download 2020 06 28T172111.450

سئو در بازاریابی چه تاثیری دارد؟

سئو یک روش برای بیشتر دیده شدن سایت یک کسب و کار در اینترنت است. در حال حاضر موتور جستجوگر گوگل بیشترین جستجو را به خود اختصاص داده است. به طوری که طبق آخرین آمار در روز به زبان فارسی ۱۲ میلیون جستجو انجام می شود.

با توجه به این تعداد جستجو، شما اگر بر روی سئو سایتتان سرمایه گذاری کنید حتما در آینده ی نزدیک به موفقیت چشم گیری مواجه خواهید شد.

سئو همان چیزی است که همه ی صاحبان مشاغل دنبالش هستند. سئو ترکیبی از شناخت، عمل ، زمان بندی و تلاش زیاد است که در فضای اینترنت انجام می شود تا یک وب سایت بتواند با کلمات کلیدی اش در صفحه اول گوگل دیده شود.

با توجه به توضیحات داده شده در میابید که سئو یکی از مهمترین ابزارهای بازاریابی برای جذب مشتری بیشتر است.

نکات مهم در بازاریابی سئو:

در بازاریابی سئوسایت انجام چند نکته از اهمیت بالایی برخوردار می باشد که در ادامه به این نکات اشاره کرده ایم.

تحقیقات علمی در بازار تجارت
جستجو و تحقیق درباره رقبا
تعیین هدف
در نظر گرفتن یک بودجه
تعیین اولویت ها و منابع خود
مسئولیت پذیری را به کارتان اضافه کنید

وظیفه بازاریاب سئو:

بازاریاب شخصی است که در صنعت کسب وکارهای مختلف فعالیت دارد برای اینکه آن صنعت، حرفه یا محصول را به درستی و با اطلاعات کامل در اختیار افراد دیگر قرار دهد. پس می توان گفت افرادی که کار سئو انجام می دهند یک بازاریاب درون خود دارند که با دانش و اطلاعاتی که دارند به شما کمک می کنند تا وب سایت خود را به گونه ای طراحی و مدیریت کنید تا بتواند در بهترین جایگاه در نتایج گوگل مشاهده شوید.
تمام مشاغل در جامعه دارای دو بعد خوب و بد می باشد. شاید شما اطلاعات کامل و جامعی درباره رشته فیزیک داشته باشید ولی توانایی کامل برای ندریس کلاس فیزیک را نه.درباره بازاریاب نیز اینگونه است او باید توان این را داشته باشد که کارش ا بخوبی عرضه کند تا بتواند موفق شده و مشتری جذب کند. پس می توان به این موضوع که بازاریابی سئوچیست؟ اشاره کوچکی کنیم که بازاریاب سئو برای سئو کردن سایت های گوناگون که از مشتری های مختلف دریافت کرده است باید بداند که کجا می تواند دنبال بازارهدفش بگردد.

download 2020 06 28T173021.369

سئوکار حرفه ای:مهندس مهدی مژدهی

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!