بهینه سازی

بهینه سازی


سئو سیروتا و افزایش رتبه

سئو..

بهینه سازی سایت

بهینه سازی سایت مجموعه ای از روش های استراتژیک برای تغییرات در وب سایت به هدف رسیدن به رتبه بالا در موتورهای جستجو است. بهینه سازی سایت به دو روش انجام می شود 1- بهینه سازی سایت درون صفحه 2 – بهینه سازی سایت بیرون صفحه

بهینه سازی سایت درون صفحه

تغییرات در کدها و محتویات وب سایت اعم از متن ها، تصاویر، پیوندها و … را بهینه سازی سایت درون صفحه می نامند. بهینه سازی سایت درون صفحه معمولا با کنترل و دقت زیادی انجام می شود و به نسبه بهینه سازی سایت بیرون صفحه در مدت زمان کمتری انجام می شود. بطور کلی هر چیزی که در وب سایت تغییر داده می شود مربوط به سئو سایت درون صفحه است.

بهینه سازی سایت بیرون از صفحه

بهینه سازی سایت بیرون صفحه شامل تمام فعالیت هایی می شود که در خارج از وب سایت انجام می شود. سئو سایت بیرون صفحه در درجه اول در بدست آوردن لینک تمرکز دارد. فعالیت هایی که در خارج از وب سایت انجام می شود معمولا به کندی صورت می گیرد و به نسبت فعالیت های درون صفحه با کنترل کمتری انجام می شود.

زمان لازم برای

بهینه سازی سایت

بهینه سازی سایت بطور معمول ممکن است هفته های یا ماه ها بطول بینجامد. ولی نتایج حاصل از بهینه سازی سایت دوام بیشتری به نسبت روش پرداختنی دارد. در روش پرداختنی شما با پرداخت مبلغی به گوگل می توانید در صفحه نتایج گوگل ظاهر شوید ولی این روش ماندگاری کمتری دارد و هزینه آن نسبت به روش سئو سایت بالاتر است ولی در عوض در این روش سایت شما در زمان کوتاهی در صفحه نتایج قرار می گیرد.

بهینه سازی وب سایت در سال های اخیر بشدت مورد توجه کسب و کارها قرار گرفته است و هدف از آن استفاده از روش های طبیعی جهت قرار گرفتن در جایگاه های بالای موتورهای جستجو برای مدت طولانی تر نسبت به روش های دیگر است.

کلمات کلیدی

کلمات کلیدی، عبارت کلیدی و پرس و جوی کلیدی همگی مترادف هم می باشند و در واقع کلماتی هستند که در جعبه متنی موتورهای جستجو وارد می شوند که بر اساس این کلمات کلیدی موتورهای جستجو وب سایت هایی را به جستجو کنندگان برمی گردانند. معمولا رقابت روی کلمات کلیدی برای صاحبان کسب و کارهای مختلف بسیار است. کلمات کلیدی که بیشتر از سه کلمه باشند تحت عنوان کلمات کلیدی با طول بلند شناخته می شوند که رقابت کمتری روی کلمات کلیدی با طول بلند در سئو سایت یا بهینه سازی سایت وجود دارد.

ریدایرکت صفحات ۴۰۴ در وردپرس
ریدایرکت صفحات ۴۰۴ در وردپرس

.

شما اولین دیدگاه این مطلب را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *