۱۵ نکته برای ارتقای سایت در نتایج موتورهای جستجو

۱۵ نکته برای ارتقای سایت در نتایج موتورهای جستجو


با توجه به گستردگی دنیای تجارت الکترونیک بحث سئو سایت بیش از هر زمان دیگر احساس می شود. معرفی خدمات سایت به کاربران و معرفی برند شرکت شما تنها از طریق طراحی و راه اندازی یک وب سایت شرکتی و یا شخصی امکان پذیر نخواهد بود. بلکه باید سایت خود را به یک سئو کار حرفه ای واگذار کرده تا بتوانید خود را به همه معرفی کرده و کسب و کار خود را رونق بخشید.

پس تنها با طراحی سایت هر چند حرفه ای نمیتوانید نیاز اصلی خود را که معرفی شدن و شناخته شدن در دنیای مجازی و الکترونیک است بر طرف نمایید. پس با این اوصاف برای شما نیز قابل درک اخواهد بود که نیاز به سئو کار حرفه ای تا چه اندازه برای جامعه نیاز خواهد بود. برای اینکه بتوانید در دنیای تجارت الکترونیک رقابت داشته باشید با سایرین باید بتوانید سئو سایت خود را افزایش داده و آن را حفظ کنید.

در ایران فقدان متخصص سئو و کسی که واقعا به دنبال علم سئو باشد انگشت شمار است. با کمی جستجو در بین سایت های سئو می توانید این موضوع را درک کنید. اما در این میان هستند کسانی که از این موضوع مهم سواستفاده کرده و خود را متخصص سئو حرفه ای سایت معرفی کرده و نام بقیه سئوکاران ایرانی را خراب میکنند. و کاربران و مدیران سایت ها با مشاهده این موضوع که سایت شان با افت رتبه شدید همراه بوده گمان می برند که کار تمام سئو کاران اشتباه خواهد بود و اعتماد این میان از بین خواهد رفت.

seo worker2

به همین دلیل است که اول صحبت های مان عرض کردم خدمت تان که موردی که بسیار اهمیت دارد این موضوع است که شما باید قبل از هر چیزی با راه اندازی سایت و چه بهتر قبل از راه اندازی سایت تان یک متخصص سئو حرفه ای سایت را شناسایی کرده و سئو و بهینه سازی سایت خود را به وی بسپارید. برای اینکه اطمینان پیدا کنید که فعالیت سئو وی به صورت حرفه ای و به صورت کاملا اصولی و بر طبق آخرین آپدیت های الگوریتم گوگل انجام می شود میتوانید تعدادی از نمونه کار های وی را مشاهده کرده و یا حتی می توانید با تعدادی از مشتریان وی تماس بگیرید و در مورد نحوه همکاری با این شرکت سئو پرس و جو کنید.

توجه کنید که فقط با دانستن چند کلمه در مورد بهینه سازی و یا معنی کلمه سئو را دانستن نمیتوان یک سئو کار بود. سئو علاوه بر اینکه علمی گسترده است بلکه سراسر تجربه است. یک متخصص سئو همه تلاش خود را برای بدست آوردن علم روز بهینه سازی سایت کرده و تجارب خود را در قالب پروژه به اجرا در می آوردند.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!