9arts branding

بهینه سازی موتور جستجو تکامل یافته و همیشه تغییر می کند .

هر ساله، روشهای خاصی توسط جامعه جستجوگر به عنوان “تاکتیکهای لازم باید” پذیرفته شوند، در حالی که دیگران به دلیل پیشرفت الگوریتم گوگل به دوران تاریخ فشار وارد می کنند .

با توجه به این موضوع، بسیاری از کاربران به عنوان یک جنگ ناپایدار بین موتورهای جستجو و حرفه ای های جستجوگر SEO که به طور مداوم برای به دست آوردن ترافیک بیشتر و افزایش دید در SERP ادامه می دهند، درک می کنند .

اما آیا واقعا مسئله این است؟ چگونه جستجوگرها دقیقا چه کار می کنند؟

در این مقاله، من دیدگاه خود را در چشم انداز جستجوگرها امروز، لیستی از اصول اساسی بسیاری که موتورهای جستجو پیوستن، و به اشتراک گذاشتن درک من در مورد کار داخلی در جستجوگرها، و به همین دلیل ترکیب تاکتیک های متعدد از طریق آزمون و خطا تنها راه برای موفقیت آمیز مبارزات انتخاباتی

چشم انداز SEO امروز
قبل از اینکه به نقاط ضعف دست یابم، بیایید دیدگاه وسیعتری از آنچه در حال حاضر در جستجوگرها در حال انجام است، پیدا کنیم.

اگر ما برای [وکیل درآمد جدید نیویورک] در Google جستجو کنیم، در اینجا همان چیزی است که ابتدا میبینیم:

sej1

نتایج جستجو با تبلیغات
و سپس این:

sej2 1

اخبار قطعی برجسته
و این:

sej3

قطعه QA در جستجوی گوگل
ما فقط نتایج جستجوی واقعی را تا نیمه پایین صفحه اول می بینیم. سپس، حتی بیشتر تبلیغات و شرایط جستجو مرتبط تر است.

این چیزی است که می آید این است: گوگل و سایر موتورهای جستجو، نتایج ارگانی را از جستجوی جستجو مهار می کنند.

اگرچه گوگل هنوز 10 نتایج آلی را در هر صفحه نمایش می دهد، اما آنها طراحی شده اند تا توجه خود را به آگهی ها، جعبه های پاسخ، بخش ها و سایر ویجت ها نیز بخوانند.

به سختی تعجب آور است که CTR ارگانیک از سال 2015 تا 37 درصد کاهش یافته و ظاهرا همچنان به سمت جلو حرکت خواهد کرد.

در حالی که رقابت برای ثبت نام به طور مرتب نگه می دارد گرم شدن، حرفه ای های جستجوگرها نیاز به بازی خود را در سال 2018 به منظور زنده ماندن.

در اینجا جایی است که یادگیری اصولی که در حال حاضر کار می کنند ممکن است به شما کمک کند – به شرطی که بتوانید چگونگی ترکیب آنها را با مزایای وب سایت خود بدانید.

اصول اساسی جستجوگرها امروز:

  1. لینک ها هنوز حکومت
    لینک ها از اولین روزهای جستجوگر مهم بوده و هنوز هم یکی از قوی ترین شاخص های عملکرد فوق العاده وب سایت گوگل است.

لینک های مرتبط با کیفیت بالا که به دست آورده اید، بالاتر از SERPs وب سایت شما به طور بالقوه تبدیل خواهد شد.

به طور خلاصه، پیوند ها هنوز برای جستجوگرها اساسی هستند .

این امر به معنای سرمایه گذاری در ساخت لینک به عنوان بخشی از تلاش های SEO شماست.

  1. برنده مسابقه مرتبط، بهینه شده
    لینک ها در مقابل محتوای محتوای تا حدودی مانند معضل مرغ یا تخم مرغ است.

شما نیاز به محتوا برای جذب لینک ها دارید، اما محتوای شما نیازمند لینک هایی برای افزایش رتبه سایت شما در نتایج جستجو و کمک به رانندگی ترافیک در یک بخش محتوا است.

در نهایت، آنچه که به آن می آید این است: لینک ها و محتوا ستون فقرات SEO است.

اگر می خواهید اولین صفحه را در گوگل کراک کنید، شما نیاز به پیوند به محتوای مرتبط و بهینه سازی شده خود دارید.

در هنگام ساخت و بهینه سازی محتوای خود، موارد زیر را در نظر بگیرید:

کلمات کلیدی در متن. کلمات کلیدی هنوز نسبتا قوی با گوگل هستند، اما به جای اسکن کردن صفحه برای “ظاهر کلیدی”، خزنده ها آن ها اکنون به تجزیه و تحلیل زمینه و کلیدواژه های ثانویه مربوطه که قصد جستجو را به اشتراک می گذارند.
عنوان ها، متا توضیحات، ویژگی های ALT، برچسب های H1 و URL ها هنوز هم مهم هستند. شامل کلمات کلیدی هدفمند و مرتبط در این عناصر.
تخصص، اقتدار و اعتماد (EAT) خود را افزایش دهید. دستورالعمل های کیفیت گوگل برای راهنمایی در مورد کیفیت محتوا را بخوانید . گوگل به طور جزئی بیان می کند که “میزان محتوای مورد نیاز برای رضایت بخش صفحه بستگی به موضوع و هدف صفحه دارد.”
به طور خلاصه، ایجاد یک فرایند برای تولید و به اشتراک گذاری محتوای با کیفیت بالا و بهینه سازی شده. اطمینان حاصل کنید که تمام مطالب برای انسان نوشته شده است، اما بهینه شده برای ارسال اطلاعات به موتورهای جستجو.

  1. سیگنال های UX بر روی SERPs اثر می گذارد
    تجربه کاربر (UX) نقش مهمی در نحوه عملکرد وب سایت شما با موتورهای جستجو دارد.

متاسفانه، تجربه کاربر بستگی به عوامل بسیاری دارد (به عنوان مثال، زیرساخت های سایت و طرح، محتوا و غیره) و اغلب برای اندازه گیری بسیار سخت است.

تشخیص اینکه سایت شما از دیدگاه UX کم می شود، می تواند یک تجربه دردناک باشد. بنابراین، برخی از صاحب نظران SEO نمی خواهند با آن مقابله کنند.

با این حال، اگر میخواهید بازی خود را در سال 2018 به دست بیاورید ، مدیریت UX چیزی است که شما نیاز دارید. شما می توانید بخشی از طرح و قسمت طرح را از قسمت فرایند خارج کنید، اما هنوز هم باید:

اطمینان حاصل کنید که زمان توقف و CTR بالا هستند، و نرخ گزاف گویی کم است. در حالی که این سیگنال ها برای مدت زمان طولانی بوده و گوگل از آنها به عنوان عوامل رتبه بندی مستقیم استفاده نمی کند، بهینه سازی سایت شما برای مشارکت بالا نمی تواند آسیب برساند و حتی می تواند به طور غیرمستقیم کمک کند.
بهبود معماری سایت بخش اصلی در اینجا این است که به بهبود ناوبری وب سایت و اطمینان حاصل کنید که موتورهای جستجو می توانند تمام صفحات را خزنده و کاربران به راحتی می توانید یک صفحه که آنها به دنبال پیدا کنید. رویکرد ساده تر، بهتر “کاملا در اینجا کار می کند.
بهینه سازی برای سرعت صرف نظر از پلت فرم، سایت شما باید 2 ثانیه یا کمتر بارگذاری شود. فشرده سازی تصاویر، کد و ساختار بهینه سازی و سرورهای سریعتر کمک خواهد کرد.
جذب یک حرفه ای UX برای بهینه سازی سفر مشتری به همراه قصد کاربر. از آنجایی که جستجوگرها برای تبدیل شدن به تمرکز بیشتر کاربران متمرکز شده اند، شما باید با افراد UX کار کنید تا تجربیات دیجیتال عالی را در هر مرحله از یک سفر مشتری ایجاد کنید. به عبارت دیگر، هدف شما تبدیل و فروش است، نه فقط ترافیک و منجر.
به طور خلاصه، بهینه سازی UX قبلا تبدیل به یک بخش اساسی از جستجوگرها شده است.

تمرکز بر روی بازدید کننده احتمالا نقش مهمی در آینده ایفا خواهد کرد (از آنجا که گوگل دقیق تر می شود و به وضوح برای کاربر بهبود می یابد) و شما باید حداقل اصول آن را یاد بگیرید.

  1. SEO موبایل می تواند آن را بسازد یا آنرا شکست دهد
    همانطور که Google قصد دارد از صفحه اول تلفن همراه خود برای رتبه بندی و نمایش نتایج جستجو بر روی تمام دستگاه ها استفاده کند، زمان به پایان رسیده است که وب سایت شما، تلفن همراه را له کرده است.

متاسفانه، اگر چه حرکت Google منطقی است (با بیش از 50 درصد از ترافیک در سراسر جهان در تلفن همراه تولید شده است)، ساختن سایت شما به صورت صاف در هر دو تلفن همراه و دسکتاپ ساده نیست.

برای شروع، شما باید در یک طراحی پاسخگو سرمایه گذاری کنید زیرا گوگل آن را توصیه می کند .

شما همچنین باید محتوای خود را در دستگاه های دسکتاپ و تلفن همراه سازگار کنید و مطمئن شوید که وب سایت شما سریع و آسان است.

چه چیزی به این معنی است:

بهینه سازی محتوای خود را برای کاربران تلفن همراه.
سرعت صفحه خود را تسریع کنید .
بهبود دوستانه تلفن همراه
به طور خلاصه، شما باید بازی تلفن همراه خود را بالا ببرید یا خود را در Google رتبه بندی کنید.

  1. جستجوی صوتی در حال حاضر یک چیز است
    اگر چه من اعتقاد ندارم که جستجوی صوتی در آینده نزدیک به جستجوگرها تبدیل خواهد شد، مشتریان آن را دوست دارند.

تحقیقات Northstar گزارش می دهد که 55 درصد از نوجوانان آمریکایی و 41 درصد بزرگسالان آمریکایی از جستجوی صوتی استفاده می کنند.

به گفته گوگل، بیش از 20 درصد از تمام جستجوهای تلفن همراه، جستجوی صوتی است.

با این گفتن، اکنون شروع به بهینه سازی برای جستجوی صوتی می کند .

به طور خاص، می توانید با این مراحل شروع کنید:

بهینه سازی محتوا با استفاده از زبان طبیعی (یعنی کلمات کلیدی طولانی تر با ترتیب جستجوگر) و پاسخ به سوالات.
بهینه سازی برای قطعه برجسته .
صفحه پرسش و پاسخ را ایجاد کنید (استفاده از طرحهای پرسش و پاسخ ).
به طور خلاصه، در حالی که بهینه سازی جستجوی صوتی در حال حاضر لازم نیست، بهینه سازی مربوط به آن حساس است و می تواند به شما در املاک و مستغلات گوگل کمک کند.

ترکیب و آزمایش از طریق آزمایش و خطا
موفقیت های جستجوگرها اغلب از بهترین شیوه ها و بعضی از محاکمه و خطا می آید.

امروزه، اصول اساسی که در بالا توضیح داده شد، برای شما ترکیب و آزمایش می شود.

متاسفانه، قوانین جستجوگرها در سنگ حک شده نیست. قوانین و تاکتیک ها همیشه تغییر می کنند و تکامل می یابند.

هیچ فرمول جهانی جستجوگر وجود ندارد فقط محاکمه و خطا می تواند به شما کمک کند که کدام روش های SEO را انجام دهد و در یک لحظه خاص، برای وب سایت خاص خود در طرحی خاص خود، تعیین کنید.

راز جستجوگرها ساده است:

شما باید یاد بگیرید چگونه با چندین روش ترکیب و آزمایش کنید و سپس نتایج را تجزیه و تحلیل کنید، در نظر داشته باشید که با توجه به آخرین بروزرسانی الگوریتم گوگل یا آنچه که رقبا انجام می دهند، همه کارهای شما ممکن است به هدر رفته باشد.

در این فرآیند، شما تاکتیک های خوبی را از بین می برید، در حالی که دیگران را نابود می کنید. سپس، شستشو و تکرار کنید.

با انجام این کار، شما هرگز به یک استراتژی خطی SEO نخواهید رسید که اگرچه برای مدت کوتاهی موفقیت آمیز است، اما در چند روز به خطر افتاده است. گوگل معمولا خیلی سریع فهمیده است وقتی کسی راهی برای تقلب الگوریتم های خود پیدا کند.

نتیجه
جستجوگرها یک علم بی انتها، همیشه در حال تکامل و چند بعدی است. هر جستجوگر دوست دارد فرمول جادویی خود را پیدا کند که می تواند یک بار و برای همه توضیح دهد که چگونه SEO کار می کند، با قوانین خاص و معادلات بتنی روی میز.

متاسفانه، SEO بسیار پیچیده است تا متناسب با یک قالب باشد. اگرچه این امر در مورد اصول و قواعد خاصی تکامل مییابد، کارهای درونی آن شامل تجزیه و تحلیل و کاربرد تاکتیکهایی است که کار میکنند و تاکتیکهایی را که خرد میشوند نیستند.

این را در ذهن داشته باشید و روی رقبای خود تمرکز کنید و مطمئنا در نتایج جستجو موفق خواهید شد. این است که چگونه SEO کار می کند و ادامه کار، تا زمانی که فرایند به طور کامل برون سپاری شده به AI.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!