images 2020 01 15T214430.958

سئو وب سایت و یا بهینه سازی وب سایت در موتور جستجوگر گوگل به معنی افزایش رتبه و بهبود عملکرد وب سایت شما با توجه به الگوریتم ها و استانداردهای گوگل می باشد که امروزه به دلیل برندسازی و افزایش جذب مخاطب و مشتری بسیار حائز اهمیت است. در واقع می توان گفت که سئو به سه بخش سئو کلاه سیاه، سئو کلاه سفید و سئو کلاه خاکستری تقسیم بندی می شود.

۱. سئوی کلاه سفید
سئوی کلاه سفید مجموعه اقداماتی می باشد که برای افزایش رتبه وب سایت در موتور جستجوگر گوگل صورت می گیرد که این اقدامات در راستای قوانین و الگوریتم های گوگل می باشد بدون آن که کوچکترین قوانینی زیر پا گذاشته شود. سئو کلاه سفید بهترین تکنیک سئو می باشد ولی برای کسب نتیجه باید کمی صبور باشید زیرا زمانبر است.
عواملی مانند ارائه محتوای با کیفیت، استفاده از کلمات کلیدی مرتبط و راحتی کاربران در وب سات شما بر روی سئوی کلاه سفید بسیار تاثیرگذار می باشد.
۲.سئوی کلاه سیاه
سئو سایت کلاه سیاه روشی فیک و غیر قانونی از نظر گوگل است. افرادی که ادعای سئو حرفه ای می کنند اما از روش ههای غیر اصولی و کلاه سیاه black-hat استففاده می کنند، به سایت صدمه وارد می کنند. وبسایتی که از این طریق سئو شود، سریع به رتبه های بالای گوگل می رسد اما عمر چندانی در آن جایگاه نخواهد داشت و پس از مدتی کلا از نتایج گوگل حذف خواهد شد. بنا بر این بسیار ضروری است که بهینه سازی موتور جستجو به روش اصولی انجام شود.
۳. سئوی کلاه خاکستری
حد وسط سئو کلاه سیاه و سئو کلاه سفید را سئو کلاه خاکستری دربر گرفته است زمانیکه گوگل سایت شما را جریمه می کند آن دسته از وب سایت هایی که نمی خواهند نشان دهند که از قوانین موتورهای جستجو سرپیچی کرده و آنها را پی روی نکرده اند از این روش استفاده میکنند اما اگر از تکنیک های این نوع از انواع روش های سئو سایت نیز به درستی استفاده نشود سایت خود را در لبه پرتگاه قرار داده اید که ممکن است هر لحظه و با هر اشتباهی از بین برود.

سئوکار حرفه ای:مهندس مهدی مژدهی

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!