مدعیان تو خالی بهینه سازی

مدعیان تو خالی بهینه سازی


سئو سایت و تبلیغات در گوگل چه ارتباطی با هم دارند؟

سئو SEO و تبلیغات در گوگل SEM در اصل دو طرف از یک سکه هستند، اما آنها شامل اقدامات بسیار متفاوتی شده و به جنبه های مختلفی از بازاریابی اینترنتی مربوط می شوند. گاهی اوقات این دو اصطلاح بعنوان مجموعه از فعالیت های مشابه در کنار یکدیگر استفاده می شود، که می تواند برای برخی از ما، گیج کننده باشد.

 

سئو سایت با تبلیغات گوگل چه فرقی دارد؟

تفاوت بین بهینه سازی سایت یا سئو (SEO) و بازاریابی موتور جستجو، تبلیغات در گوگل (SEM) چیست؟

این دو چه رابطه ای با یکدیگر داشته و در کنار هم چگونه کار می کنند؟

هر متخصص دیجیتال مارکتینگ باید این دو اصطلاح را بخوبی شناخته و اهمیت آنها در عرصه بازاریابی آنلاین و برندینک دیجیتال را درک کرده باشد. با ویرلن همراه باشید و ادامه ی این مطلب را با دقت بخوانید تا نقش امروز SEO و SEM را در زمینه بازاریابی دیجیتال کشف کنید.

 

سئو چیست؟

سئو (SEO) بخش کلیدی استراتژی بازاریابی اینترنتی شماست و بدون درنظر گرفتن صنعتی که در آن تخصص دارید، شناخت سئو سایت ضروری است.

یکی از متخصصان سئو ادعا کرده که از سال ۲۰۱۷، گوگل بیش از ۷۹ درصد از ترافیک جستجو جهان را جذب می کند، یعنی سایر موتورهای جستجوی اصلی حدود ۷ درصد یا کمتر را به خود اختصاص داده اند. بنابراین، زمانی که ما در مورد سئو صحبت می کنیم، تمرکز اصلی بر گوگل خواهد بود، اما هنوز باید به یاد داشته باشید که سایر موتورهای جستجو نظیر Bing، Baidu و یاهو هنوز در حال فعالیت هستند (اما به سختی).

آمار لحظه ای اینترنت نشان میدهد که روزانه بیش از ۶۶،۰۰۰ جستجو در ثانیه در Google انجام می گیرد. (توجه داشته باشید که این مقدار زمان نوشتن این مطلب اعلام شده بود) – این مقدار فعالیت بسیار زیادی را نشان می دهد که رقابت را دشوار کرده، به همین دلیل است که سئو وب سایت یک بخش بسیار مهم (اما پیچیده) در بازاریابی دیجیتال و تبلیغات اینترنتی است که باید بخوبی آن را درک کرد.

IMG 20180728 192604 742

شما اولین دیدگاه این مطلب را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *