراحی سایت و طراحی وب سایت خود را به متخصصان ما واگذار کنید. متخصصان سئوکار با داشتن دانش و تجربه بالا در خصوص جدیدترین سیستم ها و استاندار های روز دنیا شما را در امر ( طراحی سایت) همیاری خواهند نمود. فناوری اطلاعات سئوکار از این که طراحی سایت خود را به ما می سپارید بسیار خرسند است. سالها تجربه ما، اطمینانی است برای شما که پروژه طراحی وب سایت خود را به ما بسپارید. تحلیل و آنالیز رقبای شما قبل از طراحی سایت ، آنالیز کلمات کلیدی، طراحیو بهینه سازی سایت طراحی وب سایت و سئو سایت شما را از دیگر شرکتها متمایز خواهد کرد.
طراحی وب سایت ما، با توجه به اهداف و نیازمندیهای مشتری، نوع فعالیت و با توجه به بودجه درنظر گرفته شده برای طراحی صورت می پذیرد.
طراحی و بهینه سازی وب سایت رابطه مستقیمی با شناخته شدن در موتور های جستجو و پیشی گرفتن از رقبای تجاری دارد. در طراحی وب سایت علاوه بر نیاز به سرعت بالای بارگذاری صفحات وب سایت در عین زیبایی ، می بایست با استفاده از کلمات کلیدی و تکنیک های سئو باعث افزایش آمار بازدیدکنندگان شد.
یک بازدیدکننده وقتی برای اولین بار به طراحی سایت شما سر می زند، اولین چیزی که نظر او را به خود جلب می کند رنگبندی و طراحی سایت شما می باشد.
هدف ما طراحی وب سایت حرفه ای و شکیل بر اساس استانداردهای موجود بر روی وب در حداقل زمان و هزینه است. فرآیند انجام کار پس از قرارداد شامل انتخاب قالب، دادن اطلاعات لازم از سوی مشتری، مشاوره و ارائه راهکار های لازم و در نهایت پیاده سازی آن است که درکمترین زمان ممکن انجام می شود.
آیا طراحی سایت شما آزار دهنده است؟
بله،آزار دهنده بودن خیلی کار سختی نیست. ولی برخی وب سایت ها در طراحی سایت و طراحی پرتال در آزار دهنده بودن ماهرتر از برخی دیگر از سایت ها هستند. پنج نکته ای که در ذیل می آید را بررسی کنید تا متوجه شوید آیا طراحی سایت درطراحی سایت و طراحی پرتال شما بینندگان تان را آزار میدهد یا نه.
۱٫ موسیقی پیش زمینه – مگر آن که سایت شما مربوط به یک ایستگاه رادیویی یا فروش سی دی موسیقی باشد. چرا باید موسیقی را برای هر صفحه از وب سایت در طراحی سایت و طراحی سایت خود بطور پیوسته برای بینندگان تان پخش کنید؟
۲٫ استفاده از فونت هایی با سایز خیلی بزرگ – چنانچه هدف شما طراحی سایت برای کم بینایان می باشد، در اینصورت هدف شما قابل تحسین هست ولی اگر هدفتان این نبوده، در اینصورت این کار شما همانند فریادی بلند بر سر بیننده بیگناه هست. مردم دوست ندارند کسی بر سر آنها فریاد بزند.پس نه فریاد بزنید و نه خفیف صحبت کنید.
۳٫ روی هم اندازی لایه ها – در طراحی سایت و طراحی پرتال لایه ها می توانند خیلی مفید باشند ولی نه هنگامی که از آنها برای پیامهای آزار دهنده استفاده می شود. سعی نکنید بزور خوانندگان تان را مجبور به خواندن پیامهایتان کنید. سعی در متقاعد کردن آنها برای خواندن کنید تا آنها را مجبور به خواندن کنید.
۴٫ پنجره های ظاهر شونده – اگرچه در طراحی سایت و طراحی پرتال بسیاری از پنجره های ظاهر شونده توسط بسیاری از ابزارهای نصب شده روی مرورگرهای بینندگان، بلوکه می شود، ولی هنوز برخی از مدیران سایت ها و وبلاگ ها، از آنها استفاده می کنند. آزار دهنده ترین بخش این پنجره ها، آن است که خوانندگان معمولا پیام های مهمی را که باید مشاهده کنند را نمی توانند دریافت کنند، زیرا اکثر آنها توسط مرورگرهای کاربران، بلوکه خواهد شد. آیا این ضرب المثل قدیمی را تا به حال شنیده اید؟ “وقتی نمیتوانی شکستش بدهی، باهاش رفیق شو”. وقتی نمی توان با فیلترهای مرورگرهای کاربران مقابله کرد، باید با آن رفیق شد. سعی کنید از پنجره های ظاهر شونده استفاده نکنید. پیامهای مهم تان را در قسمتی ویژه از صفحه سایت تان قرار دهید.

هدف ما از راه اندازی این وب سایت ارائه خدمات طراحی وب سایت و بهینه سازی و سئوی وب سایت شماست.

برخی از خدماتی که توسط طراحی وب سایت در سئوکار ارائه می شوند به صورت زیر است:
 طراحی وب سایت حرفه ای تخصص ما،مراحل طراحی وب سایت عبارتند از نیاز سنجی، آنالیز رقبا، طراحی قالب سایت، مهندسی اطلاعات، برنامه نویسی، ارتقا رتبه طراحی سایت و تست نهایی. همچنین مشاورین ما در تمام مراحل در کنار شما خواهند بود و وب سایت شما را پشتیبانی خواهند کرد.

سئو سایت برای موتورهای جستجو دربهینه سازی وب سایت، ما طراحی سایت شما را طوری طراحی سایت می کنیم که درموتورهای جستجو، بهتر ایندکس شود و ترافیک بیشتری را جذب نماید در نتیجه به ازای کلمات کلیدی که جستجو می شود در صفحات اول قرار می گیرد و بیشتر در معرض دید مشتریان هدف قرار گیرد.

طراحی وب سایت ارزان با توجه به تجربه ما در طراحی سایت و سیستم های مدیریت محتوا، این امکان برای شما وجود دارد تا از راه حل های ارزان ما برای طراحی سایت استفاده کنید و طراحی سایت مورد نظر خود را با توجه به تعرفه طراحی سایت دارید راه اندازی کنید.

طراحی سایت شخصی امروزه اهمیت اینترنت به عنوان یک بستر اطلاعاتی بر هیچکس پوشیده نیست. شما هم می توانید با توجه به تخصصی که دارید و هدفی که در ذهن می پرورانید یک وب سایت شخصی داشته باشید و از این طریق با دنیا در ارتباط باشید و ارتباطات جدیدی بدست آورید.

طراحی سایت تبلیغات یکی از رایج ترین انواع وب سایت در دنیای وب فارسی وب سایت های تبلیغاتی هستند. شما هم می توانید یک وب سایت متفاوت با طراحی سایت اختصاصی داشته باشید و در دنیای رقابت اینترنتی حرف جدیدی برای گفتن داشته باشید.

طراحی وب سایت مقوله ای فراتر از طراحی سایت یک قالب گرافیکی زیبا و چشم نواز است. سایتها باید در عین سادگی و زیبایی، کاربردی باشند و همزمان با مد نظر قرار دادن ذائقه و نیازهای متفاوت مخاطبان به سازماندهی و ارایه اطلاعات بپردازند.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!