use google

سرعت سایت در سئو

در پشت هر وب سایت وردپرسی یک پوسته یا فریمورک قرار دارد که ممکن است بهینه و استوار نباشد. در کدنویسی‌ها هرکس روش خاص خود را پیش می‌گیرد و اگر یک توسعه دهنده نیستید پیشنهاد می‌شود که از یک پوسته استوار و بهینه شده استفاده کنید. در حال حاضر پوسته‌های ساده‌ای مثل پوسته ۲۰۱۷ وردپرس یکی از بهترین پیشنهاد ها برای شما می‌باشد زیرا علاوه بر سادگی بسیار سبک نیز می‌باشد.
همچنین توجه کنید که شما می‌توانید پوسته‌های معتبر را از فروشگاه‌های معتبر نیز خریداری کنید. فقط توجه داشته باشید ، با اینکه پوسته‌های بسیار زیادی در سراسر وب برای شما موجود است ، بعضی از توسعه دهندگان از اعتماد فروشگاه‌ها سوء استفاده می‌کنند و با اضافه کردن چند امکان به یک پوسته ساده در آمد بالایی از فروش چنین پوسته‌هایی کسب می‌کنند. به هر حال پیشنهاد ما برای خرید قالب وردپرس، فروشگاه‌های فارسی زبان نیست، و همینطور نمی‌توان براساس دمو پوسته سرعت سایت آن را ارزیابی کرد.

فعال سازی کش در سایت یک فاکتور بسیار مهم دیگر در افزایش سرعت وب سایت وردپرسی می‌باشد. کش‌ها فایل‌های استاتیک ساخته شده از صفحات و مقالات شما هستند که در مرورگر کاربران ذخیره می‌شوند و باعث کاهش زمان لود وب سایت در دفعات بعدی ورود کاربران می‌شوند. شما می‌توانید توسط افزونه‌های کش وردپرس ، کش مرورگر و کش توسط سرور این کار را انجام دهید.

2

شما اولین دیدگاه این مطلب را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *