seo tools t

سئو یک جادوی سیاه نیست.

سئو (بهینه سازی موتور های جستجو) یک جادوی سیاه نیست.اگر شما یک موفقیت بلندمدت را می خواهید. هیج جادو و شگردی سریعی برای سئو وجود ندارد که فورا شما را در رنکینگ های بالای نتیاج جستجو قرار دهد. به نقل از سخنان مایل اوهایی “جستجوی گوگل،آموزش نحوه بکارگیری سئو خوب و دوری از یک سئو بد”.

کاملا روشن است که با این کلیپ مایل سئوکارهایی را مخاطب قرار داده است که تیمی متشکل از توسعه دهنده های وب، بازاریابان و کپی رایترها را ندارند. به این معنی که سئو به بررسی های دقیق پیشنهادهای داده شده،و سپردن کار برای آن ها  منتهی خواهد شد.خوشبختانه برای شما مجموعه سئوکار حرفه ای سیروتا همه ی این کار ها را انجام می دهد. فقط کافیست با ما یک تماس بگیرید و یا با ما در ارتباط باشید و ما با یک استراتژی جدید کارخود را از امروز شروع می کنیم!

یک سئوکار به وبسایت شما کمک می کند  بهترین غذای خود را جلو بگذارد تا وبسایت شما در جایی شایسته قرار بگیرید. جایی که مشتری های نامتمایل وبسایت شما برای مشاهده کلیک کنند. به خاطر داشته باشید که موفقیت سئو بخوبی کسب وکار و وبسایت شما خواهد بود. آن ها برای بهبود تمام رویداد های پیشین جستجوگرها، از نتیاج جسنجو شروع میکنند لینک های وبسایت شما را کلیک می کنند.یک سئوکار خوب بهترین کارها را برای  یک سایت گوگل پسند پیشنهاد می کند.یک سئوکار بد میتواند کار های نادرستی روی وبسایت شما انجام دهد که گوگل وبسایت شما را جریمه می کند.

کار های خوب سئو، از نوشتن تیتر های روشن و توصیفی برای صفحات وبلاگ شروع شده تا اضافه کردن زبان برای سایت های جهانی چند زبان ادامه می یابد. همچنین آن ها تضمین میکنند افرادی که بازدید میکنند خصوصا آن هایی که از جستجو ها می آیند تجربه خوبی داشته باشند.

در بیشتر موارد یک سئوکار به 4-12 ماه زمان نیاز دارد، که اول کارهایی برای بهسازی وبسایت شما انجام دهد بعد استفاده بالقوه آن را ببینند.

هنگام کار با یک سئوکار برای اطمینان از قانونی بودن توصیه های آن ها، بخواهید گفته های خود را با ارائه اسنادی از گوگل ثابت کنند.و یا از آن ها بخواهید با گردآوری یک مقاله مربوط به آن موضوع، یک ویدیو و یا پاسخ گوگل در یک انجمن که هردو جمله زیر را تایید کند.

  1. تعریف سئوکار از بحث نیاز به بهسازی برای ارتقای رتبه
  2. نسخه ای که برای انجام آن کار تجویز کرده است.

واژه های زیادی برای کلیدواژه های متاتگ اضافه نکنید و یا لینک ها را خریداری نکنید.

گوگل برای نشان دادن بیهوده بودن خریداری لینک ها و افزودن کلیدواژه های زیاد، نوشته ها و فیلم های زیادی تولید کرده است.در حقیقت گوگل عمل خرید لینک را پیشنهاد نمی کند.

download
سئو یک جادوی سیاه نیست

همیشه به خاطر داشته باشید: در بیشتر موارد انجام کارهایی که برای سئو خوب است برای مشتری های آنلاین شما نیز مفید است.یعنی داشتن یک سایت موبایل پسند، یک هدایت خوب، وساختن یک برند عالی!

و همچنین اگر شما یک برند مشهور با یک سیستم پیچیده قدیمی هستید، برای یک کار خوب جستجوپسند، به احتمال زیاد برای بخش فنی وبسایت خود باید خرج کنید.به عبارتی بروزرسانی زیربنای وبسایت خود برای ساختن یک محیط سریع و هوشمند،در طولانی مدت دست شما را برای انجام سایر جنبه های فناوری اطلاعات، باز می گذارد. اگر صاحب یک کسب وکار محلی باشید به احتمال زیاد می توانید کارهای اصلی را خودتان انجام دهید

با سئوکار احتمالی خود دو نوع مصاحبه کنید.

از سئوکاری که در نظر گرفته اید اطمینان حاصل کنید به شما و کسب وکارتان علاقه داشته باشد.در زیر به چند مورد اشاره می شود. یک سئوکار خوب منحصرا به رنکینگ موتور های جستجو تمرکز نمی کند، بلکه در نظر دارد برای کسب وکار شما کمک کند. آنها باید چنین سوالاتی از شما بپرسند.

  1. چه چیزی کسب وکار، محتوای شما و یا خدمات شما را برای مشتری ها خاص و ارزشمند می کند؟
  2. چه کسانی مشتری های همیشگی شما هستند؟ و چطور وبسایت شما را پیدا کرده اند؟
  3. کسب وکار شما چگونه پول در می آورد؟ و جستجو چه کمکی می تواند داشته باشد؟
  4. از چه کانال های دیگری استفاده می کنید؟تبلیغات غیر مجازی؟ شبکه های اجتماعی؟
  5. رقبای شما چه کسانی هستند؟نقات قوت آن ها در فضای مجازی ( واحتمالا در فضا های غیر مجازی ) چیست؟

اگر دیدید سئوکار شما با دیدگاه همه جانبه به کسب وکار شما اهمیت نمی دهد. ازجای دیگری انتخاب کنید.

سئوکاری بدون اطلاع از اهداف کسب و کار، مشتری های آنها، و سایر کار های بازاریابی شما، عملا خیلی سخت است. سئو باید مکمل کار فعلی شما باشد .

 

پیشنهاد گوگل برای استخدام شرکت های بهینه سازی

اگر براتون جالب بوده که خود گوگل چه پیشنهادی برای بهبود رنک سایت در موتور جستجو خودش داشته و چه افرادی رو برای استخدام برای بهینه سازی پیشنهاد کرده حتما ویدئوی زیر را تماشا کنید:

شما اولین دیدگاه این مطلب را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *