download

سئوحرفه ای وب سایت

می دانید که این روزها گوگل تغییرات بسیاری را توسط الگوریتم های خود انجام داده است که باعث شده، بسیاری از وب سایت ها رتبه و جایگاه خود را در صفحات نخست گوگل از دست دهند. به نظر شما برای اینکه وب سایت ها دچار این تغییرات نابهنگام گوگل نشوند و اگر هم شدند بتوانند جایگاه خود را حفظ کنند باید چه کاری انجام دهند؟

خوب تیم سئو سیروتا به شما خواهد گفت که بهترین کاری که می توانید برای تغییرات ناگهانی گوگل در دفاع از سایت خود انجام دهید چیست. همچنین با در نظر گرفتن این مسئله که بیش از 85 درصد از ورودی هایی که سایت های مختلف دریافت می کنند به کمک موتورهای جستجو انجام می شود پس هیچ شکی وجود ندارد که از مهم ترین روش های افزایش بازدید سایت بهبود سئو و بهینه سازی وب سایت ها می باشد. فراموش نکنید که این مسئله از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

سئوحرفه ای وب سایت
سئوحرفه ای وب سایت

خدمات سئو سایت

خدمات سئو به طور کلی، به معنای انجام و پیاده سازی مواردی است که به یک سایت کمک می کند تا بتواند در برخی از کلمات کلیدی، رنک خود را بهبود بخشد. بهینه سازی سایت از اصولی پیروی می کند که قطعا رعایت آن ها می تواند منجر به بهبود رنک و در نتیجه افزایش فروش شود.

امروزه حدود 60 درصد از کسب و کارها به دنبال آن هستند تا با بهینه سازی سئو و سایت، برند خود را به حجم گسترده ای از مردم معرفی نمایند تا بتوانند فروش خود را افزایش دهند. خدمات سئو که از طرف یک آژانس سئو برای بهبود سئو سایت شما انجام می گیرد، سبب می شود تا یک محصول، خدمت یا صفحات مختلف شما به افراد بیشتری نمایش داده شود.

سئوحرفه ای وب سایت
سئوحرفه ای وب سایت

سئو چیست و چه کاربردی دارد؟

SEO کوتاه شده عبارت Search Engine Optimization است که به معنای بهینه سازی موتور جستجو می باشد. در واقع خدمات سئو شامل موارد مختلفی می شوند که 6 مورد از آن ها عبارتند از: سئو تکنیکال ،سئو تاک تیکی ،سئو On-Page یا    سئو داخلی Off-Page یا سئو  خارجی  ارگانیک، سئو محلی بازاریابی موتور جستجو

سئو تکنیکال چیست؟

سئو تکنیکال یکی از خدمات سئو سایت است که توسط آژانس های سئو به منظور بهینه سازی سایت و ارتقاء یک سایت در کلمات کلیدی مختلف، انجام می شود. این نوع سئو، گام اولیه ای است که پیشنهاد می شود تا هر کسب و کاری در ابتدا ورود خود به دنیای وب، بر روی آن متمرکز شود. به طور کلی سئو تکنیکال شامل 4 اصل مهم است:

  • بهینه بودن کدهای سایت
  • بالا بودن سرعت سایت
  • رسپانسیو بودن سایت
  • گواهینامه SSL | Https

سئوی خارجی چیست؟

سئوی خارجی یا OFF-PAGE یکی از مهم ترین مواردی است که در خدمات سئو بسیار به آن پرداخته می شود. به طور کلی این نوع سئو سبب می شود تا authority دامنه افزایش یابد چرا که این معیار به خوبی یک سایت را به بازدیدکنندگان و گوگل معرفی می کند. قطعا برای بهبود رنک یک سایت، سئوی خارجی باید در کنار دیگر انواع سئو انجام شود.

 

 

نقش بک لینک ها در خدمات سئو

قلب تپنده الگوریتم های گوگل، بک لینک ها هستند. درواقع بک لینک ها آنقدر در سئو سایت تاثیر دارند که می توانند سبب شوند تا یک سایت نسبت به رقبای خود پیشی بگیرد.

وقتی شما در صفحات سایت خود لینک یک سایت دیگر را قرار می دهید، برای آن سایت بک لینک ایجاد کرده اید. بک لینک ها به روش های مختلفی قرار می گیرند که می توانند سبب آسیب رساندن به یک سایت یا در نقطه مقابل، سبب بهبود رنک سایت شوند. دو نوع بک لینک وجود دارد:

  • بک لینک واقعی
  • بک لینک خریداری شده یا بدون برنامه ریزی
سئوحرفه ای وب سایت
سئوحرفه ای وب سایت

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!